Stranica 184 od 899

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 11 Nov 2013, 00:12
od methane.master
Nego jel krenuo da vozi/leti "Bora Drljača" ? :djavo:

Sent using Tapatalk

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 11 Nov 2013, 00:16
od nuk
Cekaj da osvoji bar jedan grAnd slem :)

Sent from my Lumia

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 11 Nov 2013, 09:11
od zuzazu
Sest aviona ce u registar RS, registracije su vec rezervisane u direktoratu (YU-APA, YU-APB, YU-APC, YU-APD, YU-APE i YU-APF) a dva idu u UAE registar.

Propisu kazu, da bi nasi piloti leteli avion sa tudjom registracijom, treba da dobiju validaciju te zemlje, sto znaci da moraju da poloze ispite iz odredjenih predmeta.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 12 Nov 2013, 09:11
od dragan
jos uvek se javljaju kao jat... kad se promeni bicete obavesteni, ali nema naznaka za to...

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 12 Nov 2013, 14:15
od zuzazu
Ni danas, 12.11 nemaju dozvolu za obavljanje poslova prevoza putnika i robe :mrgreen: U novinama prestala svaka prica o A.S. :think:

Paja je svojevremeno pitao kako izgleda iz kokpita kad je napolju kurolomija. Pune ruke posla, nema sanse da se drzi kamera :pardon:

http://www.youtube.com/watch?v=hEbcEMlPiBk

I par zanimljivosti...

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 12 Nov 2013, 14:36
od Geza
Slika

I montiraš na vetrobran. :)

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 12 Nov 2013, 14:38
od Paja
Posle ovoga ne želim da znam kako izgleda iz kokpita.
Ispravi me ako grešim, al' kapiram da je poletanje ipak manje traumatično od sletanja po ovakvom vremenu.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 12 Nov 2013, 14:41
od methane.master
:srbin:
Ovaj i JAL je stvarno nindža. :thumbup:

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 12 Nov 2013, 15:21
od zuzazu
paja napisao:Posle ovoga ne želim da znam kako izgleda iz kokpita.
Ispravi me ako grešim, al' kapiram da je poletanje ipak manje traumatično od sletanja po ovakvom vremenu.
I mene strava ufati kad gledam ovako :o

Poletanje je uvek gora faza od sletanja, a po ovakvom vremenu ne znam ni da li bih probao da sletim izuzev ako sam kratak sa gorivom.

Ovo sto su uradili mislim da je bilo nebezbedno, a go around procedura posle prvog neuspelog prilaza je traljavo uradjena. Vidi se po tome sto im je jako dugo trebalo da uvuku stajni trap, a on je najveci otpor na avionu i "cisti" se sto pre da bi se sto brze penjalo.

Sletanje je kao sto se vidi isto bilo nebezbedno jer je bio "bouncend landing" (odskocili su), a to je vec problem isparirati kad je mirno a kamoli na ovoj kurolomiji na bocni vetar i mokru pistu.

Inace 737-800 je jako nezgodan na bocni vetar zbog velikih wingleta (2,1m).

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 12 Nov 2013, 16:41
od McGruja
Ma cist haos, kapiram da je ovaj morao da sleti iz nekog razloga, deluje dosta rizicno

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 12 Nov 2013, 21:01
od Geza

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 12 Nov 2013, 23:22
od zuzazu

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 13 Nov 2013, 08:12
od dragan
@geza - malo su pobrkali loncice u ovom clanku, ali je prvi u kom su pokusali da koliko toliko objasne sta se to dogadja od poletanja aviona pa na dalje...
bili su i iz pinka pre neki dan, pravili neku reportazu, samo ne znam da li je prilog vec bio, ili ce biti i kad...

@zuzazu - mislim da mi se ne cini, onom japanskom 737 se krila bas savijaju u nekim momentima, kako li to izgleda iz samog aviona, kapiram da je krajnje nelagodno?
na snimku to ne izgleda ne znam kako, ali u prirodi se verovatno radi i o vise od metar pomeranja krila, i mislim da je mnogo strasnije...

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 13 Nov 2013, 09:57
od zuzazu
http://youtube.com/watch?v=Ai2HmvAXcU0

Ovo je test krila 777. Krilo 747 je radilo 11m pre deformacije oplate 1969.

Sve je dobro, samo da nije karbon :mrgreen:

Inace, jos gore je gledati motor, ako se zna da je tezak 2,5 tone.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 13 Nov 2013, 11:32
od zuzazu
1. 787 na zemlji

2. 787 pod normalnim opterecenjem u vazduhu

3. maksimalni flex krila :ludilo: