Stranica 184 od 899
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 11 Nov 2013, 00:12
od methane.master
Nego jel krenuo da vozi/leti "Bora Drljača" ?
Sent using Tapatalk
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 11 Nov 2013, 00:16
od nuk
Cekaj da osvoji bar jedan grAnd slem
Sent from my Lumia
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 11 Nov 2013, 09:11
od zuzazu
Sest aviona ce u registar RS, registracije su vec rezervisane u direktoratu (YU-APA, YU-APB, YU-APC, YU-APD, YU-APE i YU-APF) a dva idu u UAE registar.
Propisu kazu, da bi nasi piloti leteli avion sa tudjom registracijom, treba da dobiju validaciju te zemlje, sto znaci da moraju da poloze ispite iz odredjenih predmeta.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 12 Nov 2013, 09:11
od dragan
jos uvek se javljaju kao jat... kad se promeni bicete obavesteni, ali nema naznaka za to...
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 12 Nov 2013, 14:15
od zuzazu
Ni danas, 12.11 nemaju dozvolu za obavljanje poslova prevoza putnika i robe

U novinama prestala svaka prica o A.S.
Paja je svojevremeno pitao kako izgleda iz kokpita kad je napolju kurolomija. Pune ruke posla, nema sanse da se drzi kamera
http://www.youtube.com/watch?v=hEbcEMlPiBk
I par zanimljivosti...
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 12 Nov 2013, 14:36
od Geza
I montiraš na vetrobran.

Re: Vazduhoplovi
Poslato: 12 Nov 2013, 14:38
od Paja
Posle ovoga ne želim da znam kako izgleda iz kokpita.
Ispravi me ako grešim, al' kapiram da je poletanje ipak manje traumatično od sletanja po ovakvom vremenu.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 12 Nov 2013, 14:41
od methane.master
Ovaj i JAL je stvarno nindža.

Re: Vazduhoplovi
Poslato: 12 Nov 2013, 15:21
od zuzazu
paja napisao:Posle ovoga ne želim da znam kako izgleda iz kokpita.
Ispravi me ako grešim, al' kapiram da je poletanje ipak manje traumatično od sletanja po ovakvom vremenu.
I mene strava ufati kad gledam ovako
Poletanje je uvek gora faza od sletanja, a po ovakvom vremenu ne znam ni da li bih probao da sletim izuzev ako sam kratak sa gorivom.
Ovo sto su uradili mislim da je bilo nebezbedno, a go around procedura posle prvog neuspelog prilaza je traljavo uradjena. Vidi se po tome sto im je jako dugo trebalo da uvuku stajni trap, a on je najveci otpor na avionu i "cisti" se sto pre da bi se sto brze penjalo.
Sletanje je kao sto se vidi isto bilo nebezbedno jer je bio "bouncend landing" (odskocili su), a to je vec problem isparirati kad je mirno a kamoli na ovoj kurolomiji na bocni vetar i mokru pistu.
Inace 737-800 je jako nezgodan na bocni vetar zbog velikih wingleta (2,1m).
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 12 Nov 2013, 16:41
od McGruja
Ma cist haos, kapiram da je ovaj morao da sleti iz nekog razloga, deluje dosta rizicno
Sent from my HTC One X using Tapatalk
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 12 Nov 2013, 21:01
od Geza
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 12 Nov 2013, 23:22
od zuzazu
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 13 Nov 2013, 08:12
od dragan
@geza - malo su pobrkali loncice u ovom clanku, ali je prvi u kom su pokusali da koliko toliko objasne sta se to dogadja od poletanja aviona pa na dalje...
bili su i iz pinka pre neki dan, pravili neku reportazu, samo ne znam da li je prilog vec bio, ili ce biti i kad...
@zuzazu - mislim da mi se ne cini, onom japanskom 737 se krila bas savijaju u nekim momentima, kako li to izgleda iz samog aviona, kapiram da je krajnje nelagodno?
na snimku to ne izgleda ne znam kako, ali u prirodi se verovatno radi i o vise od metar pomeranja krila, i mislim da je mnogo strasnije...
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 13 Nov 2013, 09:57
od zuzazu
http://youtube.com/watch?v=Ai2HmvAXcU0
Ovo je test krila 777. Krilo 747 je radilo 11m pre deformacije oplate 1969.
Sve je dobro, samo da nije karbon
Inace, jos gore je gledati motor, ako se zna da je tezak 2,5 tone.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 13 Nov 2013, 11:32
od zuzazu
1. 787 na zemlji
2. 787 pod normalnim opterecenjem u vazduhu
3. maksimalni flex krila
