Dobro veče
- TheWickerMan
- Postovi: 11239
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Dobro veče
Grujiću,da te podsetim za kontakt za sunčana stakla sa dioptrijom 
Sent from my LG-P880 using Tapatalk

Sent from my LG-P880 using Tapatalk
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13609
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Dobro veče
Dobar potez 



- TheWickerMan
- Postovi: 11239
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Dobro veče
Blagodarim 
Sent from my LG-P880 using Tapatalk

Sent from my LG-P880 using Tapatalk
- Kuzmanovic
- Postovi: 15285
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Dobro veče
Bajo moj, iliti Gari moj 

Sent from my Alcatel One Touch Idol using Tapatalk


Sent from my Alcatel One Touch Idol using Tapatalk
- TheWickerMan
- Postovi: 11239
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Dobro veče
Hahahahahahaahhaha pravi Gari 
Sent from my LG-P880 using Tapatalk

Sent from my LG-P880 using Tapatalk
- branja
- Postovi: 3726
- Pridružio se: 25 Feb 2015, 10:44
- Garaža: jtd,bajo moj; cannondale bad boy
- Lokacija: Pančevo
Re: Dobro veče
E pa ovo je moj buduci punto. Sta mislis zasto je kupio crnog 
Gari ne ide na zatamljivanje stakala, on samo doda gas
Poslato sa Lumia 925

Gari ne ide na zatamljivanje stakala, on samo doda gas
Poslato sa Lumia 925
- Kuzmanovic
- Postovi: 15285
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Dobro veče
Gari misli na vreme. 
Sent from my Alcatel One Touch Idol using Tapatalk

Sent from my Alcatel One Touch Idol using Tapatalk
- Day Walker
- Postovi: 23552
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Dobro veče
Kuzmanovic napisao:Bajo moj, iliti Gari moj
Sent from my Alcatel One Touch Idol using Tapatalk



- Ji 4Tze
- Postovi: 8232
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Dobro veče
I kako je prošao put do UE? 
Gde ima neka dobra klopa oko Zlatibora a da nije u ovom centru...?

Gde ima neka dobra klopa oko Zlatibora a da nije u ovom centru...?
Boringly average, but also perfect for school run mums
- Day Walker
- Postovi: 23552
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Dobro veče
Čipovanje - jedna od najvećih zabluda i gluposti srpskih ljubitelja automobila. A zašto?
Napravila fabrika auto sa 131 KS, testirala i sve ostalo. Inzenjer je projektovao auto za tu snagu po svim propisima. I dodje taj auto u Srbiju i nadje se neki majstor Milojica iz Velike Plane ili Malog Iđoša koji će da stavi neko čudo i taj auto će imati 160 ili 180 KS. I taj majstor je sigurno pametniji od inženjera koji je projektovao taj auto. Dok menja njegov projekat.
Da li motor tog automobila može da podnese snagu koja mu je data čipovanjem? To je lutrija.
Često sam dobijao pitanje : ,,Bane, druže, da li si ti čuo za stepen sigurnosti?,, . Odgovaram: ,,Naravno da jesam. To je po prostoj definiciji iz mehanike odnos kritičnog i radnog napona,,. Između ostalog, sigurno je u fabrici propisano da stepen sigurnosti tog motora mora biti koliki jeste. A ako se auto čipuje, taj odnos se smanjuje. A povećavaju se rizici od kvarova. Logično.
Svi bi mi voleli da imamo 1.6 motor i 180 KS. Ali ne može. Ako hoćeš tu konjažu, kupi auto sa 2.5 TDI motorom i vozi. Jer je taj motor fabricki takav i po svim propisima testiran za tu snagu.
Da je čipovanje dobro, radili bi ga u fabrici.
Sa kolima sam puno eksperimentisao, probavao, gledao...Neki od vas to znaju. Ali na kraju je zaključak jedan. Ništa ne može biti bolje od onoga kako je fabrika napravila i propisala.
Napravila fabrika auto sa 131 KS, testirala i sve ostalo. Inzenjer je projektovao auto za tu snagu po svim propisima. I dodje taj auto u Srbiju i nadje se neki majstor Milojica iz Velike Plane ili Malog Iđoša koji će da stavi neko čudo i taj auto će imati 160 ili 180 KS. I taj majstor je sigurno pametniji od inženjera koji je projektovao taj auto. Dok menja njegov projekat.

Da li motor tog automobila može da podnese snagu koja mu je data čipovanjem? To je lutrija.
Često sam dobijao pitanje : ,,Bane, druže, da li si ti čuo za stepen sigurnosti?,, . Odgovaram: ,,Naravno da jesam. To je po prostoj definiciji iz mehanike odnos kritičnog i radnog napona,,. Između ostalog, sigurno je u fabrici propisano da stepen sigurnosti tog motora mora biti koliki jeste. A ako se auto čipuje, taj odnos se smanjuje. A povećavaju se rizici od kvarova. Logično.
Svi bi mi voleli da imamo 1.6 motor i 180 KS. Ali ne može. Ako hoćeš tu konjažu, kupi auto sa 2.5 TDI motorom i vozi. Jer je taj motor fabricki takav i po svim propisima testiran za tu snagu.
Da je čipovanje dobro, radili bi ga u fabrici.
Sa kolima sam puno eksperimentisao, probavao, gledao...Neki od vas to znaju. Ali na kraju je zaključak jedan. Ništa ne može biti bolje od onoga kako je fabrika napravila i propisala.
Re: Dobro veče
Netacno, na toliko nivoa 
