Dobro veče

Razne teme, pitanja, iskustva
Odgovori
Korisnikov avatar
maxer
Reactions:
Postovi: 6672
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
Lokacija: Zaječar

Re: Dobro veče

Post od maxer »

VVWOB napisao:Evo moj auto fabricki 1.8TFSI 120ks (120 i 160 su verzije tog motora fizicki potpuno iste),
remap + par nekih modifikacija sada na oko 210ks. ... :mrgreen:
Da li imaš neki snimak ubrzanja, zvuka motora i/ili izduva. Da vidimo-čujemo mi to čudo :mrgreen:
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Dobro veče

Post od NexT »

TDI, ajde da pocnemo od pocetka:

Ja ti nisam nista lose rekao da bi shvatao kao salu. 2.5 sa 180 konja jeste motor od pre 15 godina.
Ne znam odakle si izvukao da se cipom dize snaga duplo? To o cemu pricas je stage 2 ili 3, zavisno od motora, i tu se svasta nesto menja, sem mape.

Fabrika ostavlja vecu ili manju rezervu snage na svakom motoru, nekada i preveliku jer im je jeftinije da promene samo mapu na odredjenom motoru nego da na posebnoj traci pakuju slabiju verziju.

Chip nisu Srbi izmislili, i postoje kuce u celom svetu koje se iskljucivo time bave.
Ja nisam cipovao auto iz jednog jako jednostavnog razloga - mnogo je presao.
Kada budem menjao auto, ako kojim slucajem ne uzmem verziju koju hocu, momentalno ide na cip.

Ne znam samo sta ocekujes, kada dignes dizela sa 131 na 150-160 konja, razletece se turbina, izletece klip kroz haubu ili sta vec?

Ja nisam za klasican srpski cip od 50eur koji se ne prilagodi autu na koji se stavlja. Ako se uradi kvalitetno, zasto da ne.

Te price fabrika najpametnija se u mnogo slucajeva nisu pokazale kao skroz tacne, tako da ne vidim cemu toliko energicna borba protiv cipovanja.
jovanns napisao:Normalno da svaki motor ima granicu, najbolji primer gde fabrika naplacuje snagu je e220 koji fabricki dolazi sa 136 i sa 200+ konja ali su ga u fabrici ogranicli i odlucili da naplacuju tu snagu.
Netacno.

e200 i 220 su u starijim verzijama isti motori. (122/150 i 136/170, sitne razlike)
u w212 e200 ostaje single turbo, dok 220 postaje bi turbo (ili twin, nikad necu nauciti), kao i 250 koji uvode.
Pritom se razlikuje dosta stvari i na 220/250, a sem bloka sa 200 ne dele nista.

Cak i 220 koji i dalje ima 170 konja, isto ubrizgavanje itd, ne deli nista sa w211 restyle...
Korisnikov avatar
TDI
Banned
Reactions:
Postovi: 1303
Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
Garaža: VW Passat B5.5 Variant
Lokacija: Beograd

Re: Dobro veče

Post od TDI »

Grujic napisao:TDI, nisi od juce na forumu, umes da nadjes adekvatnu temu.

Sto se tice prebacivanja, naravno da cemo prebaciti, po tom pitanju smo generalno pazljivi i nema potrebe da nas ucis o tome, problem je sto kad kao vecina pristupamo sa TT-a to ne moze da se uradi.
Umem. I ne učim vas. To je predlog, a ne učenje, rekao sam već. Bez uvrede. :pivo: :sesir:



Next,

Podseti me gde sam napisao da se diže snaga duplo sa čipom...Ili gde si to izvukao iz konteksta? Mislim da je po sredi nesporazum... :zbunjen:

Sve to što fabrika radi i kako radi je u redu. Protiv toga ništa nemam. Ali sve ovo posle što majstori menjaju...u to nemam poverenja. Ne znam kako se to radi u Nemačkoj ili gde već. Da li se posle toga proverava nedge na krštenom pregledu i slično...ili je kao u Srbiji to ne bi smeo da radim, bez obzira na sve pohvale, bar ne za sada. U Srbiji jedva nađeš pismenog automehaničara i električara, a kamoli tuning majstora ili kako se već zove.

Taj motor je fabrika napravila kao finalni proizvod sa 131 KS. Testirala ga kao takvog i sve ostalo. I sada dodje neki majstor i menja tu nešto, stavi drugu mapu i taj auto ima 161 KS. Smanjen stepen sigurnosti. Taj motor je testiran za 131 KS u fabrici, a ne za 161. A da ne pricam kakve probleme moze da napravi, kao sto je nekima i napravio.

A ko od fabrike koja je proizvela taj proizvod moze biti pametniji po tom pitanju?
Slika
„ Све срећне породице личе једна на другу; свака несрећна породица несрећна је на свој начин. ” - Лав Николајевич Толстој
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Dobro veče

Post od methane.master »

Ukratko... Astmatičar stigao na Zlatibor. Put preko Rudnika, nije bilo puno gužve put - može da se vozi, mada ima par loših deonica.

Sent using Tapatalk
Širim haos!
Korisnikov avatar
kapor
Reactions:
Postovi: 1613
Pridružio se: 24 Jan 2013, 20:15
Garaža: renault clio rs 172
Lokacija: beograd

Re: Dobro veče

Post od kapor »

[quote="TDI
TDI napisao:A ko od fabrike koja je proizvela taj proizvod moze biti pametniji po tom pitanju?
Pa fabrika, konkretno za moj auto fabrika pravi mapu za povecanje snage.
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20607
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Dobro veče

Post od Heinz »

Jel baš preko Rudnika moralo? ;-)

TT
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48240
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Dobro veče

Post od Geza »

https://www.youtube.com/watch?feature=p ... W14e_8fkac
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
sebekkg
Reactions:
Postovi: 10940
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Dobro veče

Post od sebekkg »

koje ludilo. :kezo:
Slika
Korisnikov avatar
H4wkeye
Reactions:
Postovi: 8763
Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: PO

Re: Dobro veče

Post od H4wkeye »

methane.master napisao:Ukratko... Astmatičar stigao na Zlatibor. Put preko Rudnika, nije bilo puno gužve put - može da se vozi, mada ima par loših deonica.

Sent using Tapatalk
Koliko te radara snimilo i koliko te puta zaustavili? :kezo:
Korisnikov avatar
Rakhil
Reactions:
Postovi: 8339
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
Lokacija: Beograd

Re: Dobro veče

Post od Rakhil »

methane.master napisao:Ukratko... Astmatičar stigao na Zlatibor za 2h 40min. Put preko Rudnika, prosecna brzina 70, potrosnja 5.2, nije bilo puno gužve put - može da se vozi oko 100 na sat, mada ima par loših deonica.

Sent using Tapatalk
Vidi, editovao sam ti post da vidis kako treba pisati, onako ne izaziva kontroverzu :D
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Dobro veče

Post od methane.master »

Heinz napisao:Jel baš preko Rudnika moralo? ;-)

Navukli me mangupi. ;)

Pa pitam ovde ti ćutiš ko zaliven.
Širim haos!
Korisnikov avatar
VVWOB
Reactions:
Postovi: 172
Pridružio se: 24 Avg 2013, 12:56
Garaža: A35 AMG
Lokacija: AT

Re: Dobro veče

Post od VVWOB »

maxer napisao:
VVWOB napisao:Evo moj auto fabricki 1.8TFSI 120ks (120 i 160 su verzije tog motora fizicki potpuno iste),
remap + par nekih modifikacija sada na oko 210ks. ... :mrgreen:
Da li imaš neki snimak ubrzanja, zvuka motora i/ili izduva. Da vidimo-čujemo mi to čudo :mrgreen:
Bice :D , postavicu uskoro kad budem u SRB.
Korisnikov avatar
bane valjevo
Reactions:
Postovi: 3224
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
Garaža: Hyundai Getz 1.3b
Lokacija: Beograd-Valjevo

Re: Dobro veče

Post od bane valjevo »

Od ovoga može da se rikne...
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
Korisnikov avatar
branja
Reactions:
Postovi: 3726
Pridružio se: 25 Feb 2015, 10:44
Garaža: jtd,bajo moj; cannondale bad boy
Lokacija: Pančevo

Re: Dobro veče

Post od branja »

- Dobro jutro!
- Shuqrac i pusti me da spavam!!!

Poslato sa Lumia 925
Slika
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32305
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Dobro veče

Post od trojanac »

Jutro.
Kakvo crno spavanje. Budan sam pre 06h.

From HTC wia TT
Posetite www.garaza.rs !
Odgovori