Stranica 186 od 236
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 08 Sep 2014, 23:58
od DukeNS
Jedan od novosadskih kljucara se bavi ovim i cena dekodiranja je 80€. Ode se sa autom i radi se na licu mesta. Cisto da imate info ako se nekom ovako nesto desi, posto meni nece trebati. Zena je veceras nasla kljuc...
Srecom da nismo odneli odmah danas auto, vec smo ostavili to za sutra...
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 09 Sep 2014, 20:19
od ikac2000
80 evra sam u toyoti platio originalni kljuc i to kodiranje i iskljucenje starog kljuca.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 12 Sep 2014, 19:56
od trojanac
To je super cena.
Nego, koji beše motor u Cliu nešto ne podnosi dobro plin, ako se dobro sećam? Onaj 1.2 16V? Ili sam nešto pobrkao?
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 12 Sep 2014, 20:00
od Kuzmanovic
Jeste, taj ne podnosi plin.
Sent from my Tesla TTL7 using Tapatalk
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 18 Sep 2014, 01:20
od Kuzmanovic
Verovatno je glupo pitanje ali me zanimaju vasi utisci/iskustva
Koliko je potrebno voziti benzinca na niskim obrtajima (promena na oko 2000 rpm po gradu) da bi se on ulenjio? Ovo pitam zato sto nisam vozio auto nekih 4-5-6 dana i za to vreme su ga vozili drugi ukucani koji imaju laksu nogu od mene. Onda sam seo u auto i imao osecaj kao da slabije vuce, nije to to i sl. Mislio sam da se tripujem jer sam setih dana vozio u drugim kolima i da sam se samo odvikao, pa sam ga cesce terao u obrtaje da "proverim jos jednom". Evo posle dva dana nemam vise taj osecaj tromosti pa me zanima da li je sve to moj trip ili auto stvarno moze da se ulenji posle 100ak km voznje na niskim obrtajima?
Sent from my Tesla TTL7 using Tapatalk
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 18 Sep 2014, 01:21
od H4wkeye
Ja moj stalno tako vozim

Menjam brzinu na ~2000 obrtaja uglavnom. Mozda malo preko. Ali uglavnom tu oko 2000.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 18 Sep 2014, 01:47
od Day Walker
Ne znam da li je to urbani mit ili stvarno auto moze da se ulenji

Nekad i ja imam osecaj da bolje ide kad se malo produva. E sad dal je trip ili ne, ne bih znao.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 18 Sep 2014, 06:59
od dragvorl
Nije mit, pricao sam sa nekoliko ljudi koji su u materiji. Posle zvalavljenja se istera na AP u brzini nize se vozi neka relacija i treba da je dovoljno da sagori ostatke od neidealnog sagorevanja.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 18 Sep 2014, 07:51
od McGruja
Naravno da moze da se smanje performanse motora malim obrtajima
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 18 Sep 2014, 08:01
od Rakhil
Ne mogu za 100 km, ali za par meseci voznje vec moze da se oseti. Meni su licni primeri koliko je zena ulenjila Focusa prosle godine kad je 3 meseca vozen samo po gradu na svaler gasu.
Kod starijih kola bilo jos izrazenije. Jednom sam imao paralelno dva BX-a sa istim motorima i potpuno razlicitim karakterima od razlicite voznje
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 18 Sep 2014, 08:13
od Sloba
Drugar je ranije u servisu povremeno imao Jugice ciji su vlasnici penzioneri i stalno je govorio kako su ulenjeni. Tipa 3.000 na satu za par godina, jos mirise na novo, a ne ide nikako. Ocigledno je da kola moraju redovno i kako treba da se voze da bi ostala u formi.
Sent from my HTC One V
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 18 Sep 2014, 08:21
od nikaragva
Ja nemam tih problema

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 18 Sep 2014, 08:28
od Xepoj87
Ti vozis turbo dizela
Tapatok za Vindovz
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 18 Sep 2014, 08:40
od nuk
Ne nego menja motor čim se ulenji

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 18 Sep 2014, 08:45
od McGruja