Stranica 187 od 236
					
				Re: 1000 zašto - 1000 zato!
				Poslato: 18 Sep 2014, 09:39
				od nikaragva
				Pda 
 
"Vidi kako se ulenjio ovaj motor!"
"Halo Bing, da nemas mozda ocuvan motor, skoro ko nov - vredi pogledati, za opel astru?"
 
Zar se vise oseti "ulenjivanje" na atmo motorima?
 
			
					
				Re: 1000 zašto - 1000 zato!
				Poslato: 18 Sep 2014, 10:09
				od TheWickerMan
				Kad se vozi na malim obrtajima, stvaraju se naslage koksa što ulenji motor, bar su tako mene učili.
Sent from my LG-P880 using Tapatalk
			 
			
					
				Re: 1000 zašto - 1000 zato!
				Poslato: 18 Sep 2014, 10:12
				od ljubitelj
				Upravo tako. Nedovoljna tempeatura sagorevanja je uzrok, prostije receno premalo opterecenje motora.
			 
			
					
				Re: 1000 zašto - 1000 zato!
				Poslato: 18 Sep 2014, 12:09
				od Kuzmanovic
				A koliko vremena treba da bi se motor ulenjio? Jedino je Rakhil rekao za svog Focusa.
Sent from my Tesla TTL7 using Tapatalk
			 
			
					
				Re: 1000 zašto - 1000 zato!
				Poslato: 18 Sep 2014, 12:51
				od H4wkeye
				A kako ga odlenjiti kad se ulenji?  

 
			
					
				Re: 1000 zašto - 1000 zato!
				Poslato: 18 Sep 2014, 12:52
				od TheWickerMan
				Odlenjuje se punim gasom 

 veći broj obrtaja, veća temperatura sagorevanja i sagorevaju se naslage koksa. Ja tako kažem sebi " ulenjio si auto" ,samo da bi imao razlog da teram pun gas 
 
@ kuzmanović ti beše voziš na plin? na plinu ne bi trebalo da može da se ulenji , ova priča je najčešće vezana za benzin.
 
			
					
				Re: 1000 zašto - 1000 zato!
				Poslato: 18 Sep 2014, 12:53
				od stefanan
				Vozi kao da je tudj neko vreme  

 
			
					
				Re: 1000 zašto - 1000 zato!
				Poslato: 18 Sep 2014, 12:57
				od nikaragva
				Vozi kao da si ukrao! 

 
			
					
				Re: 1000 zašto - 1000 zato!
				Poslato: 18 Sep 2014, 13:09
				od Kuzmanovic
				TheWickerMan napisao:
@ kuzmanović ti beše voziš na plin? na plinu ne bi trebalo da može da se ulenji , ova priča je najčešće vezana za benzin.
Da, na plin ga vozim i upravo si mi srusio sneska. 
 
Inace sinoc me zaustavlja pandur, rutinska kontrola, uzima mi vozacku i saobracajnu i kad mi je vracao kaze "Imas atestiran plin, svaka cast." 
 
Sent from my Tesla TTL7 using Tapatalk
 
			
					
				Re: 1000 zašto - 1000 zato!
				Poslato: 18 Sep 2014, 13:20
				od TheWickerMan
				Trebao si da mu kažeš : takvog sam ga kupio inače ga ne bi atestirao 
 
Produvaj ga ti malo za svaki slučaj 
 
Sent from my LG-P880 using Tapatalk
 
			
					
				Re: 1000 zašto - 1000 zato!
				Poslato: 18 Sep 2014, 13:23
				od McGruja
				Uzbrdo, pa pun gas do kraja
Mada, sad kako je potenciometra umesto sajle gasa, i eko svest kako je previsoka i prelicemerna, nema tu punog gasa zaista 

 
			
					
				Re: 1000 zašto - 1000 zato!
				Poslato: 18 Sep 2014, 13:51
				od H4wkeye
				Znaci da vozim kao onaj iz onog francuskog filma Taxi 

 Jedno pitanje za vas koji vozite benzince, na koliko obrtaja okvirno menjate brzinu? Drug mi rece on na nekih 2400 obicno.
 
			
					
				Re: 1000 zašto - 1000 zato!
				Poslato: 18 Sep 2014, 13:54
				od nikaragva
				Nisam nikad imao benzinca, sem juga. Nije imao obrtaje, ali sam menjao kada skontam da vise ne vuce  

 
			
					
				Re: 1000 zašto - 1000 zato!
				Poslato: 18 Sep 2014, 13:55
				od Rakhil
				Pa sad, nema tu pravila nikakvog. Ako vozim mirno, ispod 3000, ako zurim, preko 3000. Meni je potpuno normalna stvar da uteram auto u crveno u gradu, recimo na ukljucenju na autoput u drugoj do stotke ili koliko vec moze i slicno.
			 
			
					
				Re: 1000 zašto - 1000 zato!
				Poslato: 18 Sep 2014, 13:56
				od Delija
				nikaragva napisao:Nisam nikad imao benzinca, sem juga. Nije imao obrtaje, ali sam menjao kada skontam da vise ne vuce  

 
Takvom voznjom bi trosio najmanje 15l / 100 km. Verovatno i vise.
H4wkeye napisao:Znaci da vozim kao onaj iz onog francuskog filma Taxi 

 Jedno pitanje za vas koji vozite benzince, na koliko obrtaja okvirno menjate brzinu? Drug mi rece on na nekih 2400 obicno.
 
Retko ispod 3000.