Stranica 187 od 236

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 18 Sep 2014, 09:39
od nikaragva
Pda :D

"Vidi kako se ulenjio ovaj motor!"
"Halo Bing, da nemas mozda ocuvan motor, skoro ko nov - vredi pogledati, za opel astru?"

:D


Zar se vise oseti "ulenjivanje" na atmo motorima?

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 18 Sep 2014, 10:09
od TheWickerMan
Kad se vozi na malim obrtajima, stvaraju se naslage koksa što ulenji motor, bar su tako mene učili.

Sent from my LG-P880 using Tapatalk

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 18 Sep 2014, 10:12
od ljubitelj
Upravo tako. Nedovoljna tempeatura sagorevanja je uzrok, prostije receno premalo opterecenje motora.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 18 Sep 2014, 12:09
od Kuzmanovic
A koliko vremena treba da bi se motor ulenjio? Jedino je Rakhil rekao za svog Focusa.

Sent from my Tesla TTL7 using Tapatalk

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 18 Sep 2014, 12:51
od H4wkeye
A kako ga odlenjiti kad se ulenji? :D

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 18 Sep 2014, 12:52
od TheWickerMan
Odlenjuje se punim gasom :) veći broj obrtaja, veća temperatura sagorevanja i sagorevaju se naslage koksa. Ja tako kažem sebi " ulenjio si auto" ,samo da bi imao razlog da teram pun gas :D

@ kuzmanović ti beše voziš na plin? na plinu ne bi trebalo da može da se ulenji , ova priča je najčešće vezana za benzin.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 18 Sep 2014, 12:53
od stefanan
Vozi kao da je tudj neko vreme :kezo:

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 18 Sep 2014, 12:57
od nikaragva
Vozi kao da si ukrao! :)

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 18 Sep 2014, 13:09
od Kuzmanovic
TheWickerMan napisao: @ kuzmanović ti beše voziš na plin? na plinu ne bi trebalo da može da se ulenji , ova priča je najčešće vezana za benzin.
Da, na plin ga vozim i upravo si mi srusio sneska. :kezo:

Inace sinoc me zaustavlja pandur, rutinska kontrola, uzima mi vozacku i saobracajnu i kad mi je vracao kaze "Imas atestiran plin, svaka cast." :mrgreen:


Sent from my Tesla TTL7 using Tapatalk

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 18 Sep 2014, 13:20
od TheWickerMan
Trebao si da mu kažeš : takvog sam ga kupio inače ga ne bi atestirao :kezo:

Produvaj ga ti malo za svaki slučaj :D

Sent from my LG-P880 using Tapatalk

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 18 Sep 2014, 13:23
od McGruja
Uzbrdo, pa pun gas do kraja
Mada, sad kako je potenciometra umesto sajle gasa, i eko svest kako je previsoka i prelicemerna, nema tu punog gasa zaista :)

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 18 Sep 2014, 13:51
od H4wkeye
Znaci da vozim kao onaj iz onog francuskog filma Taxi :kezo: Jedno pitanje za vas koji vozite benzince, na koliko obrtaja okvirno menjate brzinu? Drug mi rece on na nekih 2400 obicno.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 18 Sep 2014, 13:54
od nikaragva
Nisam nikad imao benzinca, sem juga. Nije imao obrtaje, ali sam menjao kada skontam da vise ne vuce :kezo:

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 18 Sep 2014, 13:55
od Rakhil
Pa sad, nema tu pravila nikakvog. Ako vozim mirno, ispod 3000, ako zurim, preko 3000. Meni je potpuno normalna stvar da uteram auto u crveno u gradu, recimo na ukljucenju na autoput u drugoj do stotke ili koliko vec moze i slicno.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 18 Sep 2014, 13:56
od Delija
nikaragva napisao:Nisam nikad imao benzinca, sem juga. Nije imao obrtaje, ali sam menjao kada skontam da vise ne vuce :kezo:
Takvom voznjom bi trosio najmanje 15l / 100 km. Verovatno i vise.
H4wkeye napisao:Znaci da vozim kao onaj iz onog francuskog filma Taxi :kezo: Jedno pitanje za vas koji vozite benzince, na koliko obrtaja okvirno menjate brzinu? Drug mi rece on na nekih 2400 obicno.
Retko ispod 3000.