Stranica 20 od 31

Re: Mazda 3 2013

Poslato: 02 Nov 2014, 21:44
od ikac2000
Trojka je vrh. Svakog dana gledam koleginu g120 challenge.

Ne skripi i trosi manje od mog 1.6 gdi.

Kvalitet izrade vrhunski.

Re: Mazda 3 2013

Poslato: 03 Nov 2014, 00:20
od Day Walker
Kuzmanovic napisao:Jel su resili problem sa korozijom?
BAci pogled na temu o koroziji na novim kolima :glavomuzid:

Re: Mazda 3 2013

Poslato: 03 Nov 2014, 08:37
od Kuzmanovic
Au, bas bezveze :glavomuzid:

Ja bih zbog ovoga jurio Hondu.

Sent from my Tesla TTL7 using Tapatalk

Re: Mazda 3 2013

Poslato: 03 Nov 2014, 16:20
od Heinz
Nema 2.0 i ima samo i-vtec :-)

TT

Re: Mazda 3 2013

Poslato: 03 Nov 2014, 16:23
od Ji 4Tze
Pa 1.8 ide kao 2.0 :mrgreen:

Re: Mazda 3 2013

Poslato: 03 Nov 2014, 16:51
od perfiko
Obratno, 120 ks ide kao 140ks. :mrgreen:

Re: Mazda 3 2013

Poslato: 03 Nov 2014, 17:22
od Ivan
Vtec zaostaje za skyactiv motorima.

Pogotovo kad uporedis 1.4vtec od 100ks i 1.5 skyactiv 100ks, skoro 2s razlike u ubrzanju.

Послато са GT-N7100

Re: Mazda 3 2013

Poslato: 03 Nov 2014, 17:38
od Kuzmanovic
Skyactiv je mozda bolji od ivtec, ali pocinkovana karoserija je bolja od one koja nije pocinkovana. Pogotovo sto na svakom parkingu moze da se desi da ti neko ocese auto.

Sent from my Tesla TTL7 using Tapatalk

Re: Mazda 3 2013

Poslato: 03 Nov 2014, 17:48
od Heinz
Jazz navodno nema, pa mu ništa ne fali, 2009. godište.

TT

Re: Mazda 3 2013

Poslato: 03 Nov 2014, 17:52
od Ogi
Pa da li vi stvarno mislite da Mazda to nema. Pa to je neozbiljno.

Re: Mazda 3 2013

Poslato: 03 Nov 2014, 18:16
od Ji 4Tze
Ivan napisao:Vtec zaostaje za skyactiv motorima.

Pogotovo kad uporedis 1.4vtec od 100ks i 1.5 skyactiv 100ks, skoro 2s razlike u ubrzanju.

Послато са GT-N7100
Što je i logično jer je 1.4 iVTEC je 1339 ccm SOHC i iz 2006 a 1.5 1496ccm DOHC iz 2013 ali što se ubrzanja tiče, 14s do 100 deluje sporo a 130 g CO previše, kako god okreneš.
Skyactive G je odličan agregat ali količina prostora koju zauzima je preterana, hauba Mazde 3 je duplo veća od one kod Civica. To se posle pokaže i na unutrašnjem prostoru, ako nema jadan gepek imaće jadno mesta pozadi.

Re: Mazda 3 2013

Poslato: 03 Nov 2014, 18:24
od Ivan
Vtec je prevazidjen ocigledno, ne moze da isprati ni konkurentske atmosferce, a ne turbake.

To sto je motor iz 2006 u autu koji je izasao 2013 nije opravdanje, vec velika sramota za hondu (ne zbog toga sto je motor star, vec sto ni posle toliko godina nisu uspeli nista napraviti na tom polju).

Послато са GT-N7100

Re: Mazda 3 2013

Poslato: 03 Nov 2014, 18:26
od Delija
Cek da vidimo prvo kako ce da se pokaze taj skyactive sa nabudzenom kompresijom posle par godina eksploatacije i predjenih >100k km...

BTW, ne vidim ni po cemu je to toliko bolji?
Hondin motor od 1800 kubika ima 140 "konja" i slicne performanse kao Mazdin 2.0 od 120 "konja".
Mazdin 2.0 od 165 "konja" je nesto malo jaci...

Hondin 2.0 u type R-u ima 200 "konja" i daleko je jaci od 2.0 i 2.5 Mazda atmosferaca.



Po meni i Honda i Mazda opasno kaskaju za Nemcima koji su na vreme krenuli sa turbo motorima.

Re: Mazda 3 2013

Poslato: 03 Nov 2014, 18:49
od Ji 4Tze
Što, pa neće ništa da se desi kad ima dovoljno dugačku izduvnu granu.
Čuj, kaskaju. Pa Nemci nisu ni imali pristojan atmosferac... :mrgreen:

Ivane, 2008 je izašao 1.3 iVTEC, greška.
Koji VTEC je prevaziđen? To je samo sistem za kontrolu ventila, jedan od sijaset od 90ih... Bacaš bezvezan random hejt na Hondu, kao i uvek.
Kako može sistem za kontrolu ventila da bude prevaziđen kad nema bolji? Ili ti znaš za neki bolji? Ako daje dobre (ne vrhunske) performanse - ima mesta za dalja unapređenja, već su tu od 2011. (sa direktnim ubrizgavanjem) ili sa turbinom (sledeće godine debituju).
L13A1 i R18 su oba SOHC motori, Mazdin SkyActive G je DOHC - ovaj drugi u startu ima veći moment zbog konstrukcije. Ali Honda sa SOHC i-VTEC motorom ima bolje performanse nego konkurencija sa DOHC motorima uz manju potrošnju.

Re: Mazda 3 2013

Poslato: 03 Nov 2014, 18:51
od Heinz
Da ne googlam, taj 1.4 100 KS je iz 2008. čini mi se.

TT