Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Poslato: 04 Okt 2015, 07:37
@Sasa, primerak koji sam ja gledao u salonu + ono sto Puntica sto sam video ima ovako ugradjen plin:
.
Zao mi je sto nemam sliku motornog prostora kod mene ali jednostavno nije se video. Nigde. Isparivac je bio skroz na suprotnoj strani nevidljiv sklonjen skroz dole (treba da bude na nizoj tacki od raila, creva od isparivaca do rail-a jako kratka (ovde su jako dugacka bez razloga a moze da pravi problem), filter pristupacan. Zaista mnogo lepse i pedantnije ako ne zagledas neces ni da primetis da je tu.
Sto se tice dizni, to sto si naveo od ~400 je cena za deo. Gde je montaza? Stelovanje? I najbitnije, ti mozes kod majstora da zamenis jednu. Ne cetiri kako traze u ovascenom. Dalje, stelovanje ti mozda izgleda bezazleno, ali meni je trebalo npr. Ciklus predgrevanja je bio setovan za nasu klimu. U Belorusiji sam imao "problem" sto mu je trebalo vecno da prebaci na gas zbog jako niskih temperatura. Resen problem kod lokalnog majstora za jedva 5 min koliko mu je trebalo da zakaci kabl ode u tabelu i pomeri "klizac" za drugu vrednost. Cena 0 din.
To zasto crkvaju dizne, ja kazem zbog pogresne orjentacije pa se skuplja prljavstina jer su ljudi kacili upustva kako treba da se montira a oni su uradili kontra. Eto nisu ispostovali fabricku prepopruku zbog. Meni su te stvari prilicno indikativne. Tvoja teorija u kombinaciji sa navedenim ima poentu takodje, ali to ne treba da bude resenje problema.
Ovo za glavu, moracu da potrazim, nisam bio tamo 100 godina, neko je iz masinske radionica rekao da nema razlike. Potrazicu.
Ja samo kazem da je MENI bilo prilicno odbojno da kupim auto na kojem mi se ne svidja urednost u motornom prostoru i zakljucanog plinskog ECU. Nista vise od toga.
@vladapetr
Napisao sam da se ne bih kladio. Ne tvrdim. A razlog zasto je ugradio tu iako je skupje lezi verovatno u kreditu (opet predpostavljam ne tvrdim). Ljudi su kupovali sve od dodatne opreme (radio, patosnice, presvlake, felne itd) na istoj fakturi gde je i auto i to ide sve na kredit. Ne moras da das zive pare za ugradnju u sopstvenoj reziji + sto onda 100% nema sanse da ostvaris garanciju na motor. Zato i jeste skuplje, oni preuzimaju rizik za motor. Pogotovu sto taj 1,4 me moze da se uopste uzme sa plinom u fabrickoj izvedbi.

Zao mi je sto nemam sliku motornog prostora kod mene ali jednostavno nije se video. Nigde. Isparivac je bio skroz na suprotnoj strani nevidljiv sklonjen skroz dole (treba da bude na nizoj tacki od raila, creva od isparivaca do rail-a jako kratka (ovde su jako dugacka bez razloga a moze da pravi problem), filter pristupacan. Zaista mnogo lepse i pedantnije ako ne zagledas neces ni da primetis da je tu.
Sto se tice dizni, to sto si naveo od ~400 je cena za deo. Gde je montaza? Stelovanje? I najbitnije, ti mozes kod majstora da zamenis jednu. Ne cetiri kako traze u ovascenom. Dalje, stelovanje ti mozda izgleda bezazleno, ali meni je trebalo npr. Ciklus predgrevanja je bio setovan za nasu klimu. U Belorusiji sam imao "problem" sto mu je trebalo vecno da prebaci na gas zbog jako niskih temperatura. Resen problem kod lokalnog majstora za jedva 5 min koliko mu je trebalo da zakaci kabl ode u tabelu i pomeri "klizac" za drugu vrednost. Cena 0 din.
To zasto crkvaju dizne, ja kazem zbog pogresne orjentacije pa se skuplja prljavstina jer su ljudi kacili upustva kako treba da se montira a oni su uradili kontra. Eto nisu ispostovali fabricku prepopruku zbog. Meni su te stvari prilicno indikativne. Tvoja teorija u kombinaciji sa navedenim ima poentu takodje, ali to ne treba da bude resenje problema.
Ovo za glavu, moracu da potrazim, nisam bio tamo 100 godina, neko je iz masinske radionica rekao da nema razlike. Potrazicu.
Ja samo kazem da je MENI bilo prilicno odbojno da kupim auto na kojem mi se ne svidja urednost u motornom prostoru i zakljucanog plinskog ECU. Nista vise od toga.
@vladapetr
Napisao sam da se ne bih kladio. Ne tvrdim. A razlog zasto je ugradio tu iako je skupje lezi verovatno u kreditu (opet predpostavljam ne tvrdim). Ljudi su kupovali sve od dodatne opreme (radio, patosnice, presvlake, felne itd) na istoj fakturi gde je i auto i to ide sve na kredit. Ne moras da das zive pare za ugradnju u sopstvenoj reziji + sto onda 100% nema sanse da ostvaris garanciju na motor. Zato i jeste skuplje, oni preuzimaju rizik za motor. Pogotovu sto taj 1,4 me moze da se uopste uzme sa plinom u fabrickoj izvedbi.