Stranica 20 od 124
					
				Re: Chip-tuning
				Poslato: 09 Okt 2012, 22:17
				od dragvorl
				Ovo sam slucajno nasao jer je neko naveo pa sam samo hteo da proverim. Inace je to dosta kompleksna tema.
			 
			
					
				Re: Chip-tuning
				Poslato: 09 Okt 2012, 23:17
				od sebekkg
				sto set tice takvih identicnih motora, npr 1.6tdi, 2.0tdi, onda 1.9tdi (za njega ne znam, drag odgovori?), isplati se jer su isti, ali npr jedini je problem mozda kod kocionog sistema, jer ako npr imas golfa koji ima 1.6 od 75ks i u njega idu  diskovi/doboši. a tek kod ovog od 130ks disk/disk, onda je jedino možda to malo problem, ali ne toliki da ako si adekvatan vozač, ne možeš da kompenzuješ iskustvom.
			 
			
					
				Re: Chip-tuning
				Poslato: 09 Okt 2012, 23:20
				od Paja
				dragvorl napisao:Ovo sam slucajno nasao jer je neko naveo pa sam samo hteo da proverim. Inace je to dosta kompleksna tema.
Znam zato sam te i kandidovao za autora iste. 
 
 
Ja i kad bi probao da je napravim to ni na šta ne bi ličilo.
 
			
					
				Re: Chip-tuning
				Poslato: 10 Okt 2012, 02:50
				od Xepoj87
				Skoro svaka marka fura isti motor u vise varijanti,ali ostali delovi,najcesce turbina,nisu isti...
Evo ti Mercedesov 1.8 benzinac recimo:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_M271_engine
A to sta zasigurno menjaju na tim motorima,nigde ne pise po netu,veruj mi,trazio sam 

Ali da se delovi razlikuju sam siguran po tome sto ne postoji chip tuning,cak ni onaj koji ce da da vise konja i Nm od 220 CDI-ja,koji ce dati C 200 CDI-ju iste performanse.
 
			
					
				Re: Chip-tuning
				Poslato: 10 Okt 2012, 05:10
				od Markoni
				To delimicno moze da proveri neko ko ima katalog rezervnih delova pa da uporedi da li su isti kataloski brojevi turbine, dizni, interkulera, seta kvacila...
Tapatalk Post
			 
			
					
				Re: Chip-tuning
				Poslato: 10 Okt 2012, 09:11
				od dragvorl
				Ovo sto sam ja postavio je iz VW zvanicnog SSP dokumenta za obuku servisera, ne kazem da mu treba slepo verovati, ali nije sa
Wikipedije.
			 
			
					
				Re: Chip-tuning
				Poslato: 10 Okt 2012, 09:32
				od ftj
				Moguće da je bio po koji identičan motor sa samo različitom mapom ali to je više izuzetak nego pravilo. Uglavnom bude tu puno sitnih razlika. Recimo prvo je krenula ta priča još 90ih kada je postojao 1.9 tdi od 90 i 110 ks ljudi su tu pričali da su to identični motori samo sa drugom mapom međutim ni dizne ni turbina nije bila ista. Onda 1.8t motori od 150 i 180 ks su postojali u bar 10 različitih varijanti i bilo je priče da je razlika samo u mapi međutim nisam siguran.
			 
			
					
				Re: Chip-tuning
				Poslato: 10 Okt 2012, 09:34
				od Geza
				Tad sam prvi put čuo za turbine sa varijabilnom geometrijom  

 
			
					
				Re: Chip-tuning
				Poslato: 10 Okt 2012, 12:49
				od dragan
				i kovane klipove koji su na 1.8t od 180ks, kao i na 2.0tfsi od 240ks i vise...
			 
			
					
				Re: Chip-tuning
				Poslato: 10 Okt 2012, 13:24
				od ftj
				Nisam baš siguran za kovane klipove. To ima u aftemarket ponudi i to samo u ekstremnim stejdževima.
			 
			
					
				Re: Chip-tuning
				Poslato: 10 Okt 2012, 13:34
				od NexT
				Za 2.2 Mercedesov pricaju da je isti u svim varijantama. Tj, u E klasi od 122 do 150 konja da je bio isti motor i razlika samo u mapi.
Znam da se Sprinter cipuje sa 90 na 150 konja (takodje 2.2)
E, sad, bila je prica za Pezoov 2.0 HDI 90/110 da je razlika samo mapa. Na kraju se ispostavilo da je samo blok motora isti. Kompletno ubrizgavanje je drugacije, turbina, mapa, slabiji nema interkuler itd...
			 
			
					
				Re: Chip-tuning
				Poslato: 10 Okt 2012, 13:57
				od dragvorl
				ftj napisao:Nisam baš siguran za kovane klipove. To ima u aftemarket ponudi i to samo u ekstremnim stejdževima.
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?803395 
			
					
				Re: Chip-tuning
				Poslato: 10 Okt 2012, 14:09
				od Markoni
				TFSI iz Cupre, S3 i ED30 ima ojacano celo klipa, ali nisu kovani...
Tapatalk Post
			 
			
					
				Re: Chip-tuning
				Poslato: 10 Okt 2012, 15:48
				od Xepoj87
				NexT napisao:Za 2.2 Mercedesov pricaju da je isti u svim varijantama. Tj, u E klasi od 122 do 150 konja da je bio isti motor i razlika samo u mapi.
Znam da se Sprinter cipuje sa 90 na 150 konja (takodje 2.2)
E, sad, bila je prica za Pezoov 2.0 HDI 90/110 da je razlika samo mapa. Na kraju se ispostavilo da je samo blok motora isti. Kompletno ubrizgavanje je drugacije, turbina, mapa, slabiji nema interkuler itd...
Sigurno nije isti ni jedan,jer su totalno drugaciji delovi,znam po drugarovom caletu koji vozi w211 i mom serviseru koji takodje vozi w211,ovaj 200cdi,drugi 220 cdi...
Cak je u W204 ja mislim u 200 CDI i 250 CDI isti motor,a u 220 CDI druga oznaka za motor... Sam blok je isti,naravno.
 
			
					
				Re: Chip-tuning
				Poslato: 10 Okt 2012, 18:20
				od dragan
				Markoni napisao:TFSI iz Cupre, S3 i ED30 ima ojacano celo klipa, ali nisu kovani...
Tapatalk Post
eto, pogresno sam se izrazio, ili ne, u svakom slucaju, drugaciji je hardver od onih verzija sa 200ks...i postoji dobar razlog za to...