Stranica 20 od 51

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 07 Avg 2013, 17:29
od TheWickerMan
@ nj.v. Mr. Big

to nema veze sa 156-icom, to ima veze sa mentalitetom tvog zeta koji porodicu vozi 160 uz Rudnik ;)

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 07 Avg 2013, 17:35
od mr.Big
+1

Nije porodica, već njih dvoje sa nekim prijataljima - sve dvadesetogodišnjaci. Pusti me, kad su se javili da su stigli sabio sam čašicu ljute da nazdravim. Dabogda mu proklizala lamela dole, pa da se vrate vozom...

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 07 Avg 2013, 20:06
od pedja
Citas li ti vesti? Rizicniji je voz od Ibarske i vozaca na istoj :D

TT

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 07 Avg 2013, 20:25
od NexT
mr.Big napisao:+1

Nije porodica, već njih dvoje sa nekim prijataljima - sve dvadesetogodišnjaci. Pusti me, kad su se javili da su stigli sabio sam čašicu ljute da nazdravim. Dabogda mu proklizala lamela dole, pa da se vrate vozom...
Secni mu crevo od interkulera kada se vrati. Ali sa donje strane :kezo:

A jes lepo kad vozis dizela uz rudnik... I benzinac hvata slicnu brzinu, ali je uzbrdo sve to zanimljivije u dizelu...

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 07 Avg 2013, 20:55
od Uroš S.
Ili u turbobenzincu, ali od 2l recimo :)

Sent from my Skate using Tapatalk 2

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 07 Avg 2013, 21:03
od Milanche
Prvo sam hteo Hyundai, Getz ili Accent, ali sada se razmišljam o Puntu na LPG, znam da nije baš kvalitet, ali ni ja nisam zahtevan, a uz to je i prvi auto, bitno da me održavanje što manje košta.

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 07 Avg 2013, 21:33
od Bax
Punto je jeftin za odrzavanje ako je dobar, ako je los, mozes da se slikas sa jeftinim odrzavanjem.
Ja sam za mog starog u 7 godina i 70.000km, za van-redovno odrzavanje platio neku mizeriju, reda par 100 evra
-ventilator hladnjaka 60 evra
-zadnji lonac 50 evra
-cilindar kvacila 30 evra
-akumulator 60 evra

To je sve, a deo je platila i garancija, i male servise po 4-5.000 din na svaku godinu.

Sa novim Puntom koji je presao SAMO 7000km

Riknule su:
-gume 200 evra
-stub volana oko 1000 evra
-kvacilo original je sigurno 200-300 evra, ako ne i vise
-nesto zeza na trapu, i nesto zeza u menjacu


Drugim recima, taj novi auto da sredis treba par 1000 evra u roku od odma.

Ja se ne bih zajebavao sa polovnim Puntom, osim ako bas ne znas vlasnika i auto...

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 07 Avg 2013, 21:40
od Paja
Eno mu moj punto, al nema plin.

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 07 Avg 2013, 21:46
od Bax
Eto i resen problem, i taj plin su samo novi potencijalni problemi, ne znam sto se ljudi toliko loze na njega, pogotovo ko ne tuce neke zesce kilometraze.

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 07 Avg 2013, 21:57
od Paja
Izgleda da je prodat. Ne vidim ga više na kompresorovom sajtu.

Re: Одг: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 08 Avg 2013, 09:24
od Saša
A što se ne bi vozio skoro 50% jeftinije?

Tapatalk

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 08 Avg 2013, 09:36
od daka
Ne siri laz,gorivo jeste 50%jeftinije ali ga vise trosi...usteda je oko 30-tak%!!!

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 08 Avg 2013, 09:38
od Geza
Ali je ipak neka ušteda.
I promeni taj avatar. :)

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 08 Avg 2013, 09:51
od daka
Taj avatar je meni neko samovoljno dodelio od "vas"...nije moja greska.

Ne sporim da nije jeftinije,ali ne volim kad se iznosi neistina.

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 26 Avg 2013, 07:30
od Velja
Velja napisao:Pa evo po preporuci admina da prijavim sta otprilike ganjam po placevima .
Posto smo brojni u porodici , treba mi solidno prostran auto . Pomenuh u drugoj temi da sam prosle godine prodao Punta Klasik iz 09.g sa 30ak hiljada na satu uglavnom zbog prostora (bilo je i drugih razloga al o tome drugi put), pa sam jedva docekao da se zavalim i provozam moje najmilije u Alfi 156 od 140ks .
Temperamentna Alfa me je naucila da lepa i zivahna cupi uvek kosta , a moze da bude i nezgodne naravi ,pa sam se pre par meseci i nje resio.
Suma sumarum, sa priblizno 4000evra treba pazariti ,servisirati i upristojiti pouzdan dizel (najpozeljniji bi bio JTD) sa lepim prostorom na raspolaganju.
Namecu se Stilo(moze i karavan) ,Oktavija je idealnih dimenzija a i nemacke je mehanike, tu su i 406ice HDI , ima i lepih Fokusa ali su mi nesto kilavi i kazu kvarljivi itd
Cisto da se ispisem iz teme. Kupljen Golf 4 TDI od clana foruma, proverena mehanika i opste stanje kod mog majstora. Nj V( :kezo: ) u savrsenom stanju osim kozmetickih nedostataka, svi servisi i redovno odrzavanje je odradjeno, registrovan jos 10 mes - tako da sam se finansijski sasvim uklopio :sreckovic:
Off topic
BTW:Imam subjektivan utisak da ovaj TDI ide ludje od Alfe od 140ks. Pritom imam otvorenu besplatnu opciju chipovanja :djavo: