Stranica 197 od 521
Re: Beograd
Poslato: 27 Jan 2016, 20:27
od nuk
Realno, grad duhova al beše popularno mesto za buksnu
Re: Beograd
Poslato: 27 Jan 2016, 20:34
od methane.master
A i za jače...
Sent using Tapatalk
Re: Beograd
Poslato: 27 Jan 2016, 21:05
od nuk
Ne znam, nisam silazio na perone

Re: Beograd
Poslato: 28 Jan 2016, 07:42
od Captain Slow
Koliko je svečano otvaranje šarada i predstava za kampanju
kad i vlastodršci priznaju da je palo samo krečenje

.
Juče je <10 ljudi bilo na stanici za polaske za NS.
Re: Beograd
Poslato: 28 Jan 2016, 08:15
od Ogi
Sokirao sam se kada sam pre neki dan video da je V. Stepe u prvih 500m u smeru ka gore 4 puta krpljena ?!!
Re: Beograd
Poslato: 28 Jan 2016, 08:24
od Ralee
Najgore su one manje ulice sto idu paralelno sa V stepe, koje su se koristile kad se radila ova, prolazilo sve i svasta, a ostali krateri. Sad kad se rekonstrukcija zavrsila, ne verujem da ce to ikada srediti.
Re: Beograd
Poslato: 28 Jan 2016, 09:28
od samo polako
Kakva nam je železnica takve su nam i gužve na peronima i stanicama.
Ne očekujte nikakve gužve.
Stara železnička stanica je puna zbog blizine autobuske i svih onih pratećih stvari koje je prate.
Poslovni svet a i običan narod je odavno odvikao od voza i njime putuje samo ko mora.
Re: Beograd
Poslato: 28 Jan 2016, 10:26
od snork
Slažem se sa napisanim, ali se nadam da će to konačno početi da se vraća u normalu. Popravljeno je par sporih deonica (tj. RŽD popravile) i sada se do Novog Sada i do Sremske Mitrovice putuje oko sat i po. Cena karte je oko 400 din za polaske na kojima su novi Stadleri. Mnogo komfornije i mnogo, mnogo jeftinije od autobusa.
A što se tiče Prokopa, na njemu neće ni biti putnika sve dok se ne napravi metro. Inače, ja i ljudi koje poznajem nismo ni do sada koristili Glavnu stanicu. Ako ideš za NS/SM ulaziš na Novom Beogradu, ako ideš barskom ili niškom prugom, ulaziš u Rakovici. Mnogo brže gradskim autobusom stigneš do tamo, nego što se voz izvuče iz centra grada. Plus te karta izađe jeftinije, ako imaš mesečnu kartu za gradski. Isto i u povratku. Prokop tu neće ništa promeniti, jer su pomenute stanice mnogo bolje povezane gradskim prevozom.
Re: Beograd
Poslato: 28 Jan 2016, 10:52
od Captain Slow
samo polako napisao:njime putuje samo ko mora
Ja putujem što volim, komotno, veliki prozori, može da se puši

.
Mana je što se svakavi likovi voze/švercuju pa ume da bude i neprijatnih scena.
snork napisao:sada se do Novog Sada putuje oko sat i po
Štadler putuje brzo, 70 minuta, ali ga drže dugo u stanicama, to mu produžava vreme putovanja.
Re: Beograd
Poslato: 28 Jan 2016, 12:10
od schonenk
snork napisao:'Ajde ljudi, zar se niste nikada, bar iz radoznalosti, provozali Beo/BG vozom od Vukovog spomenika do Novog Beograda (npr)?

Niste provalili da je stanica između Karađorđevog parka i mosta na Savi mnogo veća, sa više perona, i da tamo nikad niko ne ulazi i ne izlazi?
Ogi, sedneš na autobus 46 ili 55 u Južnom bulevaru, pa izađeš kod Hitne pomoći. Prođeš peške podvožnjak ispod auto-puta i na Prokopu si.

Kao sto se ljudi ne odricu cigareta, iako je cena zdravlje, tako se ne odricemo ni automobila. Zivim kod Djeram pijace i do Vuka imam 10tak minuta pesaka. Voz stize i krece u minut i treba mi koliko se secam 16 minuta do Tosinog Bunara. Od Tosinog imam jos desetak minuta do Airport city-ja. To je ukupno do 40 minuta od stana do radnog mesta. Autom stizem koji minut brze, ali ne znacajno.
Jedini racionalan razlog zasto sam ga izbegavao, jer je deonica od stanice Tosin Bunar do AC jako neuredjena i blatnjava. Sada bi to trebalo biti reseno prosirenjem Tosinog i izlaskom AC na isti.
Drugi je depresivna slika stanja kompozicija. Sa malo sredjenim kompozicijama, malo vise reklame dosao bi maksimalno do izrazaja najveci kvalitet. Stize u minut, putuje u minut, sto je ovde misaona imenica. Steta, neiskoricen veliki potencijal.
Re: Beograd
Poslato: 28 Jan 2016, 13:46
od snork
Pa da. Evo kako izgleda jedan "vandalizovani" vagon (ne znam da li se vidi na slici da je validator za karte razbijen). Isto se dešava i u drugim zemljama (u Londonu uleti grupa pijanih huligana i demolira sve), ali se šteta odmah popravi, unutrašnjost opere, itd). Sad bar nije problem postaviti i kamere.
Inače su RVR garniture sasvim solidnog kvaliteta i izgleda. I prigradski vozovi zapadne proizvodnje iz tog perioda izgledaju skoro potpuno isto. U nekim zemljama čak ni ne skidaju one spoljne grafite (ako su lepi), ali voz spolja i unutra mora biti besprekorno čist.
Sdelano v SSSR:

Re: Beograd
Poslato: 28 Jan 2016, 13:58
od Captain Slow
Koliko ih ne održavaju RVRovi extra idu i greju

.
Samo kad bi skinuli grafite sa prozora, ništa drugo mi ne bi smetalo,
ovako se vozimo kao u tunelu, ništa se ne vidi kroz prozor

.
Jedno vreme su imali i WIFI čak, ali nikad nije radio.
Ovo je jedan od zanimljivijih natpisa koje sam slikao u BG vozu

.

Re: Beograd
Poslato: 28 Jan 2016, 14:01
od nuk
Ima tema za ovo

Re: Beograd
Poslato: 28 Jan 2016, 19:08
od pedja
Ima raznih natpisa po RvRovima, kako unutra, tako i spolja.
Kako god, BGVoz je najtacniji vid prevoza u Srbiji.
Re: Beograd
Poslato: 28 Jan 2016, 19:20
od Kornjaca Rade
A i besplatan
