Stranica 198 od 898
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 20 Dec 2013, 13:34
od dragvorl
Neki dan sam listao aviokarte i vidim AS leti za NY, ne znam da li je to neki ugovor sa drugom kompanijom ili bas AS leti tamo.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 20 Dec 2013, 15:30
od TheWickerMan
AS beše leti za Čikago?
Sent from my LG-P880 using Tapatalk 2
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 20 Dec 2013, 16:22
od methane.master
Čuo sam da leti cargo. Svaki dan nosi 2t gibanice.
Sent using Tapatalk
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 20 Dec 2013, 19:36
od zuzazu
dragvorl napisao:Neki dan sam listao aviokarte i vidim AS leti za NY, ne znam da li je to neki ugovor sa drugom kompanijom ili bas AS leti tamo.
Normalno da AS ne leti tamo. Ides do Abu Dabija pa presedas za NYC.
Izmedju ostalog, zato su se i zalili americki avioprevoznici.
http://globalvoicesonline.org/2013/10/2 ... -pushback/
Kao sto sam vec postovao, ovo necete videti u nasim medijima
http://airlineinfo.com/ostpdf88/845.pdf
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 20 Dec 2013, 21:52
od zuzazu
Jos jedna u nizu lazi Er Srbije
BEOGRAD - Nacionalna aviokompanija Er Srbija snizila je cene karata u okviru promotivne novogodišnje akcije za putovanja u jednom pravcu iz Beograda ka gotovo svim destinacijama, kao i za putovanja iz 26 destinacija ka glavnom gradu Srbije.
Karte po promotivnim cenama su u prodaji od 18. decembra do 3. januara, a za putovanja do 29. marta 2014. godine, saopštila je Er Srbija.
Putovanje ka Beogradu iz Amsterdama košta 99 evra, iz Atine i Rima 81 evro, iz Berlina 86 evra, Banjaluke 49 evra, Brisela i Sarajeva 77 evra, Bukurešta i Praga 70 evra, Kopenhagena 102, Larnake 123, Dizeldorfa 88, Frankfurta 102, Istanbula i Tivta 54, Ljubljane i Podgorice 60, Londona 152, Moskve 101, Milana 76, Soluna 71, Skoplja 57, Stokholma 96, Štutgarta 69, Tel Aviva 117 i Ciriha 83 evra.
To su najniže cene u ekonomskoj klasi, u koje su uključene sve takse i naknade, osim naknade za gorivo i izdavanje karte.
Carigrad-Beyaz Sehir.....7.Jan....... najpovoljnija karta internet kupovina 11504 din (99 evra)
6.Jan........ 15351 din (133 eur)
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 21 Dec 2013, 11:53
od snork
zuzazu napisao:
Normalno da AS ne leti tamo. Ides do Abu Dabija pa presedas za NYC.
Pa ko bi normalan tako leteo? Ja ne bih, ni da mi daju kartu za džabe. Radije ću do Moskve, pa na Transaero B747-icu - i to je zaobilazno, ali ni približno kao ova emiraćanska kombinacija.
"We oppose the Application. Because the service proposal can fairly be described as
bizarre, at best..." Lepo rečeno. Amerikanci su ovom slučaju potpuno u pravu.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 23 Dec 2013, 10:01
od cozmo
http://www.airliners.net/aviation-forum ... 36/#menu27
Just posted on Twitter: the wing of a BA 747 has rammed into a building at JNB airport.
Malo su omasili izlazak na pistu.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 23 Dec 2013, 15:38
od dragan
vidi ti te motorcice

Re: Vazduhoplovi
Poslato: 23 Dec 2013, 16:54
od zuzazu
Karta za vozenje na zemlji je velicine 13 X 20 cm.
U brdu taxiway ( L,I,J) koji seku taxiway B, lako je bilo zabrojati se. Ne znam koliko je vidljiva zuta linija u Johanesburgu po kojoj sofer (za ftj-a, ovaj sofer B747 BA ima preko 20K mesecno) drzi nosni tocak ali moram priznati da je prilicno zbunjujuce, sitno i lose oznaceno.
Istina na karti i pise da se obrati paznja na produzetak taxiway B, samo jos treba provaliti gde je to u realnosti....
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 23 Dec 2013, 18:29
od Cica Maca
Bas komplikovano... Mozda je predlog za drugu pistu na Surcinu idealno resenje; VEROVATNO ce biti crvena varijanta 12-30 zbog ruze vetrova (mada je i crna pista u razmatranju ali sa malom verovatnocom). Aktivni vozaci, molim za vase misljenje jer mo staze za vozenje bas nisu strucnost.
Sto se tice udarca,... jako se lose vidi ali tu ce biti izgleda i problema sa strukturom. Koliko sam ja video, ostecenje ide i preko pretkrilaca. A kad se projektuje krilo u danasnje vreme... treminezon (vrh krila) se obicno radi od jeftine termoplastike upravo zbog ovakvih stavri, ustvari, zbog udara vozila u krila i sl., nikako zbog zaletanja zgrade u avion!
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 23 Dec 2013, 18:51
od zuzazu
U Beogradu tesko da duvaju vetrovi iz drugih pravaca sem JI (Kosava) i SZ. Ako ih i ima, to je samo par stepeni od ose 12-30, tako da ne vidim svrhu crne piste, ali mozda neki genijalac ima drugu ideju.
Koliko se secam, pominjana je varijanta paralelne piste, smaknute ili ne - to ne znam.
Beogradu prvo treba jedna usr@n@ radio stanica za ATIS, da se ne brukamo.
A onda bi trebalo sa zemljom sravniti postojecu zgradu i napraviti novu. Sve ovo sada sto rade je "seci gace - krpi dupe".
Batajnitza je idealna, ali koliko znam, cika Misko je saznao isto pa pokupovao dobar deo zemljista pred pragom istocne piste. Bataja je mnogo bolja i sto se tice mikroklime. Sva magla koja okuje LYBE, u opste nije takvog intenziteta na LYBT.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 23 Dec 2013, 19:03
od Cica Maca
Pojedini politicari i njihovi puleni/rodjaci sa napravili ne kuce, ne vile nego HOTELE od Novosadske prema momi. Najgore od svega je sto su i pojedine nove ulice da dobijaju imena u toj zoni iako postoji zona zabrane gradnje. Bataja ima IDEALNU mikroklimu i mnogo bolje uslove os Surcina, tu nema govora. Pazovacka strana,... od kad znam kuce su uz ogradu i sve imaju dozvolu. Da se deo civilnog saobracaja prebaci na Bataju... samo kao alternativa kad je Surcin zbog meteo uslova zatvoren ali tu fali MNOGO infrastrukture. Od civila sam siguran da nece niko to da plati a vojska... ima toliko para dsa uskoro mesto avionima leteti...

Re: Vazduhoplovi
Poslato: 23 Dec 2013, 20:12
od Geza
Da nije crvena varijanta malo opasna? Ono ispred su valjda rezervoari sa gorivom? (Mapa se pomera

)
Možda se bolje vidi ovde.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 23 Dec 2013, 20:14
od Cica Maca
Rezervoari su nadzemni, lako se premestaju.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 23 Dec 2013, 20:17
od Geza
Ali gde ih posle premestiti? Ako su piste sa obe strane zgrade.