Xepoj, izgleda da si bio malo pospan u 2 ujutru, pa nisi video da sam komentarisao post od ROCK-a, a ne tvoj...osim ako ti nisi ROCK na forumu. No, ipak da odgovorim na tvoje komentare. U svakom slučaju nije loše da si ničim izazvan pokazao tvoje pravo mišljenje o Giuli, umesot neke šatro izbalansirane postove koej si ranije pisao.
Naravno da se devalvira rezultat, gde stoji da je limuzina D segmenta zabelezila isto vreme kao supersportski Audi R8 V10 plus sa 100ks vise.
To samo na Garaža forumu može da se pokuša da se devalvira. Inače, niko naravno ne devalvira gole fakte jer je to besmisleno, No, ovde se često dokazuje da 2 i 2 nisu 4, pa i ne čudi
Sve to sto si rekao, nije tacno. Ne znam ko je sta govorio, ali ja sam odmah spomenuo gume i da mi deluje kao da su semi slick, sto i jesu.
Sve što sam napisao bazirano je na faktima, a tvoje pisanje je bazirano na pretpostavkama. I Pirelli Zero Corsa nisu poluslik gume, nego supersportsdka guma s nekim osobinama poluslik guma...tako otprilike vole da je nazivaju i lično se slažem s tom "definicijom".
To sto su kao ostavili kanale za odvod vode, ne znaci da je i smesa gume promenjena, a na TireRack-u lepo pise kakva je zaista po kisi, a ne kako proizvodjac tvrdi da jeste.(ujedno i odgovor moimoi-u)
Postoji gomila testova te iste gume, pa ih čitaj ako hoćeš i saznaj kakve su po kiši, a ne da svoje pretpostavke postavljaš kao bazu za diskusiju jer si na potpuno pogrešnom tragu. INače, iam 4 vrste Zero Corsa guma, a mi ne znamo koju vrstu su vozili.
Sve to potvrdjuje i cinjenica da fabricki idu na LaFerrari.
To pre potvrđuje onio što sam ranije pisao. Inače, na LaFerrari ide guma s posebnom smešom samo za taj model. Najekstremnije gume koje idu na neki sadašnji Ferrari su Michelin Cup Sport 2 na 458 Stradale
Ne znam za sta tacno kiselo grozdje, bitno mi je da ono govno od M3/M4 bude brze na stazi, jesi li ozbiljan?
Očigledno si bio pospan pošto to niko nije spomenuo.
A jos vise sa ovim:"Hocemo da se kladimo?"...daj uozbilji se.
Nije tebi bilo direktno upućeno, ali hoćeš da se kladimo?
Poluslik gume, motor bez blokade i nenormalan vozac su prouzrokovali mnogo bolje vreme, nego sto je auto u istim uslovima kao konkurencija, sposoban da postavi.
A šta ti to znači "motor bez blokade" pošto to spominješ u svakom drugom postu? Hajde mi objasni pošto mi je to nepoznat pojam u ovom kontekstu. Vozač je dobar, ali preteruješ. Naložio si se što ga je terao preko ivičnjaka, pa ispade kao da ga je Fangio vozio. Dobar je vozač, isterao je svoj maksimum, a sigurno da to može još bolje i bez tolikog cimanja.
Niko od konkurencije nema poluslik, imaju blokadu motora i nijedan test sem Alfe nije sponzorisan od strane fabrike da se postavi najbolje vreme, nego je to vreme postavljeno od strane autonovinara.
Ima mnogo testova organizovanih od strane fabrike i to je poznato, tkao da oo ni izdaleka niej jedini. Što se tiče neke konkurencije poslednji je bio BMW sa 4 GTS, a ovde na forumu smo pričali o mnogim fabrički organizovanim merenjima od Nissana, preko Porschea, Chevroleta, Cadillaca, Renaulta, Seata, VW, Honde, BMW, itd...
Ja sam ovde prvi govorio o razliici u vremenima koje postalvjaju fabrički timovi od auto novinara, te ne moraš da mi objašnjavaš razliku i edukuješ oko toga. Upravo zbog toga sam rekao da možemo da se kladimo da će biti najbrža i kada je sport auto bude testirao.
A nisi svestan koliko me zapravo zabole ko je najbrzi na stazi, dok ni u jednom trenutku nisam osporio, cak sam par puta potvrdio da je Alfa tu svakako najbrza, ali da malo realnosti nije na odmet.
Očigledno te boli, čim si uzeo u 2 ujutru da pišeš toliki post na nešto što tebi nije bilo upućeno. Alfa je najbrža trenutno među svojim konkurentima i to je stvar merenja. Nekoga će to oduševiti, nekoga će to zabrinuti ili zamisliti, ali i jedni i drugi treba da budu realni jer se merenja samo tako treba shvatiti.