Stranica 200 od 224
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 19 Sep 2021, 09:45
od trojanac
dpkg napisao: 05 Sep 2021, 10:52
Da li je neko imao iskustva sa novom Toyotom Corollom 1.5 123 KS, sedan. Novi benzinski motor, bez turbine, 3 cilindra ako sam dobro video (na sajtu Toyote za Srbiju pise 4), sada je u drugom paketu po opremljenosti na popustu 16.990 e.
Očigledno greška u specifikaciji što se tiče broja cilindara.
Inače vozim je već nekoliko dana. Što se motora tiče sasvim pristojno to ide kad si sam u kolima, Vuče već od 2000 obrtaja. Manuelni 6-stepeni menjač odličan. Potrošnja 8-8.5 litara ovo moje po "gradu" , odnosno rečacije Zemun-Novi Beograd, najviše autoput kroz grad i bulevari. Pošto Toyota prikazuje istoriju potrošnje vidim da je neko uspeo da ide ispod 6, očigledno otvoren put. A 10 izgleda nikad ne prelazi. Tako da ko nema svakodnevno kreni stani može da računa na 8 litara u proseku što je sasvim u redu.
Inače sam je vozio u drugoj verziji pa mi nije nepoznat model. Ako tražimo zamerke, multimedija je suviše jednostavna za moj ukus. Voleo bih neku ocpiju više i da to modernije izgleda. No to je što je, bitno je da sve radi. Naslon za ruku je fiksan kod manuelnog, bilo bi bolje da može da se može makar malo pomeriti ka napred. No to su sve sitnice.
Za 17k teško da ima bolje.
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 20 Sep 2021, 08:20
od noob
Zar nisu ukinute subvencije za hibride ? Oni bi možda da to malo ispeglaju kroz popust. Imalo je poente kupiti ih sa subvencijom.
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 20 Sep 2021, 08:22
od pedja
Bila je vest da su ih produžili, tj da su obezbedili dodatna sredstva. Osim ukoliko i njih nisu potrošili.
TapaT
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 28 Sep 2021, 07:37
od Bax
Podsetimo, rumunski niskobudžetni hečbek poneo je titulu najprodavanijeg automobila u EU u julu, a sada je Dacia Sandero osigurala prvo mesto na generalnoj rang listi kao najregistrovaniji automobil u Evropi.
Sent from my Redmi 7A using Tapatalk
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 28 Sep 2021, 08:33
od pedja
A kako je to vezano za ovu temu?
TapaT
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 28 Sep 2021, 09:01
od Bax
Ako gledas siru sliku moglo bi da ima veze.
Cene su previse otisle navise, kupci nece vise to da placaju.
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 28 Sep 2021, 09:05
od Day Walker
Haha, sigurno
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 28 Sep 2021, 09:24
od Bax
Trziste je poslalo poruku da ne rade dobar posao, ozbiljne firme ce to znati da protumace.
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 28 Sep 2021, 09:56
od Vladapetr
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 28 Sep 2021, 10:11
od Bax
Skoda ima slicnu poslovnu politiku kao Dacia. Iskoristiti nesto stariju tehnologiju, ili prepakovati vec postojecu tehnologiju za buzet trzisni segment.
Kupci su shvatili da im to treba, i ne favorizuju vise nove tehnologije, vec traze dobar odnos ulozeno dobijeno.
Sad da li je Dacia posledica ili uzrok, to ne moze iz ovih informacja da se zakljuci. ALi sugurno u tome ima udela i ponasanje ostalih kompanija u zadnjih par godina.
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 28 Sep 2021, 10:25
od Vladapetr
I sve to si zaključio na osnovu prodaje, u situaciji kada maltene niko nema vozila na lageru i ne može da ispoštuje poručeno, a ako sam konfigurišeš auto čekaš ga kao da je Ferari? Zaista sjajno
Škoda i Dacia preuzimaju auto industriju, sjajan početak nekog apokaliptičnog filma.
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 28 Sep 2021, 10:37
od Bax
Nije to od juce, da ima veze samo sa nestasicom cipova, da si pratio vesti malo duze(ili zapamtio), to je nesto sto se neko vreme vec odvija u EU.
Vise godina oni beleze odlicne prodajne rezultate, i to je u usponu. I naravno da ce im to doneti jos vise uspeha, jer su pogodili sentiment trzista.
Dacia Sandero je najprodavaniji auto u Španiji u 2019.
Prodaja novih automobila u Španiji beleži blagi pad u januaru, ali je zato rumunski brend na čelu sa modelom Sandero profitirao.
Dakle, mozes se kliberis ti u svom stilu kolko hoces, to ne menje cinjenicu da je Sandero nekoliko godina u velikom usponu sa prodajom u EU, i da je skinio mnoge ozbiljne igrace na tom putu do vrha.
Sigurno ga nisu kupili da bi uzivali u novim tehnologijama i napretku auto industrije, vec sto je jeftin a upotrebljiv (preveze te od A do B, konforno, bude ti toplo i budes zaklonjen od kise).
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 28 Sep 2021, 10:55
od Vladapetr
Jeftino se uvek dobro prodavalo, otkako je sveta i veka. Ne razumem zašto te to toliko oduševljava, to mi je zaista smešno. Još manje razumem kako si uspeo da sa tog podatka skočiš na teoriju o globalnim kretanjima i tendencijama itd... a realno su besmislice.
Ti koji prodaju starije tehnologije prepakovane u budžet varijantu, zavise od ovih boljih i jačih mnogo više nego što bi se moglo zaključiti kad tako postaviš stvari. Ako jačima ide loše i pada profit, neće ni jeftini imati od koga da maznu "stare" tehnologije.
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 28 Sep 2021, 10:59
od Bax
Nije godinama na prvom mestu mestu bila Panda, ili neki i10, ili neki drugi jeftin auto, vec je bio Golf.
Ako je na tron zasela, Dacia, nije to mene nista odusevilo, kako ti kazes, zabole mene za Daciu, ali ovo jeste jedan od bitnih dogadjaja, koji ce imati neke posledice na kretanja u auto industriji, bar u EU. Ne moze niko da me ubedi da su direktori u VW samo slegli ramenima na tu vest ili na desavanja u zadnjih par godina oko te teme.
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 28 Sep 2021, 11:03
od Vladapetr
Golfu je prodaja pala za 40% a Daciji skočila za 8%. Dakle, gomila potencijalnih kupaca Golfa je prešlo na Daciju, brojke se slažu

Svi prate svetske trendove, vraćamo se na kurbla spuštanje prozora i manuelnu klimu. U stvari, i klima je bespotreban luksuz.
Treba nam službeno vozilo i već neko vreme merkamo šta ćemo. Odužilo se jer čekamo da jedna radnica položi vožnju, a to sad traje li traje. Od svega što smo gledali, na kraju će verovatno biti Fiat ili Dacia. Ne zato da bi poslali poruku velikim i alavim korporacijama, nego zato što drugi nemaju na stanju a neću da čekam mesecima. Eto, toliko je prosto.