Delija napisao:Bio sam danas da pogledam novu 5-icu i da je malo "opipam"
Nazalost, otisao sam van radnog vremena, tako da sam samo po dogovoru dobio kljuceve od auta za razgledanje, ali ne i za voznju. Malo je guzva u firmi ovih dana tako da tesko mogu da napravim pauzu. Nisam ni odusevljen sto Radulovic ima samo 520xd kao test vozilo.
Za pocetak - bela boja odmah u startu otpada. Za razliku od F10 i F30 - ne svidja mi se kako mu stoji. Uopste ne deluje atraktivno koliko bi morao da deluje. Onaj sivi "difuzor" nazad ni uzivo ne deluje mnogo bolje.
Reci cu samo da sam parkirao svoj auto pored ovog i da je neka klincurija koja se motala okolo zagledala i komentarisala moj auto, a ovaj beli bukvalno nisu ni pogledali. Bez ikakvog preterivanja
Bluestone Metallic mi je postala favorit boja.
Laki, razmisli o boji dok jos mozes. Ozbiljno!
Sto se enterijera tice, definitivno je kvalitet na nekoj sledecoj stepenici u odnosu na F30, ali i nesto iznad F10. Veliki ekran multimedije je stvarno perfektan. Dizajn je odlican, a nista ne "krcka" osim ako se bas potrudis da nadjes neki spoj i malo jace pritisnes - sve deluje savrseno uklopljeno, a materijali vrlo kvalitetni. "Dzep" vrata koji mi je na F30 malo diskutabilan je ovde jako dobar i deluje otporno na ogrebotine od cipela.
M Sport volan je jako dobar. Deblji je i kvalitetniji, a takodje i bolje lezi u ruci od starog - doduse, stari mi je malo lepsi.
Display key bas deluje super

Jos uvek nema ogrebotina - videce se kakav ce biti vremenom.
Ne svidja mi se previse crne glossy plastike.
Nekako mi je skuceno i "klaustrofobicno" u odnosu na F30. "Napada" me centralna konzola, mada je tako i u F10. Verovatno navika.
Sport sedista - hmmm... Moracu definitivno da probam comfort. Ova sport sedista mi manje leze od mojih, a takodje i poziciju za volanom bolje mogu da podesim kod sebe - kad spustim sediste nisko kako volim - volan ne mogu dovoljno da spustim. Mogu da ga izvucem vise nego u F30, ali dzabe kad ne ide vise dole. Isto tako - kad podesim sedista tako spusteno, nazad jedva da ima malo vise mesta nego u F30. Ja ne mogu da sednem kako treba ni pod razno. Kolena udaraju u prednje sediste.
Bazno ozvucenje je losije od baznog ozvucenja u F30 - verovatno je poenta u obliku / velicini kabine.
Kad sam se vratio u svoj auto prvi utisak mi je bio kako je ekran multimedije osetno manji i manje ostar / kvalitetan. Osim toga, nisam primetio da mi bilo sta fali. Jeste, kao sto sam rekao, to neki nizi nivo luksuza bez dileme, ali su mi sedista definitivno prijatnija i prija mi jako to sto me ne "napada" ta centralna konzola. Jednostavno se osecam komotnije.
E sad, najbitnije - to je sve BEZ voznje koja je najbitnija stvar kod ovakvog auta (ali nemam preteranu zelju da vozim 2.0 dizel

), a takodje je za svaki auto potrebno neko vreme da bi se navikao.
Vraticu se sa pravim utiscima nakon voznje, ali poenta je u tome da sam kao pravi geek bio nalozen na G30 i vec poceo da pravim kombinacije oko finansiranja, ali sam se za sada malo ohladio... Cekace se G20 100%
E da, i kao sto je Milos napomenuo - kod nas su neki drugi paketi opreme sa drugim cenama u odnosu na ono sto sam gledao u nemackom katalogu, tako da ide cena dodatne opreme jos 10-15% gore. Sutra cu traziti cenovnik opreme.
Pozajmicu Goblinove slike sa drugog foruma, posto je on vozio isti auto.
