Stranica 3 od 8

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Poslato: 27 Feb 2013, 00:53
od trojanac
Novi CR-V Open Day

Slika

Honda Srbija 02. marta od 10h do 16h organizuje Novi CR-V Open Day u svom salonu na Novom Beogradu.

Pozivamo sve zainteresovane da nam se pridruže na prezentaciji na kojoj će biti predstavljena sva unapređenja novog modela CR-V i da saznaju zašto su ga inženjeri i dizajneri Honde nazvali „SUPER CR-V!“.

Predstavljanje modela i prezentacija biće održane u dva termina:

• 11h
• 13h

Test vožnje novog modela Honde CR-V, i u benzin i u dizel varijanti, mogu se obaviti tokom celog dana otvorenih vrata.


Svi posetioci biće u mogućnosti da dobiju i gratis procenu vrednosti svog automobila, kao i atraktivnu ponudu za zamenu po principu staro za novo.

Svoju test vožnju CR-V modela možete zakazati ovde.

Očekujemo Vas!

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Poslato: 27 Feb 2013, 01:00
od BAJKER
Ne sumnjam Trojke da si vec zakazao test :doubleup:

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Poslato: 27 Feb 2013, 01:08
od trojanac
Nisam, ali planiram. Mada sam vozio stari na Navaku, pa mi nije toliko interesantno, ali svakako ću ga provozati malo i po novobeogradskim bulevarima. :)

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Poslato: 02 Mar 2013, 23:15
od trojanac
Slika

Danas je u salonu Delta Automoto, na Novom Beogradu, obavljena prezentacija modela CR-V koji je nedavno predstavljen na našem tržištu. Zvanična premijera koja je održana nedavno u TC Delta City bila je više promotivnog karaktera, a danas smo prisustvovali pravoj prezentaciji na kojoj smo saznali puno informacija o ovom modelu. Svi zainteresovani imali su priliku da nakon prezentacije obave test vožnju ovog modela, u raznim kombinacijama motora i menjača.
Ja sam odabrao 2.2 dizel sa automatskim menjačem i vozali smo se malo po Novom Beogradu, a više utisaka ću napisati u posebnoj temi, kad budem imao i kompletan video i foto materijal. Za sada samo par fotografija...

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika

Slika Slika Slika

Malo starog modela...
Slika Slika

Moram da pohvalim Delta Automoto za organizaciju ovog događaja, jer ne samo da smo prisustvovali kvalitetnoj prezentaciji već je i kompletna organizacija bila na nivou. Zaista se događaj može nazvati Open day, u pravom smislu te reči, jer su svi izloženi automobili bili dostupni da se sve vidi i proba. Test vožnja nije 5-10 minuta već traje oko 30 minuta i nismo ničim bili ograničeni, pa je bilo i laganog off road-a, što ćete videti na nekim slikama koje ću postaviti kasnije.

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Poslato: 03 Mar 2013, 08:32
od grujicd
a više utisaka ću napisati u posebnoj temi, kad budem imao i kompletan video i foto materijal
Jedva čekam :doubleup:

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Poslato: 06 Mar 2013, 23:30
od trojanac

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Poslato: 27 Mar 2013, 17:52
od Misha
Test Novi – Honda CR-V 2.0 i-VTEC 4WD Lifestyle

Testirali smo četvrtu generaciju Honde CR-V, zanimljiv i prostran SUV opremljen benzinskim motorom i Lifestyle paketom opreme.

Honda je prije 16 godina predstavila prvu generaciju modela CR-V koji je bio svojevrsni pionir u klasi SUV-ova (Sport Utility Vehicle). Mi smo u ruke dobili četvrtu generaciju koja modernijim dizajnom pokušava privući veći broj kupaca.

Novi CR-V najviše pažnje plijeni svojom pojavom. Pogotovo testni model koji se modernom bijelom bojom i atraktivnim 18-inčnim lakometalnim naplatcima ističe u ovom zimskom sivilu. Impozantan i funkcionalan dizajn dodatno je naglašen atraktivnom i agresivnijom prednjom maskom s ukomponiranim LED dnevnim svjetlima i kromiranim detaljima. Pored toga, novi je model i aerodinamičniji od prethodnog. Spojler na vratima prtljažnika istovremeno doprinosi elegantnom i dinamičnom izgledu te omogućava efikasniji protok zraka iznad vozila. Honda CR-V 2.0 i-VTEC 4WD Lifestyle. Iako je novi CR-V veći od svog prethodnika (duži 45 mm), u gradu nije bilo problema sa manevriranjem niti parkiranjem. Ovaj je model opremljen prednjim i stražnjim parkirnim senzorima koji su neprimjetno uklopljeni u branike, a straga je još i kamera koja dodatno olakšava vožnju/parkiranje unatrag.

Vanjski gabariti malo su porasli, ali međuosovinski razmak ostao je isti kao na prethodnom modelu. Čovjek bi očekivao sličnu ponudu prostora u kabini, no prevario bi se. Ponuda prostora je odlična i sprijeda i straga. Bez problema se sprijeda mogu smjestiti vozač i suvozač od +190 cm, a straga će ostati dovoljno prostora za udobno putovanje triju odraslih osoba. Volumen prtljažnika povećan je na 589 litara, odnosno 1.146 sa preklopljenim sjedalima.

Kvalitetni materijali u kabini pridonose elegantnom i luksuznom dojmu. Taj dojam dodatno naglašavaju sjedala presvučena kožom i alcantarom koja interijeru daju istinski dašak glamura. Ni završna obrada nije loša, štoviše, vidi se napredak u usporedbi sa starim modelom. U kabini se sjedi očekivano visoko, a velike staklene površine oko vozača omogućuju izvanrednu preglednost u vožnji. Što se kokpita tiče, on je dizajniran intuitivno tako da su sve najvažnije informacije u vidokrugu vozača. Instrumenti su lijepo dizajnirani i pregledni. Na sredini instrumentne ploče nalazi se i mali info ekran koji daje sve potrebne informacije, od putnog računala do informacija od sustava vozila. Na središnjoj konzoli nalazi se multi-informacijski zaslon kojeg u Hondi nazivaju „i-MID“. On pruža vozaču i ostalim putnicima sve potrebne podatke o vožnji, audio sustavu,… Navedeni ekran nalazi se na vrhu konzole, a ispod su još komande radija i sustava vozila. Na dnu konzole nalazi se još dvo-zonska automatska klima. Središnju tunel spojen je preko ručice mjenjača sa konzolom, a moram priznati kako mi se ovakav dizajn puno više sviđa od onog iz prošlog modela, gdje nije bilo poveznice između tunela i konzole.

Ispod poklopca motora skrivao se dorađeni 2.0-litreni i-VTEC agregat koji razvija 155 KS i 192 Nm okretnog momenta. Uparen je sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem koji je preuzet iz treće generacije, ali blago dorađen. Mjenjaču nismo našli zamjerku. Svoj posao odrađuje vrhunski, precizan je i dovoljno kratkog hoda. Spomenuti motor opremljen je sustavom kontrole visine podizanja ventila i sustavom kontrole nagnutosti bregastih vratila. Tim sustavima optimizira se snaga na visokim okretajima odnosno potrošnja goriva na niskim okretajima agregata. Tako smo tijekom testa došli do prosječne potrošnje od 8,8 litara, što i nije previše uzmemo li u obzir 4x4 pogon i konstrukciju vozila.

U praksi nije ni teško postići veću potrošnju ukoliko se vozač krene natjecati sa drugim sudionicima u prometu. Motor je dosta agilan, ali trom na početku. Kako bi držali korak sa dizelašima u prometu, potrebno je konstantno tražiti visoke okretaje (preko 4.000 o/min), što vuče kao posljedicu veću potrošnju goriva. No, kada shvatite da CR-V nije jurilica, već šminkerski SUV onda će i potrošnja pasti.

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... _j-TaglcI8

Sto se ovjesa tiče, on je postao više obiteljski orijentiran. Mekši je i udobniji, što se posebno cijeni u gradskoj vožnji. Sve neravnine upija dobro, a zahvaljujući produženom hodu amortizera, ni veći udarci sa prometnica ne prenose se na putnike. Na otvorenim prometnicama nema nikakvih problema ukoliko se vozite civilizirano i u granicama dozvoljenog. No, krenete li voziti brže, ovjes će brzo signalizirati da mu je dosta. Kako je sada mekši, karoserija se malo više naginje, a tu su još i gume visokog profila koje nikako ne vole jurnjavu po zavojima. Ni upravljač neće previše pomoći jer je i on više podešen za ugodnu vožnju, pa će agresivnijim vozačima nedostajati preciznosti.

Sve u svemu, novi CR-V postao je pravi obiteljski terenac, idealan za modernu obitelj koja traži prijevozno sredstvo za grad i povremene izlete u prirodu. Dobro će poslužiti i poslovnjacima, ipak je novi dizajn znatno moderniji od prethodnog… Kako god bilo, CR-V možda će razočarati mlađu populaciju koja još uvijek traži „sport“ u svakom automobilu, no ona zrelija publika biti će itekako zadovoljna odrađenim redizajnom. Testirani je model bio opremljen bogato opremljenim Lifestyle paketom opreme te kao takav košta 291.000 kn. Početna cijena za benzinski model iznosi 234.000 kn. Početni dizelaš može se dobiti po istoj cijeni kao potpuno opremljen benzinac – za 291.000 kn. I za kraj zahvaljujemo tvrtki Ruting d.o.o. na ustupljenom test vozilu.

Tehnički podaci
Honda CR-V 2.0 i-VTEC 4WD Lifestyle

Motor benzinski, 4-taktni SOHC i-VTEC, 4 cilindra, redno, vodeno hlađenje, 16 ventila, 1 bregasto vratilo pokretano lancem

Obujam (ccm) Snaga (KW/KS @ o/min) Okretni Moment (Nm @ o/min)
1.997 114/155 @ 6.700 192/4.300
Prijenos Pogonski kotači Mjenjač

Prednji i stražnji 6 stupnjeva, ručni
Kočnice Sprijeda samoventilirajući diskovi - 293 mm, straga puni diskovi - 302 mm

Pomoćni sustavi četverokanalni ABS + EBD + BAS
Kotači 225/60 R18

Dimenzije Širina (mm) Dužina (mm) Visina (mm)
1.820 4.570 1.682

Međuosovinski razmak (mm)
2.630
Prtljažnik (l) (max) 589 (1.146)
Spremnik goriva 58
Mase Masa praznog vozila (kg) Nosivost (kg)
1.588 487
Performanse i potrošnja Maksimalna brzina (km/h) Ubrzanje 0-100km/h
190 (test: 188) 10.2s

Grad Otvorena Kombinirano
9.4 6.5 7.6
Potrošnja na testu 8.8l/100km

Slika

Slika

Slika


Slika

Slika


Izvor: Auto-Info HR
http://www.auto-info.hr/testovi/novih-v ... -3061.html

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Poslato: 27 Mar 2013, 21:41
od Misha
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Poslato: 01 Apr 2013, 18:46
od petarboj
auto koji me je mozda i najvise odusevio na sajmu :) (naravno, u nekom srpski prihvatljivom cenovnom rangu) mesta koliko hoces :) a bogme ni zena nije bila ravnodusna :D

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Poslato: 01 Apr 2013, 22:17
od BAJKER
Ne znam ko bi bio ravnodusan na ovakvog lepotana :)

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Poslato: 01 Apr 2013, 22:28
od Laki021
misha napisao:Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Koja je cena modela sa slike?

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Poslato: 02 Apr 2013, 00:22
od trojanac
Evo ga cenovnik. Ne znam koji je ovo motor, a oprema je Comfort ili Sport.

upload/New_CR-V_SAJAM.pdf


Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Poslato: 02 Apr 2013, 00:28
od grujicd
Pošto ima otvore klime pozadi, a tekstilna sedišta, rekao bi da je to Elegance. Sa automatskim menjačem košta 27900, sa ručnim hiljadu manje.

Edit: ovako sa slika mi deluje da ima neki aero kit, nisam siguran da su to standardni branici i da ima pragove.

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Poslato: 02 Apr 2013, 00:31
od Day Walker
Grujicev CRV je izmislio lepotu za ovaj aktuelni :)
Prednji deo je ok, unutrasnjost takodje, ali brate ovaj zadnji saseceni deo ne mogu da svarim :kuku:

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Poslato: 02 Apr 2013, 00:35
od trojanac
Vidiš, meni se prethodni CR-V nikako nije sviđao kad je izašao, ni iz kog ugla. Posle sam svario dizajn i sad mi je ok. Fora je da je prepoznatljiv, izdvaja se od ostalih. Ovaj novi je drugačiji, više mi se sviđa na prvi pogled, mada se slažem da su mogli taj zadnji kraj malo lepše da izvedu.