Stranica 3 od 236

Re: 1000 zasto, 1000 zato!

Poslato: 21 Feb 2012, 14:31
od Ogi
Sta je getriba?

Re: 1000 zasto, 1000 zato!

Poslato: 21 Feb 2012, 14:35
od Grujic
Menjac, transmisija...

Re: 1000 zasto, 1000 zato!

Poslato: 21 Feb 2012, 16:14
od mr.Big
A ovo je GOTRIBA:

Slika
:mrgreen:

Re: 1000 zasto, 1000 zato!

Poslato: 21 Feb 2012, 20:42
od nuk
ne da si je uboo nego, svaka ti cast :klanjamse:

Re: 1000 zasto, 1000 zato!

Poslato: 21 Feb 2012, 22:29
od Gaginh0
Jao kako me mrzi da objasnjavam sledecu situaciju, ali skoncentrisite se :mrgreen:

Drugar je sa sivim Polom (da, mojim nesrecnim bivsim auticem) upao u automehanicarski kanal, onako na kant, ali skroz, auto je bio do pola upao, desna strana, a leva je bila u vazduhu pod 45 stepeni. Ovako otprilike, samo sto je desna strana upala, a leva je bila u vazduhu http://www.youtube.com/watch?v=KNIUfFqujS0 . Nekako smo ga na jedvite jade nas desetak bukvalno izneli odatle.

Dok je bio u kanalu prednji tockovi nisu dodirivali zemlju, i kad ga upali i ubaci u rikverc okretao se samo prednji desni tocak, dok se levi nije okretao. Ponavaljam oba su bila u vazduhu. Da li je to normalno?

Kad smo ga isterali (izneli) sa kanala normalno se ponasao, ali kaze da auto nece da mu "potpise" sad. Iako je to SDI sa lamelom od 170k km, tesko je potpisivao i kod mene kad je bio, a kamoli da ce kod njega posle svega sto je presao...

Njega interesuje da li je moguce da je nesto sjebao kod prenosa? Nije mu otpala ona zastitna platika ispod motora iako se bukvalno 70% auta drzalo na njoj, jer je bila naslonjena na rub kanala. I zasto se levi tocak nije okretao?

Re: 1000 zasto, 1000 zato!

Poslato: 21 Feb 2012, 22:33
od Grujic
Moguce da zbog razlike u duzini poluosovina sila otisla linijom manjeg otpora samo na jedan tocak.. U ovom slucaju taj. On ima otvoren diferencijal, tako da se to cesto dogadja npr na klizavom...
To ne mozemo znati ovako, zavisi kako je upao, mozda je nategao nosace..

A kako je to uspeo? :mrgreen:

Re: 1000 zasto, 1000 zato!

Poslato: 21 Feb 2012, 22:36
od Gaginh0
A kako je uspeo da sjebe sve amortizere, iskrivi dve felne, izlupa celu levu stranu, otkine prednji branik, polomi zadnji branik, ulubi desni blatobran, pokida podizac prozora, sjebe 2 akumulatora, sjebe anlaser, i jedno 5 pari kocnica za dve godine i ~15k km? Otprilike istao kao i ova na snimku, samo sto je bio mrak, i ja sam video tu rupu i nisam hteo da skrenem, a on je skrenuo (neka napustena radionica)...

Re: 1000 zasto, 1000 zato!

Poslato: 21 Feb 2012, 22:39
od Saša
Nekim ljudima treba zabraniti da voze automobil... :(

Sent from my Samsung using Tapatalk

Re: 1000 zasto, 1000 zato!

Poslato: 21 Feb 2012, 22:42
od bane valjevo
Drug ti je ocigledno, uz svo duzno postovanje retardiran... Da prostis...


I kada cujem da neko uspe sve to da pokvari za tako malo kilometara, tukao bih ga govnjivom motkom preko ledja... Ne zato sto su popravke kostaju novaca, vec zato sto jadna kola to moraju da trpe...

Re: 1000 zasto, 1000 zato!

Poslato: 21 Feb 2012, 22:45
od Gaginh0
Pa jeste retardiran sto se tice auta, ali je dusa od coveka, a i malo ga tera maler :) Inace bio je pijan, ali nije bio pijaniji od mene da ga jebes, rupa se lepo videla :D On je mislio da je bara, pa je hteo da stane malo sa strane, kad ono medjutim :presrecan:

Re: 1000 zasto, 1000 zato!

Poslato: 21 Feb 2012, 22:46
od Grujic
Cek, jel to onaj sto vise nema dozvolu nego sto je ima? :mrgreen:

Re: 1000 zasto, 1000 zato!

Poslato: 21 Feb 2012, 22:47
od Gaginh0
Sad je ima, ali ga terete za jos dve, letece mu dozvola za stalno, ali hoce da se skriva dve godine da bi mu zastarelo, proslo je godinu dana vec otkad su ga poslednji put uhvatili...

Re: 1000 zasto, 1000 zato!

Poslato: 21 Feb 2012, 23:14
od superboss
Gaginh0 napisao:
Dok je bio u kanalu prednji tockovi nisu dodirivali zemlju, i kad ga upali i ubaci u rikverc okretao se samo prednji desni tocak, dok se levi nije okretao. Ponavaljam oba su bila u vazduhu. Da li je to normalno?

Koliko sam skontao, okretao se samo onaj tocak, na koju je stranu bio upao?

Nema to veze sa lamelom(verovatno) nego pre sa samim prenosom. Slicna stvar se meni desila kada mi je otisao homokineticki na G1: ubacis u brzinu, a okrece se samo jedna poluosovina

Re: 1000 zasto, 1000 zato!

Poslato: 21 Feb 2012, 23:53
od Gaginh0
Ma lamelu sam spomenuo u kontekstu da mu sad kao nece da potpise, posle vadjenja iz kanala...

Da, dobro si skontao, taj sto je bio na nizoj tacki, tj taj sto je upao se okretao...

Re: 1000 zasto, 1000 zato!

Poslato: 21 Feb 2012, 23:54
od NexT
Ja koliko sam vidjao kola kad se zaglave, ne vrte oba tocka dok se bas ne stisne gas...