Re: SUZUKI SX4 1.6 GS 4WD by misha
Poslato: 18 Dec 2012, 22:25
Koja je razlika izmedju Suzukija SX4 i Fiat Sedici? Vidim da su vizuelno potpuno isti
forum Kluba ljubitelja automobila GARAŽA
https://forum.garaza.rs/
Klasicno proseravanje, najverovatnije nekoga iz prodaje neke konkurentske firme.milosdoktorabs napisao:Ovo je iskustvo jednog vlasnika koje sam prekopirao:
"posle predjenih skoro 1000km pokusacu sto realnije da opisem svoja zapazanja o ovom autu
o samom automobilu je dosta receno narocito o njegovim vrlinama pa cu ja da se fokusiram na mane jer mslim da dosta ljudi prvo to procita pa onda ostalo
meni najveca mana i problem je buka od motora koja je toliko velika da sam u pocetku pomislio da nesto nije u redu sa auspuhom
ako i mogu tolerisati buku u startovanju auta, u 1. i 2. brzini, u 4. i 5. ne mogu
znaci, ako vozite u cetvrtoj 60-70 na sat sve je u redu i ako vozite 80 u petoj, auto je necujan a to je do 2000 obrtaja. cim se predje ta granica auto je preglasan, a na brzinama od 120 je nepodnosljiva buka. toliko da sam se zabrinuo kako ce biti kad budem krenuo na duze putovanje. i sta ce biti kad dodje prolece pa pocnem da vozim sa otvorenim prozorom?!
mislim da to nije zbog motora nego zbog jako lose izolacije kabine.
drugo, komfor...auto ima veoma malo (za svoju velicinu) medjuosovinsko rastojanje, ceo auto je jako tvrdo konstruisan, sto sigurno obezbedjuje dugotrajnost, ali utice na komfor. dakle, ako imate kamen ili pesak u bubregu, jedno putovanje do velike plane ce vam resiti probleme :lol:
i u kabini je sve nekako cudno. nikako da nadjem optimalan polozaj za volanom. ima podesavanje sedista i volana po visini ali nikako lepo da se smestim. pozadi ima puno mesta ali samo po duzini. po sirini tesan. ne znam kako jer je auto sirok preko 1.7m, ali mesta nema za tri osobe. za poredjenje u puntu i korsi je komotnije, o i30 i ceedu da ne pricam. zato je napred kao u atomobilima vise klase.
jos jedno zapazanje iz kabine...katasrofalan materijal od koga je napravljen volan. na ovoj zimi se toliko rashladi da ga je veoma tesko drzati a da se ruke ne smrznu. ali nije to ni po jada u odnosu na to da sa volana ruke hoce da skliznu prilikom okretanja u krivini sto moze da vas dovede u jako opasnu situaciju. zbog toga cu morati da kupim onu oblogu za volane.
mnogi se zale na izgled i kvalitet unutrasnje plastike i na izgled komandne table. meni nista ne smeta, sve mi je lepo i kvalitetno, jedino su slova i brojevi na dugmicima ili pored njih dosta sitna pa nisu vidljiva u voznji kada imate vremena samo na blic da bacite pogled. ali dobro, vrlo brzo se raspored nauci napamet pa to i nije neka mana.
ja sam jedan od retkih koji voli da podizaci stakala stoje na tabli a ne u vratima jer mi je logicno da je leva ruka na volanu a desna sluzi za menjac i rukovanje komandama na instrument tabli. ovde su u vratima i to mi smeta. ja koliko znam samo dacia i nas punto imaju na konzoli podizace i nikako mi nije jasno zasto svi tako ne rade. plus sto se tako povecava prostor jer se suzavaju vrata.
prtljaznik sam vec pomenuo, ali da podsetim da NEMA 300l, vec najvise 270l sto je preterano malo za auto duzine 4,15m. ali ajde, ima krovne sine pa se sa putnim koferom resava i taj problem. ali se i povecava trosak.
od visokih troskova morate racunati na gume jer tigar ne pravi ovu velicinu pa morate ili da idete na 195x65x15 ili da puknete minimum 100e po gumi. video sam neke primerke sa tim manjim gumama i meni je to ruzno, potpuno se izgubi taj lep x-over izgled
jos jedina velika mana je sto su vlasnici suzukija osudjeni samo na servis eurosumara, a svi znamo kako izgleda kad nema konkurencije.
eto, to je to. ako sam nesto zaboravio napisacu naknadno."
onda je nakon krace debate dodao i ovo:
"ne volim iskljucivosti kad su u pitanju automobili, a nas covek je spreman zivotom da brani svoj stav u izboru istog
znam odlicno gde je mesto ovom suzukiju a to je u vreme krize bas na nivou od 10-11000e
ni manje ni vise
u prvi mah sam pomislio kao i vecina drugih da sam dobio vise od cene kostanja, ali ne, nisam
to je lep i robusan auto, nadam se i pouzdan, sa dobrim i jakim motorom koji malo trosi i tu se zavrsavaju razlozi zasto sam ga kupio
priznajem da nisam znao da je toliko bucan, ali ni to me verovatno ne bi odvratilo od namere da ga kupim jer kad sam trazio nov auto rukovodio sam se perfomansama tj da bude snazniji od punta uz prihvatljivu potrosnju. uz budzet s kojim sam raspolagao svi putevi su vodili u suzuki.
za te pare auto i ne moze da ispuni sve sto covek zeli, ali sam se definitivno razocarao po onim tackama koje sam naveo u prethodnom postu
ako ostane samo na tome lepo cemo se druziti 6-7 godina, ali ako se problemi umnoze isi ce na oglas pre isteka garancije".
Mislim da ce ovo umnogome pomoci ovoj temi.
Ovo je napisao nas clan Crni posle predjenih 1000km na VG (tamo mu je nick crni crnja).RINGE napisao:Ovo je iskustvo jednog vlasnika koje sam prekopirao:
"posle predjenih skoro 1000km pokusacu sto realnije da opisem svoja zapazanja o ovom autu
o samom automobilu je dosta receno narocito o njegovim vrlinama pa cu ja da se fokusiram na mane jer mslim da dosta ljudi prvo to procita pa onda ostalo
meni najveca mana i problem je buka od motora koja je toliko velika da sam u pocetku pomislio da nesto nije u redu sa auspuhom
ako i mogu tolerisati buku u startovanju auta, u 1. i 2. brzini, u 4. i 5. ne mogu
znaci, ako vozite u cetvrtoj 60-70 na sat sve je u redu i ako vozite 80 u petoj, auto je necujan a to je do 2000 obrtaja. cim se predje ta granica auto je preglasan, a na brzinama od 120 je nepodnosljiva buka. toliko da sam se zabrinuo kako ce biti kad budem krenuo na duze putovanje. i sta ce biti kad dodje prolece pa pocnem da vozim sa otvorenim prozorom?!
mislim da to nije zbog motora nego zbog jako lose izolacije kabine.
drugo, komfor...auto ima veoma malo (za svoju velicinu) medjuosovinsko rastojanje, ceo auto je jako tvrdo konstruisan, sto sigurno obezbedjuje dugotrajnost, ali utice na komfor. dakle, ako imate kamen ili pesak u bubregu, jedno putovanje do velike plane ce vam resiti probleme :lol:
i u kabini je sve nekako cudno. nikako da nadjem optimalan polozaj za volanom. ima podesavanje sedista i volana po visini ali nikako lepo da se smestim. pozadi ima puno mesta ali samo po duzini. po sirini tesan. ne znam kako jer je auto sirok preko 1.7m, ali mesta nema za tri osobe. za poredjenje u puntu i korsi je komotnije, o i30 i ceedu da ne pricam. zato je napred kao u atomobilima vise klase.
jos jedno zapazanje iz kabine...katasrofalan materijal od koga je napravljen volan. na ovoj zimi se toliko rashladi da ga je veoma tesko drzati a da se ruke ne smrznu. ali nije to ni po jada u odnosu na to da sa volana ruke hoce da skliznu prilikom okretanja u krivini sto moze da vas dovede u jako opasnu situaciju. zbog toga cu morati da kupim onu oblogu za volane.
mnogi se zale na izgled i kvalitet unutrasnje plastike i na izgled komandne table. meni nista ne smeta, sve mi je lepo i kvalitetno, jedino su slova i brojevi na dugmicima ili pored njih dosta sitna pa nisu vidljiva u voznji kada imate vremena samo na blic da bacite pogled. ali dobro, vrlo brzo se raspored nauci napamet pa to i nije neka mana.
ja sam jedan od retkih koji voli da podizaci stakala stoje na tabli a ne u vratima jer mi je logicno da je leva ruka na volanu a desna sluzi za menjac i rukovanje komandama na instrument tabli. ovde su u vratima i to mi smeta. ja koliko znam samo dacia i nas punto imaju na konzoli podizace i nikako mi nije jasno zasto svi tako ne rade. plus sto se tako povecava prostor jer se suzavaju vrata.
prtljaznik sam vec pomenuo, ali da podsetim da NEMA 300l, vec najvise 270l sto je preterano malo za auto duzine 4,15m. ali ajde, ima krovne sine pa se sa putnim koferom resava i taj problem. ali se i povecava trosak.
od visokih troskova morate racunati na gume jer tigar ne pravi ovu velicinu pa morate ili da idete na 195x65x15 ili da puknete minimum 100e po gumi. video sam neke primerke sa tim manjim gumama i meni je to ruzno, potpuno se izgubi taj lep x-over izgled
jos jedina velika mana je sto su vlasnici suzukija osudjeni samo na servis eurosumara, a svi znamo kako izgleda kad nema konkurencije.
eto, to je to. ako sam nesto zaboravio napisacu naknadno."
onda je nakon krace debate dodao i ovo:
"ne volim iskljucivosti kad su u pitanju automobili, a nas covek je spreman zivotom da brani svoj stav u izboru istog
znam odlicno gde je mesto ovom suzukiju a to je u vreme krize bas na nivou od 10-11000e
ni manje ni vise
u prvi mah sam pomislio kao i vecina drugih da sam dobio vise od cene kostanja, ali ne, nisam
to je lep i robusan auto, nadam se i pouzdan, sa dobrim i jakim motorom koji malo trosi i tu se zavrsavaju razlozi zasto sam ga kupio
priznajem da nisam znao da je toliko bucan, ali ni to me verovatno ne bi odvratilo od namere da ga kupim jer kad sam trazio nov auto rukovodio sam se perfomansama tj da bude snazniji od punta uz prihvatljivu potrosnju. uz budzet s kojim sam raspolagao svi putevi su vodili u suzuki.
za te pare auto i ne moze da ispuni sve sto covek zeli, ali sam se definitivno razocarao po onim tackama koje sam naveo u prethodnom postu
ako ostane samo na tome lepo cemo se druziti 6-7 godina, ali ako se problemi umnoze isi ce na oglas pre isteka garancije".
Mislim da ce ovo umnogome pomoci ovoj temi.
Sloba napisao:Ne mislim da je tekst iznad napisao neko ko nije vlasnik, već neko ko je možda imao prevelika očekivanja.