Stranica 3 od 5
					
				Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
				Poslato: 05 Jan 2013, 14:15
				od Xepoj87
				igorche20 napisao:Veceras sam vozio ortakovu E 220 CDI celo vece. Mogu reci da ja mecka  za klasu udobnija od A6 , bas bas je osetna razlika , odusevio sam se prelaskom preko lezeceg sa nas petoro u autu i samim lezanjem u razlicitim situacijama ...
Sto se masine tice, mislim da je njegov motor  od 150 KS i moram reci da sam primetio  sve vreme voznje da mu fali onaj sirovi udar obrnog momenta kako to radi 2.0 TDI , mada necu da gresim dusu prilicno dobro ubrzava gledajuci cajger... Zvucna izolacija rekao bih na visem nivou nego na Audi-ju. 
Menjac ... Sranje ... GreHota je da jedan ozbiljan automobil ima takav manuelac , bas sam se razocarao, apsolutno nema preciznost kakva bi se ocekivala za jedan mercedes te klase. Moram napomenuti da je drugarov auto odlicno odrzavan i da je u sjajnom tehnickom stanju .  
Sto se preciznosti manuelnih menjaca tice mislim da je vagen majka mara i dalje ili bar do neke 2007-2008 god, ove novije nisam imao prilike da probavam ni vagene , a ni ove druge...
Slazem se za sve...
5-obrzinski menjac u tom automobilu ubija uzivanje,a ni motor nije dovoljno jak za taj auto,na samim limitima...
Takodje da VW ima mozda i najbolje manuelne menjace... Mecka jednostavno ima mlitav,nije ostar kao na VW...
Barem se meni vise svidja ostriji manuelni.
 
			
					
				Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
				Poslato: 05 Jan 2013, 14:30
				od NexT
				izvini, koji petobrzinski?
Sam menjac kao menjac je ok ukomponovan sa motorom, ali je osecaj na rucici ocajan. 
To je ispravljeno na restilizovanom (potpuno drugi menjac) i drugi osecaj u menjanju. Skoro kao na VW, al i dalje nije to to.
Motor je sasvim dovoljan za normalnu, pa i malo agresivniju voznju. E klasa jednostavno nije pravljena za jurcanje po krivinama, teska je kao tenk i nema poente ni 200 konja da ima kad ne moze da prodje krivinu kao BMW 3/5.
			 
			
					
				Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
				Poslato: 05 Jan 2013, 17:44
				od Floyd
				Vozio sam u vise navrata C klasu w203 sa manuelnim menjacem i nisam primetio da je los 

Bolji je nego kod Alfe a nista losiji nego na BMW-u E90 i F30...
Mada se slazem da Mercu bolje "lezi" automatik 
 
A taj motor od 150ks se u C klasi ponasa sasvim dobro...mozda je moj utisak takav zato sto ja na Mercedese limuzine ni ne gledam kao na sportske automobile, te nemam ni takva ocekivanja od njih.
 
			
					
				Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
				Poslato: 05 Jan 2013, 19:04
				od NexT
				Kud sedoh u Superba danas...  

 
			
					
				Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
				Poslato: 05 Jan 2013, 19:10
				od igorche20
				Sto? Ovog novog ?
			 
			
					
				Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
				Poslato: 05 Jan 2013, 19:12
				od NexT
				Ma gledam sta da kupim, i taman sam odlucio i danas nesto vozio Superba 2006. 1.9 tdi u najjacoj opremi...
A vozio sam i novi 3.6  

 
			
					
				Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
				Poslato: 05 Jan 2013, 19:15
				od igorche20
				Dobar a? Jel udoban ?
			 
			
					
				Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
				Poslato: 05 Jan 2013, 19:17
				od NexT
				Novi?
Novim sam previse bio odusevljen motorom i menjacem da bih primetio bilo sta drugo.  
 
 
Ali generalno, nije preterano udoban. Bolji je od prethodnog, odlicno je uradjen enterijer, ali ne moze da se meri sa E klasom ili 607.
 
			
					
				Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
				Poslato: 05 Jan 2013, 19:19
				od Floyd
				Au bre Next, pa neces valjda Pasata da uzmes? 

 
			
					
				Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
				Poslato: 05 Jan 2013, 19:21
				od NexT
				 
 
Nece ovaj da ga proda 

Auto presao 98.000 km, garaziran, odrzavan u ovlascenom, koza, xenon, 17ice + 16ice. Uzeo bih ga u roku od odma da je na prodaju.
Ovi iz oglasa mi nisu zanimljivi, tako da ostaje 607  
 
 
I sedista su sranje u odnosu na 607
 
			
					
				Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
				Poslato: 05 Jan 2013, 19:53
				od Xepoj87
				NexT napisao:izvini, koji petobrzinski?
Sam menjac kao menjac je ok ukomponovan sa motorom, ali je osecaj na rucici ocajan. 
To je ispravljeno na restilizovanom (potpuno drugi menjac) i drugi osecaj u menjanju. Skoro kao na VW, al i dalje nije to to.
Motor je sasvim dovoljan za normalnu, pa i malo agresivniju voznju. E klasa jednostavno nije pravljena za jurcanje po krivinama, teska je kao tenk i nema poente ni 200 konja da ima kad ne moze da prodje krivinu kao BMW 3/5.
Petobrzinski automatik,taj koji je on vozio...
A ja imam taj novi menjac i jeste on bolji,ali ni priblizno preciza kao VW grupacija...
Motor u E klasi ne moze nikakav filing da pruzi,ide on normalno,kao sto moja C klasa ide sa mojim motorom,ali pored toga,nikakvih performansi nema...
Jak motor i nije potreban za krivinu,nego za pravac...
Ne moze da se poredi osecaj u voznji E 320 CDI,420 CDI i bilo koji slabiji... Jednostavno,totalno razlicite klase automobila sa razlicitim motorima,a dosta i zbog menjaca...
 
			
					
				Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
				Poslato: 05 Jan 2013, 19:58
				od NexT
				Opet nisi spavao?
Vozio je 220 cdi sa manuelnim menjacem.
Na pravcu 220 CDI i sa 150 i sa 170 konja dolazi do 200 bez problema.
Za normalnu voznju od 130-160 po meni stvarno nije potreban jaci motor. Vozio sam 320 CDI cipovan, i to nije auto za normalne vozace.
			 
			
					
				Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
				Poslato: 05 Jan 2013, 20:00
				od Xepoj87
				
			 
			
					
				Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
				Poslato: 05 Jan 2013, 21:08
				od nenad.fil
				Evo da se javim i ja povodom ove teme. Ne znam kakav je menjac kod mene, ali moj manuelac salta savrseno. Vozio  sam (probao tudje) i skode i vw kao i audi i licno nisam bas primetio tu savrsenost menjaca VAG grupacije. Meni Mercedes sasvim lepo salta. Plus, subjektivan sam.  

 
			
					
				Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
				Poslato: 06 Jan 2013, 00:16
				od NexT