Stranica 3 od 17

Re: Zagrejavanje motora i kabine

Poslato: 10 Jan 2013, 20:58
od somi-car
U tom slucaju REST funkcija je vezana za tip klima uredjaja ili sistema grejanja.

Mislio sam da je to mercedesova fora jer sam tamo prvi put video i probao.

Re: Zagrejavanje motora i kabine

Poslato: 10 Jan 2013, 21:11
od nikaragva
Ma kakvi, mercedes je boranija :kezo:

Mnogo više bih voleo da imam taj grejač ili još bolje webasto.

Re: Corsa 1.3 cdti

Poslato: 11 Jan 2013, 19:50
od snork
nikaragva napisao:Da li je to povezano sa efikasnošću dizel motora?
Naravno da jeste - sporo grejanje je posledica efikasnog motora. Manje energije ide u toplotu, više u mehanički rad. Dizel ima bolje iskorišćenje od benzinca, a veliki motor bolje od malog. Tako da je to sporo zagrevanje zapravo pozitivna stvar. :)

Re: Zagrejavanje motora i kabine

Poslato: 11 Jan 2013, 20:01
od ljubitelj
Xepoj87 napisao:Meni stavljen AUTO,ali onda iskljucim A/C,pa stavim duvanje na sve izduve i ostane mi automatska samo jacina duvanja skladno temperaturi u kolima,sto mi je full :)
Kod mene klima moze svaki deo da ima automatski ili manuelni odvojeno,sto je vrh.
To su oni sitni detalji koji Mercedes odvajaju od ostalih... Nekome nebitni,a mene odusevljavaju :)
To opisano podesavanje je uvedeno 80tih kod svedskih proizvodjaca, znam da i Tojote tog doba takodje imaju a i mnogo kasnijih modela. Dodatno ima i automatiku odabira spoljni- unutrasnji vazduh.

Razlika je ipak od auta do auta kako ta automatika radi i koliko udobnu mikro klimu obezbedi kroz temperaturnu raspodelu.

Zimi grejanje je reseno sa 2 temperature, dole kod nogu toplije a gore u predelu glave automatika odrzava nesto hladnije.

Re: Zagrejavanje motora i kabine

Poslato: 11 Jan 2013, 20:31
od nidza
Kod Alfe klima radi vrh, retko kad je skidam sa automatike, samo vrtim željenu temperaturu. Greje posle 2-3 minuta, ako se odmah lagano krene. Radnu temperaturu postiže posle 10 minuta otvorene vožnje otprilike, ali mnogo pre toga je fino u kabini. :-)

Zbog toga retko kad vozim auto do posla i nazad u jakni, sem ukoliko je baš debeo minus.

Re: Zagrejavanje motora i kabine

Poslato: 26 Nov 2013, 19:48
od ikac2000
Danas, na oko 2C, prilikom starta benzinca, bio je 30-ak sekundi na leru i isparkiravanju.

Nakon toga sam dao gas, zaboravio da prebacim u drugu i otisao na nekih 2.5k obrtaja, kada je auto poceo da blago trese, te sam prebacio u drugu.

Da li ovo moze da bude lose po motor?

Da li trza jer su mu veliki otpori zbog hladnog ulja, ili...?

Thx.

Re: Zagrejavanje motora i kabine

Poslato: 26 Nov 2013, 20:53
od McGruja
Hladan, pa je imao visak goriva, ne brini

Re: Zagrejavanje motora i kabine

Poslato: 26 Nov 2013, 20:57
od Delija
Naopako da ce da mu smeta i 100 puta da to uradis :)

Re: Zagrejavanje motora i kabine

Poslato: 26 Nov 2013, 21:03
od nikaragva
Sto ne znaci da treba da ga dizes 100 puta u visoke obrtaje :)
Pardon, to je benzinac. OK, onda moze 2500o/min :kezo:

Re: Zagrejavanje motora i kabine

Poslato: 26 Nov 2013, 21:28
od ikac2000
Sada mi je lakse, hvala

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Re: Zagrejavanje motora i kabine

Poslato: 26 Nov 2013, 21:30
od Delija
Cini mi se da treba malo da se opustis... :)
Znas kako mojoj Hondici prija da se zavrti do 7000 rpm... :driving:

Re: Zagrejavanje motora i kabine

Poslato: 26 Nov 2013, 21:58
od Heinz
To je zato što počinje da vuče od 4k :)

Re: Zagrejavanje motora i kabine

Poslato: 26 Nov 2013, 22:01
od Neskica
Grešiš , skala obrtomera počinje na 4000 :rofl:

Re: Zagrejavanje motora i kabine

Poslato: 26 Nov 2013, 22:16
od Gaginh0
Losa stavka zime je ako "stanes negde uz cestu", pocne da se hladi motor i pocne hladno da duva (naravno dok motor radi), bar na dizelu. Jel tako i na benzincu?

Re: Zagrejavanje motora i kabine

Poslato: 26 Nov 2013, 22:20
od nidza
I na benzincu je tako, ako je mnogo hladno. Ko je sa'vatavao devojčice u jugiću pre 10-15 godina zna sve detalje. Jednostavno mora da se zagreje atmosfera, je'l od motora na leru slaba vajda.

Tapatalk 4