Stranica 3 od 17
Re: Zagrejavanje motora i kabine
Poslato: 10 Jan 2013, 20:58
od somi-car
U tom slucaju REST funkcija je vezana za tip klima uredjaja ili sistema grejanja.
Mislio sam da je to mercedesova fora jer sam tamo prvi put video i probao.
Re: Zagrejavanje motora i kabine
Poslato: 10 Jan 2013, 21:11
od nikaragva
Ma kakvi, mercedes je boranija
Mnogo više bih voleo da imam taj grejač ili još bolje webasto.
Re: Corsa 1.3 cdti
Poslato: 11 Jan 2013, 19:50
od snork
nikaragva napisao:Da li je to povezano sa efikasnošću dizel motora?
Naravno da jeste - sporo grejanje je posledica efikasnog motora. Manje energije ide u toplotu, više u mehanički rad. Dizel ima bolje iskorišćenje od benzinca, a veliki motor bolje od malog. Tako da je to sporo zagrevanje zapravo pozitivna stvar.

Re: Zagrejavanje motora i kabine
Poslato: 11 Jan 2013, 20:01
od ljubitelj
Xepoj87 napisao:Meni stavljen AUTO,ali onda iskljucim A/C,pa stavim duvanje na sve izduve i ostane mi automatska samo jacina duvanja skladno temperaturi u kolima,sto mi je full

Kod mene klima moze svaki deo da ima automatski ili manuelni odvojeno,sto je vrh.
To su oni sitni detalji koji Mercedes odvajaju od ostalih... Nekome nebitni,a mene odusevljavaju

To opisano podesavanje je uvedeno 80tih kod svedskih proizvodjaca, znam da i Tojote tog doba takodje imaju a i mnogo kasnijih modela. Dodatno ima i automatiku odabira spoljni- unutrasnji vazduh.
Razlika je ipak od auta do auta kako ta automatika radi i koliko udobnu mikro klimu obezbedi kroz temperaturnu raspodelu.
Zimi grejanje je reseno sa 2 temperature, dole kod nogu toplije a gore u predelu glave automatika odrzava nesto hladnije.
Re: Zagrejavanje motora i kabine
Poslato: 11 Jan 2013, 20:31
od nidza
Kod Alfe klima radi vrh, retko kad je skidam sa automatike, samo vrtim željenu temperaturu. Greje posle 2-3 minuta, ako se odmah lagano krene. Radnu temperaturu postiže posle 10 minuta otvorene vožnje otprilike, ali mnogo pre toga je fino u kabini.
Zbog toga retko kad vozim auto do posla i nazad u jakni, sem ukoliko je baš debeo minus.
Re: Zagrejavanje motora i kabine
Poslato: 26 Nov 2013, 19:48
od ikac2000
Danas, na oko 2C, prilikom starta benzinca, bio je 30-ak sekundi na leru i isparkiravanju.
Nakon toga sam dao gas, zaboravio da prebacim u drugu i otisao na nekih 2.5k obrtaja, kada je auto poceo da blago trese, te sam prebacio u drugu.
Da li ovo moze da bude lose po motor?
Da li trza jer su mu veliki otpori zbog hladnog ulja, ili...?
Thx.
Re: Zagrejavanje motora i kabine
Poslato: 26 Nov 2013, 20:53
od McGruja
Hladan, pa je imao visak goriva, ne brini
Re: Zagrejavanje motora i kabine
Poslato: 26 Nov 2013, 20:57
od Delija
Naopako da ce da mu smeta i 100 puta da to uradis

Re: Zagrejavanje motora i kabine
Poslato: 26 Nov 2013, 21:03
od nikaragva
Sto ne znaci da treba da ga dizes 100 puta u visoke obrtaje

Pardon, to je benzinac. OK, onda moze 2500o/min

Re: Zagrejavanje motora i kabine
Poslato: 26 Nov 2013, 21:28
od ikac2000
Sada mi je lakse, hvala
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Re: Zagrejavanje motora i kabine
Poslato: 26 Nov 2013, 21:30
od Delija
Cini mi se da treba malo da se opustis...

Znas kako mojoj Hondici prija da se zavrti do 7000 rpm...

Re: Zagrejavanje motora i kabine
Poslato: 26 Nov 2013, 21:58
od Heinz
To je zato što počinje da vuče od 4k

Re: Zagrejavanje motora i kabine
Poslato: 26 Nov 2013, 22:01
od Neskica
Grešiš , skala obrtomera počinje na 4000

Re: Zagrejavanje motora i kabine
Poslato: 26 Nov 2013, 22:16
od Gaginh0
Losa stavka zime je ako "stanes negde uz cestu", pocne da se hladi motor i pocne hladno da duva (naravno dok motor radi), bar na dizelu. Jel tako i na benzincu?
Re: Zagrejavanje motora i kabine
Poslato: 26 Nov 2013, 22:20
od nidza
I na benzincu je tako, ako je mnogo hladno. Ko je sa'vatavao devojčice u jugiću pre 10-15 godina zna sve detalje. Jednostavno mora da se zagreje atmosfera, je'l od motora na leru slaba vajda.
Tapatalk 4