Stranica 3 od 9

Re: Koji benzinac za 5.000 € ?

Poslato: 06 Avg 2013, 11:11
od McGruja
Mislim da je do prodavca

Re: Koji benzinac za 5.000 € ?

Poslato: 06 Avg 2013, 11:15
od ftj
Troši po gradu bar 10-11L a ni ta kilometraža nije naivna tj. lako se može desiti da mora da se fino uloži u održavanje.

Re: Koji benzinac za 5.000 € ?

Poslato: 06 Avg 2013, 11:35
od mr.Big
Uvek sam posle kupovine ulagao u servisiranje najbitnijih stvari - kočnice, servisi motora, gume po potrebi, utezanje trapa itd. Mislim da je to normalno i neizbežno kod kupovine polovnih kola. A potrošnja ovog motora bi iznudila ugradnju TNGa iako nerado, pošto mi je malo muka svih od svih tih dodataka, turbine/gas/trtemrte...

Re: Koji benzinac za 5.000 € ?

Poslato: 06 Avg 2013, 17:17
od mr.Big

Re: Koji benzinac za 5.000 € ?

Poslato: 06 Avg 2013, 17:22
od McGruja
Motori su ok

Re: Koji benzinac za 5.000 € ?

Poslato: 06 Avg 2013, 17:28
od mr.Big
Da, samo motori me zanimaju -kola su ,,passé'' :)

Re: Koji benzinac za 5.000 € ?

Poslato: 06 Avg 2013, 17:34
od McGruja
Nikad nisam posedovao, ali ni ne bih nesto tezio tome

Kao Focus, jefini automobili, pa jos i dosadni za voznju

Re: Koji benzinac za 5.000 € ?

Poslato: 06 Avg 2013, 17:39
od elMaestro
Kod Pug-a HPI ima direktno ubrizgavanje i isao je samo u 406-icu od 2001. pa do kraja proizvodnje. Kod Renaulta se 2.0 sa direktnim zove IDE i ugradjivan je valjda u Megana mk1, Scenica mk1 i Lagunu mk2. Ni jedan ni drugi motor se nisu nesto proslavili. U oba slucaja je bolji izbor obican 2.0 16V.

Re: Koji benzinac za 5.000 € ?

Poslato: 06 Avg 2013, 17:47
od mr.Big
Da to sam i ja shvatio posle brljanja po netu. Taj IDE je za izbegavanje, a normalni 16v su OK. Čak ni ne troše preterano, 7/8 l u proseku - znači meni bi se zadžao ispod 10 l...

Re: Koji benzinac za 5.000 € ?

Poslato: 06 Avg 2013, 18:35
od elMaestro
Ima stric Scenica mk1 2.0 i prosek mu je 10-11l gasa. Sa BG voznjom, prosek 10-ak litara benzina. I pritom Scenic ima aerodinamiku cigle, a i ne ide lose.

Re: Koji benzinac za 5.000 € ?

Poslato: 06 Avg 2013, 18:50
od Aca BG
McGruja napisao:
Kao Focus, jefini automobili, pa jos i dosadni za voznju
:naughty: :naughty: :naughty:

Re: Koji benzinac za 5.000 € ?

Poslato: 07 Avg 2013, 06:08
od dragan
mr.Big napisao:Ljubitelju, hvala na opširnom postu i ako ti nije problam pojasni mi problematčni 2,0 16v iz Renoa,pošto mi je on takodje do sad bio izuzetno interesantan. Jedino ne znam u kom bi mi vozilu bio prihvatljiv :kezo:
sporni renoov dvolitras ima oznaku IDE, i stvarno je imao bagove, i u renou su posle njega odustali sa direktnim ubrizgavanjem na neki period. sadasnji novi turbobenzinci imaju direct injection. taj IDE je imao problema sa diznama i kvarovi su mu bili jako skupi, a nije bio nesto superioran u odnosu na normalan multipoint 2l motor. ugradjivao se u megana i lagunu starijih generacija...

Re: Koji benzinac za 5.000 € ?

Poslato: 07 Avg 2013, 10:24
od mr.Big
Da, napisah gore... Regularan 2.0 16v me sve više mami, ali zaista ne znam u kojoj karoseriji bi mi legao. Megan II koliko god mi bio simpatičan pre 10g, sad mi je totalni Teletabis-auto, sam bi sebi bio smešan u njemu. Sa druge strane, Laguna mi baš prevelika i konkuriše neprikosnovenoj Oktaviji koju bi pre uzeo ako bi morao veća kola. Tu je i Mondeo. Jel' Nisan koristio daj 2.0 16v negde u AlmaAlti ili sl?

Re: Koji benzinac za 5.000 € ?

Poslato: 13 Avg 2013, 20:05
od Day Walker
Sta mislis o Astri H 1.8 140ks? :D
Ja probao jednu takvu i motor je vr'.. Nema mana, prilicno pouzdan i jeftin za odrzavanje.

Ili neki A3 1.6 da pazaris?

Re: Koji benzinac za 5.000 € ?

Poslato: 13 Avg 2013, 20:09
od Cherokee
mr.Big napisao:Da, napisah gore... Regularan 2.0 16v me sve više mami, ali zaista ne znam u kojoj karoseriji bi mi legao. Megan II koliko god mi bio simpatičan pre 10g, sad mi je totalni Teletabis-auto, sam bi sebi bio smešan u njemu. Sa druge strane, Laguna mi baš prevelika i konkuriše neprikosnovenoj Oktaviji koju bi pre uzeo ako bi morao veća kola. Tu je i Mondeo. Jel' Nisan koristio daj 2.0 16v negde u AlmaAlti ili sl?
Sa tim motorom neces pogresiti, a pored toga, u Meganu taj motor bi trebalo da ide u kombinaciji sa 6-stepenim menjacem.
Odmah znaj da sa tom motorizacijom se poprilicno tesko nalazi u Srbiji, cak i ako ga ima, pre ces ga naci sa automatskim menjacem koji je za izbegavati.
Nadjes Megana u nekoj visokoj opremi, i neces gresku napraviti. Klot i napucan Megan, razlika nebo i zemlja.