Stranica 3 od 14
Re: Most na Adi
Poslato: 18 Jan 2012, 23:44
od NexT
Oces reci jedina stvar koja se desila u sportu i zivotu u ove dve-tri godine je Most na Adi? Sreca pa te sitnice usrece :lol:
Re: Most na Adi
Poslato: 18 Jan 2012, 23:53
od Stjepa
Pod 1) mora se malo razbiti monotonija na forumu - svi se volimo, svima nam je super, poneka koska i opaska nisu na odmet
Pod 2) secam se da sam citao mnogo negodovanja o samom mostu (na drugom forumu na kom si i ti clan). A sad realno, hoce li iko kroz 5-10 godina pomenuti cenu mosta? :mig: "Na Drini cuprija" opisuje koliko je Visegrad toga dao za samu izgradnju mosta. Da li je i tada svaki gradjanin kasabe bio za to gradjevinsko delo? A vidite ih danas. Most im je ono sto ljude prvo asocira kada cuju Visegrad. Most je nesto zbog cega jos uvek nneko svrati u isti grad. On im je dika i ponos, on je istorija grada, most je Visegra, Visegrad je most. (vodim poreklo od ljudi iz te kasabe i okolnih sela, tako da znam dobro o cemu pricam)
Re: Most na Adi
Poslato: 19 Jan 2012, 00:25
od sasa lbg
pa sad Stjepo mi smo bolje prosli od stanara Visegrada ...nismo kulacili na mostu

Re: Most na Adi
Poslato: 19 Jan 2012, 01:28
od trojanac
Rasterecenje je osetno, na svim mostovima preko Save, a i u gradu. Mada ja to još uvek pripisujem praznicima i čekam toplije dane, kad krenu da voze i ovi što nemaju zimske gume.
Mislim da će na leto, sa povećanim brojem tranzitnih vozila, ponovo krenuti gužve i da tu neće puno pomoći ni obilaznica, ni novi most. Bar kad pričamo o opterećenosti Gazele, a čim se ona optereti osetiće se i na ostalim mostovima. U kojoj meri, ostaje da se vidi.
Re: Most na Adi
Poslato: 19 Jan 2012, 11:40
od gibanitza
Svaki dan prelazim preko mosta i mogu reći da mi treba isto vremena kao i preko Gazele kada nema gužve. Čak mi i kilometraža bude ista u odlasku na posao (B. Brdo - NBGD) dok u povratku uštedi oko 2km.
Ono što je bitno, tj. najbitnije je što sada znam da mi od kuće do posla treba 20-25 minuta uvek (bez obzira na raspust, dan i vreme).
Re: Most na Adi
Poslato: 20 Jan 2012, 11:58
od Uroš S.
Re: Most na Adi
Poslato: 20 Jan 2012, 12:53
od samo polako
Ja još nisam prešao preko tog mosta a da me pitate kada će to biti ne znam jer me put ne nanosi u taj deo grada.
Toliko.
http://www.njuz.net/tag/most-na-adi/
Re: Most na Adi
Poslato: 20 Jan 2012, 13:40
od fq400
Ja probao juče da pređem sa Čukarice na Novi Beograd, ali kad sam video gužvu kod hipodroma odustao sam...
Re: Most na Adi
Poslato: 22 Jan 2012, 01:10
od Ogi
Joj kako je lep most, malopre sam se vracao sa NBGD i trebalo je da idem na Gazelu al' nisam mogao da odolim, skrenuo sam na most i picio skroz do Dragise Misovica... odlicno, vrhunski, zaista... jedino sto je nakako kratak...

zasto nisu mogli Gazelu da urade da asfalt i spojnice budu tako ravne??

Re: Most na Adi
Poslato: 22 Jan 2012, 01:19
od Stjepa
Ogi napisao:zasto nisu mogli Gazelu da urade da asfalt i spojnice budu tako ravne??
Samom asfaltu je potrebno vreme sazrevanja, kao i betonu (asfalt se u stvari i zove asfaltni beton). Ko je imao priliku da prisustvuje betoniranju bilo cega zna da proces sazrevanja iziskuje da se preko tek izlivene povrsi ne ide (ne nanose opterecenja). tako da su za pocetak majstori na novom mostu imali te uslove za razliku od majstora na Gazeli. Tj na Gazeli je konstantno bilo saobracaja i cm se nesto asfaltira gledali su da to isto sto pre puste u rad. I onda se zavrsni sloj, koliko ga god zatezali i gladili u trenutku izlivanja, veoma brzo i deformise. Svedoci smo da se prelazenje preko tek izlivenih slojeva gotovo istog trena. Most na Adi neka je imao privilegiju od 3,4 dana da miruje, dosta je da pokaze razliku.
+Kako je pripremljena podloga za zavrsni sloj na jednom mostu a kako na drugom, takodje moze dosta uticati na zavrsni kvalitet.
A i majstori svojom rutinom doprinose kvalitetu izrade.
Jesam li malo pomogao, ili me nista nisi razumeo?

Re: Most na Adi
Poslato: 22 Jan 2012, 08:02
od dragan
stjepo lepo si objasnio, ali mene kod gazele brine to sto kad pogledas most po duzini sama povrsina asfalta ima ulegnuca i ispupcenja i to deluje jako lose i nekvalitetno, da ne kazem nesigurno...
a i cesljevi na par mesta su postavljeni bas lose, i to su neki od njih postavljani pa popravljani, i opet su neravni skroz...
Re: Most na Adi
Poslato: 22 Jan 2012, 09:26
od nuk
opet je malo nezahvalno porediti novoizgradjen most sa rekonstruisanim mostom starim par decenija.
ja bih samo rekao "od koga je- dobar je"

Re: Most na Adi
Poslato: 22 Jan 2012, 10:04
od dragan
izgleda da sam pogresno shvacen, a trebalo je biti barem nevezano, ako ne i obrnuto...
gazelu sam posmatrao kao most za sebe, nevezano za most na adi...naravno, i neki drugi mostovi jos stariji od gazele imaju bolje odradjene stvari koje sam naveo gazeli kao zamerku...
Re: Most na Adi
Poslato: 22 Jan 2012, 13:09
od methane.master
dragan napisao:stjepo lepo si objasnio, ali mene kod gazele brine to sto kad pogledas most po duzini sama povrsina asfalta ima ulegnuca i ispupcenja i to deluje jako lose i nekvalitetno, da ne kazem nesigurno...
a i cesljevi na par mesta su postavljeni bas lose, i to su neki od njih postavljani pa popravljani, i opet su neravni skroz...
Osim ovog što je Stjepa rekao, za razliku od novog mosta, Gazelom ide i GSP. Teretna vozila i autobusi generalno satiru asfalt. U desnim trakama već polako počinju da se prave kolotrazi od buseva.
Re: Most na Adi
Poslato: 22 Jan 2012, 14:35
od Nemanja
Ma mislim da je sve to do kvaliteta izrade. Pricao mi je jedan poznanik koji je od 84' svercovao iz Nemacke i isao na svakih nedelju dana Juga-Nemacka-Juga i za tih 7-8 godina koliko je to radio neprekidno, kaze da Autoban i neke opterecenije saobracajnice u Nemackoj posle tih 7-8 godina su izgledale dobro kao prvog dana kada je otisao, a pritom nista nije popravljano niti asfaltirano.