Stranica 3 od 17
Re: Kvalitet BMW-a
Poslato: 07 Okt 2013, 02:05
od Dusan
Ja ne verujem previse tim snimcima, jer se dosta manipulise njima. Manipulise se sa ESPom, gumama, nacinom dodavanja gasa i jos ko zna cime...
Re: Kvalitet BMW-a
Poslato: 07 Okt 2013, 08:01
od perfiko
Laki021 napisao:
Izbrkao si opet.
Prednja je VUCA.
Zadnji je POGON.
Dakle, zadnji pogon je bolji od prednje vuce, tako se pravilno kaze.
A kada ideš unazad?
Pravilno su oba pogona, a vuče vas traktor kada se zaglavite.

Re: Kvalitet BMW-a
Poslato: 07 Okt 2013, 08:56
od nidza
Ruku na srce, 4x4 je prosečnom vozaču potreban kao rupa u glavi. Otišao sam jednom na Kop Nivom, zezanja radi, i nikad više. Sem što može da sama sebi napravi parking mesto drugih prednosti u ovom slučaju nema. Jednom Stilo nije mogao da se uspne do Rtnja kad je palo pola metra svežeg snega, ali više smo se zezali nego što smo bili u nekom ozbiljnom problemu. Pitanje koliko bi i u tom slučaju pomogao 4x4 jer nam je klirens bio problem, ne pogon.
Tapatalk 4
Re: Kvalitet BMW-a
Poslato: 07 Okt 2013, 09:02
od ftj
Zadnja vuča je ok za sneg al samo ako ne naiđeš na uzbrdicu sa neutabanim snegom a to ti se u Srbiji može desiti jednom ili nijednom godišnje. Po ravnom je manje više isto za vožnju kao prednja vuča dok je 4x4 svakako najbolji izbor za sneg. A kako dolazi hladno vreme tako 4x4 postaje sve popularniji i mnogi i kupe 4x4 zbog utiska koji steknu u ladnim danima.
Re: Kvalitet BMW-a
Poslato: 07 Okt 2013, 09:23
od dragvorl
Usput, ono sto pominju kao mehanicki sistem na Audiju je TORSEN diff, koji nece moci da krene ako recimo prednja osovina proklizava 100%, mora da se stisne kocnica da bi krenuo u takvim slucajevima, ili naravno da elektronika odradi. Inace slazem se da se na ovim snimcima dosta manipulise.
Re: Kvalitet BMW-a
Poslato: 07 Okt 2013, 13:45
od dragan
ftj napisao:Zadnja vuča je ok za sneg al samo ako ne naiđeš na uzbrdicu sa neutabanim snegom a to ti se u Srbiji može desiti jednom ili nijednom godišnje. Po ravnom je manje više isto za vožnju kao prednja vuča dok je 4x4 svakako najbolji izbor za sneg. A kako dolazi hladno vreme tako 4x4 postaje sve popularniji i mnogi i kupe 4x4 zbog utiska koji steknu u ladnim danima.
sa svime se slazem...
a propo zadnjeg pogona ili vuce, kako god, imao sam priliku pre 6-7g da idem iz bg za sm, i da u gradu bude malo iznad nule, a posle aerodroma bude u minusu, uz ledenu kisu. bio sam starim kliom na gotovo novim letnjim gumama, osetio da se klize i usporio i bez problema se odvezao kuci, a kad sam stao na pumpu pre naplatne ( onu prvu, manju ) vidim 3-4 stranca bmw-a parkirana jedan iza drugog, medjutim kad sam prosao pored njih da platim videh da je svaki lupljen odnapred. ako se dobro secam svi su bili razlicite verzije e46...
zadnja vuca je super, ali sa njom treba i biti obazriv, obazriviji nego sa prednjom, i njena najveca prednost nad prednjom, pored boljeg balansa auta i starta iz mesta je veca mogucnost zabave u voznji... e sad, koliko je to vecini vozaca bitno, to je drugo pitanje...
Re: Kvalitet BMW-a
Poslato: 07 Okt 2013, 13:56
od starac vujadin
U realnom životu nije mnogo bitno je jer 95% vozača ne zna da se zabavlja sa zadnjim pogonom.
Ne može da se poredi ponašanje prednjeg i zadnjeg pogona po snegu jer je prednji u svemu u prednosti u takvim situacijama.
Re: Kvalitet BMW-a
Poslato: 07 Okt 2013, 14:05
od stefanan
a kakva je situacija sa porscheom koji ima motor pozadi i zadnji pogon ?
Re: Kvalitet BMW-a
Poslato: 07 Okt 2013, 14:07
od Texonja
Vec par strana pricate o stvarima koje smo prosle godine do sitnih crevca razvlacili ali u drugoj temi. Cak se i klipovi sa YT ponavljaju iz teme od prosle god.
Mislim, ok je da citam opet, ali je interesantnija prica o losem kvalitetu BMW-a.
sent from my HTC Sensation
Re: Pogon na svim točkovima - opšta diskusija
Poslato: 10 Nov 2013, 23:12
od Floyd
Re: Pogon na svim točkovima - opšta diskusija
Poslato: 10 Nov 2013, 23:17
od Texonja
A zasto bi iko vozio AWD sa letnjim gumama po snegu?
Ustvari, zasto bi iko vozio letnje gume po snegu, osim ako bas bas nema para za zimske?
Re: Pogon na svim točkovima - opšta diskusija
Poslato: 10 Nov 2013, 23:20
od Floyd
Pa po Audistima sa njihovim quattro pogonom mozes da se probijas kroz sneg i bez guma
Salu na stranu, klip samo dobro ilustruje razliku izmedju zimskih i letnjih guma.
Druga je stvar sto se Bimmer bez zimskih ne bi ni mrdnuo iz mesta

Re: Pogon na svim točkovima - opšta diskusija
Poslato: 10 Nov 2013, 23:53
od ADrei
Floyd napisao:Pa po Audistima sa njihovim quattro pogonom mozes da se probijas kroz sneg i bez guma

naravno da mozes

ja na ovom klipu nigde ne vidim audi...
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4
Re: Pogon na svim točkovima - opšta diskusija
Poslato: 11 Nov 2013, 01:28
od nsam49
I koji debil treba da budes da bi snimio ovakvu glupost
Re: Pogon na svim točkovima - opšta diskusija
Poslato: 11 Nov 2013, 07:55
od Xepoj87
Ili malo mucnes glavom ,pa skapiras da je klip o razlici u zimskim i letnjim gumama,od korisnika pod nazivom:
TyreReview,ili ti ljudi koji testiraju gume.
A snimak lepo pokazuje kako i sa RWD moze lagano da se vozi po snegu,i to sa dosta sirokim gumama i jakim motorom...
Gume idu na prvo mesto,pa tek onda pogon.
Ja takodje nisam imao problem sa novim zimskim gumama,dok kada su se istrosile pred menjanje,dzaba sve,po snegu je bilo natezanje,a senjak postane nocna mora...
Mnogi se osile sa AWD,ne kapirajuci da auto sa takvim pogonom jednako ili losije od RWD-a skrece,jednako ili cesto losije koci,pa se zalecu usled dobrog gripa pri dodavanju gasa...