Stranica 3 od 5

Re: Alfa Romeo Giulietta facelift

Poslato: 07 Mar 2016, 11:17
od Geza
Slika

Re: Alfa Romeo Giulietta facelift

Poslato: 11 Mar 2016, 16:06
od branja
Ne mogu u Alfi da svarim ovaj radio u Fiat stilu. Onaj prvi displej sa izvacenjem i prvoj verziji mi je bio super, u Volvo stilu. Pa i u Tipu je lepsi.

Re: Alfa Romeo Giulietta facelift

Poslato: 11 Mar 2016, 16:23
od Xepoj87
Upropastise enterijer :glavomuzid:

Re: Alfa Romeo Giulietta facelift

Poslato: 11 Mar 2016, 16:34
od Heineken
Enterijer je fail od samog pocetka

Re: Alfa Romeo Giulietta facelift

Poslato: 11 Mar 2016, 16:36
od Xepoj87
Dizajn prvobitnog enterijera je super, meni jedan od lepsih u klasi, samo steta sto kao i kod svake Alfe, kvalitet to nije ispratio, pa je plastikaner.

Re: Alfa Romeo Giulietta facelift

Poslato: 11 Mar 2016, 16:57
od Heineken
Slazem se za kvalitet....tuga

Re: Alfa Romeo Giulietta facelift

Poslato: 11 Mar 2016, 17:40
od starac vujadin
Al je ergonomija odlična :)

Re: Alfa Romeo Giulietta facelift

Poslato: 15 Jul 2016, 12:47
od Geza
Restilizovana Alfa Romeo Giulietta je spremna za nove izazove!
http://www.stojanov.rs/restilizovana-al ... e-izazove/

Spremna za nove izazove, restilizovana Giulietta predstavlja oličenje neprevaziđenog „Alfa duha“, koji je više od jednog veka bio tipična odlika automobila proizvedenih od strane brenda Alfa Romeo.
Osvežen izgled i sportskiji karakter
Novom paradigmom brenda Alfa Romeo, pojačana i oličena kroz nekoliko stilskih elemata eksterijera, kao što su jedinstvena rešetka hladnjaka sa teksturom saća i novi prednji branik koji oblikom podseća na legendarni trolisni prednji deo, verovatno jedan od najslavnijih i najprepoznatljivijih simbola u svetu automobilizma.
Giulietta poseduje niz elemenata razvijenih od strane kompanije Magneti Marelli – od svetlosnih uređaja pa do pogonskog agregata, vešanja i izduvnih sistema
Na novom modelu Giulietta debituje i Alfa Performance, ekskluzivna usluga posebno stvorena da unapredi iskustvo vožnje. Zahvaljujući nizu digitalnih uređaja i instrumenata, vozači mogu da kontrolišu glavne parametre automobila, da mere njegove performanse korišćenjem posebnih tajmera i da vide statisičke podatke o vožnji na svojim pametnim telefonima, pored dobijanja saveta za vožnju u realnom vremenu
U ponudi su 3 paketa opreme: Giulietta, Super i Veloce

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Re: Alfa Romeo Giulietta facelift

Poslato: 15 Jul 2016, 13:03
od Uroš S.
starac vujadin napisao:Al je ergonomija odlična :)
Zar nisu beše i Miloš i Rotor imali primedbe na ergonomiju, ili sam to negde drugo čitao?

Re: Alfa Romeo Giulietta facelift

Poslato: 15 Jul 2016, 13:05
od Mr.Rotor
Ja nisam. Ok je skroz.

Re: Alfa Romeo Giulietta facelift

Poslato: 15 Jul 2016, 13:16
od Milos
Ja bogami jesam.

Slika

Prva generacija je bas bila losa po tom pitanju,znam samo da je i keva na test voznji rekla da je 147 unutra bolja od Djulijete,a kad je ona kao neupucena u materiju to primetila...doduse ja sam gledao QV verziju,i naleteo na italijanskom forumu na dve bitne stvari : uzeti sedista sa elektrikom jer je agonija pomerati obicna dok su zatvorena vrata koliko su malo prostora ostavili za prste , i polukozna jer bolje drze nego kozna koja se klizaju.Italijani su doduse doktorirali temu kako naruciti,te i da ne treba uzimati siber,ako si visi od 180,cak su isli u detalje odnos duzine nogu i duzine tela.

Odemo posle i da gledamo Fokusa,kaze keva odmah da ova sedista imaju mnogo bolju lumbalnu podrsku,ljudi u salonu da sredovecna zena gleda to kod kola.

A onda smo isli i probali Recaro u Meganu i to je bilo to.

BTW Djulijeta QV vise se ne pravi pod tom oznakom ?

Re: Alfa Romeo Giulietta facelift

Poslato: 15 Jul 2016, 13:32
od Geza
Umesto nje je 1750 Turbo Veloce TCT 1.742 cm3 241 KS.
http://www.alvolante.it/listino_auto/al ... -giulietta

Slika

Re: Alfa Romeo Giulietta facelift

Poslato: 15 Jul 2016, 13:33
od starac vujadin
Uroš S. napisao:
starac vujadin napisao:Al je ergonomija odlična :)
Zar nisu beše i Miloš i Rotor imali primedbe na ergonomiju, ili sam to negde drugo čitao?
Mnoga italijanska kola su u prošlosti imala ergonomiju koja je mnogima smetala (tzv. "long arms, short legs"). Kod Giuliette je sve vrlo prirodno i čovek se brzo srodi sa autom. Čim se sedne sve lepo legne u ruke, noge i dupe. Sedišta koja deluju jeftino i ne baš profilisano, a u verziji sa tekstilom čak i jadno sasvim dobro drže osim ako neko nema trkačke ambicije. Pedale su dobre, za razliku od mnogih italijanskih kola nisu u off setu. Volan koji je duplo lošije urađen nego kod mog Fiće legne prirodno u ruke. Jeftina plastična ručica menjača koja treba da imitira aluminujum leži dobro u ruci i razmak od sedišta je dobar. Uopšte, odnos volan-menjač-sedište-pedale je odličan i prirodan. Tako da skup jeftinih i mediokritetskih delova koje su ugradili daju jednu odličnu upotrebnu celinu. Preglednost je dobra, komande su lake i proste (a i nema ih mnogo).

Re: Alfa Romeo Giulietta facelift

Poslato: 15 Jul 2016, 14:31
od Milos
Ali kvalitet delova i plastike u istoj , za ne poverovati.

http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-giu ... -woes.html

Volan su mogli da uzmu iz Abarta.Inace najlepsa mi je bila navigacija u prvoj generaciji.

Re: Alfa Romeo Giulietta facelift

Poslato: 15 Jul 2016, 14:34
od Mr.Rotor
Meni je otpala ta plastika na menjaču posle par meseci. I da, nova navigacija je teško govno. Stara je bilo skroz kul sa podizanjem.