Stranica 3 od 48
Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 16 Nov 2013, 11:47
od trojanac
Uvek će biti nesuglasica i uvek će neko nekome smetati. To ne znači da sagovornika ne treba poštovati, bez obzira što se ne slažemo sa njim. Najteže je kad se emocije umešaju i to je razumljivo.
Nema banovanja ni za jednog ni za drugog. Ko ne može na miru da diskutuje neka preskoči ovu i slične teme.
Nastavite u skladu sa temom.

Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 16 Nov 2013, 12:04
od Laki021
Zamolio bih da se daju i neki primeri iz VAG grupacije jer za sada, u ovoj opstoj temi pise se samo o Opelu. Mislim da to nije u redu jer se stice utusak kako samo Opel truli, dok zapravo VAG ima i ozbiljnijih problema cak i na svojim skupljim markama.
Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 16 Nov 2013, 12:12
od Cherokee
Ma nije ni ta antikorozivna zastita svemoguca, to trebaju ljudi da shvate.
Mnogo njih je neuredno i aljkavo, pa zapuste automobile, ne peru ih kako spolja tako i iznutra itd, a to je sve potpomaze da antikorozivna zastita popusti.
To je narocito bitno za automobile u planinskim krajevima, gde ima mnogo soli i rizle na putevima tokom zime.
S obzirom da mi se neko u familiji bavi poslom koji je u vezi sa automobilima iz uvoza, vidjao sam svakojake automobile koji stizu u Srbiju.
Cesto "truleksi" (Opel, Audi, Mazda, uopste nema pravila koji brend) stizu iz Austrije i Svajcarske, sto sam vec i obrazlozio zasto.
Sa druge strane, od automobila koji stizu iz takoreci "normalnijih" podneblja, mene najvise iznenadjuje pojava korozije na Mercedesu, i to koliko sam najvise zapazio na C klasi. Gotovo svaka ima korozije na lukovima na blatobranu i jos par mesta. :trljamoci:

Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 16 Nov 2013, 12:18
od Uroš S.
Pre mesec dana sam video GL500 u servisu na dizalici, ima sva 4 ruba okrnjena(baš kao na ovoj Astri) i sa površinskom korozijom, prešao 120.000. Imao sam i slike ali sam promenio telefon u međuvremenu.
Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 16 Nov 2013, 12:29
od Saša
Dacia Logan prve generacije, neki taksista, stao pored mene na semaforu pa sam škljocnuo... Korozija krenula da diže farbu po rubovima blatobrana...

Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 16 Nov 2013, 12:32
od Paja
Mene ne čudi pojava korozije na novijim kolima. Ne postoji apsolutna zaštita od korozije. Pitanje je samo kako je koje vozilo exploatisano i održavano. Vozilo koje se stalno vozi po putevima od tucanika i sličnim po kojekakvim zabitima, stalno je izlženo uticaju soli i rizle po prirodi stvari mora ranije da popusti.
Dačija je verovatno najgora po tom pitanju jer nema pocinkovane limove.
Nego kad se povela tema, zna li neko razlog tolikih opelovih problema sa korozijom u prošlosti? Za Fiat mi je jasno da je matori Anjeli napravio politički dil sa Rusima koji je uključivao isporuku ruskih limova koji nisu bili dovoljno kvalitetni.
Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 16 Nov 2013, 12:41
od NexT
Laki021 napisao:Zamolio bih da se daju i neki primeri iz VAG grupacije jer za sada, u ovoj opstoj temi pise se samo o Opelu. Mislim da to nije u redu jer se stice utusak kako samo Opel truli, dok zapravo VAG ima i ozbiljnijih problema cak i na svojim skupljim markama.
prethodna strana. Fale slike, to cu kad ih navatam negde.
Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 16 Nov 2013, 12:47
od trojanac
Svi su "dobrodošli", nije samo Opel na meti. Slikaću ja i moju Hondu.
Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 16 Nov 2013, 12:48
od Gaginh0
Kacio sam ja mislim na proslom forumu Golfa V koji je imao koroziju po zadnjem desnom rubu.
Tad kad sam slikao bio je star oko 5 godina.
A taj Golf je bio ekstra neodrzavan, unutra izgreban kao da ga je vodoinstalater vozio i koristio za posao! Sto povlaci mogucnst da je bio tu udaren ili zagreban.
Na petim vratima sa unutrasnje strane (donji deo vrata, pa unutrasnji deo koji naleze na keder) na Polu iz 2002. se javila korozija. Takodje ekstra neodrzavan auto, vozen u svim uslovima, presao 200.000, ali nije nikad bio udaran na tom delu.
Ako treba slika od Pola, nabavicu je...
Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 16 Nov 2013, 14:04
od Kuzmanovic
Skodu Superb mk1 je nagrizla korozija na poklopcu gepeka, tamo kod osvetljenja za tablicu koje je zbog toga riknulo. Cuo sam da i Passati imaju isti problem, da se tu zadrzava voda. Inace ovaj Superb nije nikad udaran i na drugim mestima nema korozije.
Sent from my LG-P705 using Tapatalk
Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 16 Nov 2013, 14:12
od perfiko
Saša napisao:Dacia Logan prve generacije, neki taksista, stao pored mene na semaforu pa sam škljocnuo... Korozija krenula da diže farbu po rubovima blatobrana...

Isti ovakav dolazak proleća, i na istom mestu sam jutros video na prvoj A klasi. Ali sedeo čovek unutra pa mi bilo glupo da slikam.
trojanac napisao:Svi su "dobrodošli", nije samo Opel na meti. Slikaću ja i moju Hondu.
Slikaću i ja Ljubimku, pa joj u fotošopu nabaciti koroziju... Ovako se osećam odbačenim.

Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 16 Nov 2013, 15:01
od MAD MAX
Prve dacije kad su izašle imale su zaista velikih problema sa korozijom. Ja sam gledao Logana (sandero se nije ni proizvodio), novog u salonu, gde je vlasnik prodaje čistio krpom žutu vodu od korozije po dnu gepeka uz unutrašnja krila.
Ubrzo su poboljšali zaštitu, a sada se nove dacije prave sa galvanizovanim osetljivim delovima, zadnjim lukvima sajtnama i sl. Trenutno Dacija ima bolju zaštiu od mnogih vozila, kao Ševrolet i sl (opet GM grupa).
Od japanaca, Subaru je najgori, i danas pati od iste boljke, Mazda je šampion bila sa 6 iz neke 2003-2004 ili tu negde. Gledao sam 6-ticu u servisu na krpljenju i farbanjau. Lima iza zadnjeg branika nije ni bilo.
Suzuki Swift sa prethodnim modelom je bio očajan. Za aktuelni ne znam.
Gledao sam i Mercedese i BMW na krpljenju, poda i sajtni, stariji modeli oko 2000 godišta.
Za Audi ne znam i ne verujem u priče da su JAKO loši. Jer Audi 80 jaje je auto uz Pug 405, koji je prvi od jeftinijih kola imao pocinkovan lim i kvalitet MAX.
Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 16 Nov 2013, 15:06
od dunx81
Procvetalih rubova na Loganima sam se nagledao,nije uopste retka pojava iako za 7 godina nisam imao problema s rdjom a nema ih ni sadasnji vlasnik....jos uvek.
Mada garancija je 6 god.pa je tako nesto bilo i za ocekivati, pre ili kasnije.
Bilo je i opoziva nekih serija za naknadnu ak zastitu gde su stavljali te pastike na rubove,nalivali voska u vrata,pragove i zamazivali necim crnim mesta ispod tapacirunga u gepeku mada msm da je sve to vise bilo zabasurivanje problema nego neko resavanje istog. Da izdrzi do isteka garancije.
Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 16 Nov 2013, 15:09
od nikaragva
Vec sam pisao u mojoj temi o tome, ali da ponovim. Meni se pojavila korozija na suvozackim vratima, skroz dole, moras se bas sagnuti da vidis. Na spoju limova otprilike. Nemam pojma otkud tu. Na ostalim vratim sve ko novo. Takodje kada sam skinuo retrovizor na vozacevim vratim, ispod je bilo tragova korozije, bas malo. Mozda se voda zadrzava. To niko nikad ne bi video, da se nije retrovizor skidao. A s obzirom kako izgleda, treba joj 100g do dodje do vidljivog dela lima.
Takodje imam na gepeku (jos uvek) zagreban lim, odnosno farbu do lima sljustenu, neko mi je skinuo znak opela. Tu jos uvek nema nikakvih tragova rdje. Stoji tako, ne znam ni ja, 3g.
Mislim da su u fabrikama usvojili te nove metode i masine za farbanje, koje su u stanju da nanesu toliko tanak sloj farbe, da je to prosto neverovatno. Otuda, na novijim autima slucajevi da im kamencini gule boju.
Mozda neka premium vozila i dalje premazuju milimetarskim slojevima

Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 16 Nov 2013, 15:17
od profesorPROST
Ima kod mene u komšiluku jedna Mazda 6, ono je strašno

, kao Suza iz 80-tih