Stranica 3 od 17
Re: Tigar Winter1
Poslato: 11 Dec 2013, 10:27
od nidza
Samo ti lepo savetuj svojim mušterijama da ne štede na vazduhu dokle god je džabe.

Re: Tigar Winter1
Poslato: 11 Dec 2013, 10:39
od methane.master
Heinz napisao:Pada pritisak sa temperaturom spoljnom, ali sigurno nije fixno +0.2. Ako ste montirali gume na +10 onda ce na -10 trebati tih +0.2 bar recimo.
Tačno tako. Takođe pretisak raste tokom vožnje zbog grejanja pneumatika. Naravno i jedan i drugi faktor su uzeti u obzir od strane proizvođača, tako da treba povremeno kontrolisati pritisak i držati se propisanih vrednosti.
Re: Tigar Winter1
Poslato: 11 Dec 2013, 10:42
od nikaragva
Hoce pritisak da padne i ako je guma probusena

Re: Tigar Winter1
Poslato: 11 Dec 2013, 13:12
od zdushan
S pritiskom ili ne, wintera je jedna losa guma. Prva sezona zavara uvek, jer su tu performanse tako-tako, moze nekako da prodje. Druga sezona je ok na snegu, na mokrom ispod 7-8 stepeni katastrofa. Ima kvalitetnog gazeceg sloja mozda 0.5mm. Ja bio lud pa stavio i trece godine, osecaj na mokrom je bio kao da sam ugradio skije. A sara i dalje sasvim pristojna, po snegu kopa ok... ali snega ima 0.1% voznje u toku godine.
Uzeo sam onda nove zimske UG8, a wintere stavio pozadi. Okrenuo sam se kod Donje satornje 180 stepeni na vlaznom kolovozu, potpuno neocekivano, izleteo levo sa puta pri nekoj maloj brzini. Srecom bez posledica.
Tigar nikad vise.
Re: Tigar Winter1
Poslato: 11 Dec 2013, 15:28
od samo polako
Bez namere da te provociram ili nešto slično ali zašto si siguran da je za okretanje od 180 stepeni kriva guma?
Re: Tigar Winter1
Poslato: 11 Dec 2013, 15:37
od dragvorl
I fizika je kriva, zasigurno.

Re: Tigar Winter1
Poslato: 11 Dec 2013, 15:52
od nidza
Dokle će da se preteruje se u vezi Tigra? Ja sam rotirao na Stilu Alpin A3 i Winter1 između osovina jedno 4-5 zimskih sezona, razlika u DOT je bila 1 godina samo.
Razlika kolika god da je, nije veća od razlike u starosti od godinu dana. Trebao sam 100x da se okrenem jer sam redovni posetilac Kopaonika bio u tom periodu. Svaki dobar vikend se grabio da se skija dok nisam dobio klinca. Sad kad ga navučem na skijanje krećemo opet, imam alibi za do kraja života i mnogo se radujem.
Konačno pre 2 godine je A3 leteo u kantu, a na njegovo mesto je stigla nova Winter1. Tu se tek osetila razlika, na svim podlogama, OGROMNA!
Lošija jeste, druge su bolje, sporo se napreduje dok su drugi mnogo napredovali poslednjih 5-6 godina, ali ne preterujte. Nema govora da je život u opasnosti od takve gume što se ovde može pročitati. Bože sačuvaj.
Re: Tigar Winter1
Poslato: 11 Dec 2013, 16:48
od trojanac
Ne znam Nidžo, ti si izgleda ubo neku dobru seriju. Ja sa sve 4 Winter1 na Zastavi 128, vozeći normalno (pratio brzinu ostalih koji su se kretali u istom smeru) na novosadskom ap, isto imao situaciju da mi je pobeglo dupe. Padala je kiša, ali ništa strašno. Jedva sam nekako izvrteo volan i vratio ga u svoju traku, a inače je malo falilo da pokupim neki noviji Audi, pored mene u levoj traci. Bila im je druga sezona. Prosto, neka je i splet okolnosti, neka nije do guma, mene sve asocira na gume jer svi kažu i testovi pokazuju da su loše na mokrom.
Re: Tigar Winter1
Poslato: 11 Dec 2013, 16:59
od swemir
Ne znam moje iskustvo sa winterom je isto dobro. Isao sam u cg, a i cro vise puta i zimi i ali i leti
efficent greep mi ostale umotane i nikakav problem nisam imao sa winterom prosle godine...
moguce da imaju razlicite serije, ko ce ga znati.
Re: Tigar Winter1
Poslato: 11 Dec 2013, 19:20
od zdushan
samo polako napisao:Bez namere da te provociram ili nešto slično ali zašto si siguran da je za okretanje od 180 stepeni kriva guma?
Zato što sam išao 40 na sat, u koloni, bez kocenja, cimanja volanom i slično. Svi prošli normalno, a ja ih gledam sa telecim izrazom lica sa njive.... Uostalom, znam da je do gume - u tim uslovima puta, ne vozim od juče. Pobeglo tigrovo dupe...
Re: Одг: Tigar Winter1
Poslato: 11 Dec 2013, 19:25
od Saša
Ne beži dupe tek tako samo od sebe ako ideš mirno, lagano i držiš pravac. Možda si nešto uradio čime si tome pridoneo a da nisi bio ni svestan toga.
Tapatalk
Re: Tigar Winter1
Poslato: 11 Dec 2013, 19:30
od ftj
Pa verovatno je bio u krivini i zadnje gume su imale losije prijanjanje od prednjih. Veca misterija je kako je trojanac sa sve 4 wintere izgubio zadnji kraj.
Re: Tigar Winter1
Poslato: 11 Dec 2013, 19:43
od ljubitelj
12 komada, vise od 100.000km sa njima, uvek ravnomerno potrosene, uvek pumpane +0.3 bara u odnosu na nalepnicu za letnje gume.
Dimenzija 195/65-15, prva serija sa H indeksom brzine, ostale sa T indeksom.
Slazem se sa Nidzom, pogresan pritisak je uzrok jaceg habanja bokova od sredine gume, i to je pravilo koje ne zavisi od brenda Uzrok moze i da bude i precesto motanje volana u mestu dok auto stoji kada se bokovi bukvalno struzu o podlogu.
Re: Tigar Winter1
Poslato: 11 Dec 2013, 19:47
od perfiko
ftj napisao:Pa verovatno je bio u krivini i zadnje gume su imale losije prijanjanje od prednjih. Veca misterija je kako je trojanac sa sve 4 wintere izgubio zadnji kraj.
Misterija, a vozio čovek 128-icu 20 godina staru?

Re: Одг: Tigar Winter1
Poslato: 11 Dec 2013, 20:38
od zdushan
Saša napisao:Ne beži dupe tek tako samo od sebe ako ideš mirno, lagano i držiš pravac. Možda si nešto uradio čime si tome pridoneo a da nisi bio ni svestan toga.
Tapatalk
Mozda, ali da vidis sad sta radim sa drugim zimskim gumama, pa nikako ni namerno da uspem da ponovim to iskustvo. Nije mi jasno sto branite neodbranjivo...