Stranica 3 od 13
Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011
Poslato: 31 Dec 2013, 18:45
od nikaragva
Zar ti fordovi motori nisu bas losi za plin? Kapalice, mazalice, te radi, te ne radi, ..., makar ono sto se da procitati na forumima.
Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011
Poslato: 31 Dec 2013, 19:02
od Kuzmanovic
nikaragva napisao:Nemam pojma, mozda gresim, ali mazde nisam toliko mucio, kao astru kojoj sam dusu izvadio
Sada mi je jasno zasto si menjao motor.
U novom Auto Bildu porede Pug 308 1.6 HDi i Mazdu 3 sport 2.0 benzin 165 ks. Ako nekoga zanima, slikacu pa cu okaciti test.
Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011
Poslato: 31 Dec 2013, 19:04
od dragan
nikaragva napisao:Zar ti fordovi motori nisu bas losi za plin? Kapalice, mazalice, te radi, te ne radi, ..., makar ono sto se da procitati na forumima.
pa kako se uzme. najgori je 1.6, koji kod mene radi na plin vec par desetina hiljada km. 1.8 i 2l su po prici servisera pogodniji po konstrukciji, mada sve zavisi kako ga vozis. ako ga ne cedis do kraja potrajace i 1.6, a kamoli ovi jaci...
Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011
Poslato: 31 Dec 2013, 19:05
od Saleva

samo sam čekao kad će neko da pomene to čuveno srbsko vozilo na g i to tdi.Imam utisak da se u zemlji Srbiji i Mercedesi i Audi i Aston Martin i avioni i kamioni svi upoređuju sa tim vozilom i to naravno tdi muka mi je kad ga vidim.Nemojte pogrešno da me razumete ne želim nikoga da uvredim ali u Srbiji na svim forumuma sve se upoređuje sa tim autom a na stranim sa Fokusom koji mi se inače više sviđa i siguran sam da je kvalitetniji.Da se vratim na temu u principu Astra jeste teška oko 1500 kg samo ne znam na šta odlazi tolika težina ( recimo Fiat Bravo II sa turbo motorom težak je koliko se sećam nekih 1400 kg ) samo se nadam da joj je i limarija kvalitetna koliko je i teška.Verovali vi ili ne u Valjevu ima mislim 3-4 Astre J i 1 ( da jedna ) Mazda 3 hech mislim da je benzinac.Pošto teško da iskombinujem da organizujem test vožnju pokušaću da stupim u kontakt sa vlasnicima tih vozila ( možda ih i znam ) pa da ih pitam za utiske.Nisam neki ljubitelj sportske vožnje to me nikada nije privlačilo više mi je bitna pouzdanost, izdržljivost, malo snage kod preticanja da motor nije baš onako ugušen, udobnost, bezbednost pogotovo što ću voziti i klinca u njemu.Posebno me interesuje kakvi su ti turbo motori konstrukcijski, da li se prave od posebnih legura, materijala, da li su dugotrajniji od atmosferskih i kakvi su za održavanje mislim sigurno nije da je na običnu atmosferu dodata tubrina i vozi Miško da li oni imaju neke komplikovane delove, dizne kao i turbo dizeli?Astrin 1.4T je isto sa lancem tako da takođe nema velikog servisa.Danas opet pitam mog kolegu za Mazdu i pokažem mu slike sa ovog sajta
http://vesti.mojauto.rs/Polovnjaci/2912 ... stu-peticu vezano za koroziju i on kaže da to može biti problem ( napominjem da je pregledao ni sam ne zna koliko vozila ) a kada sam mu pokazao Mazdicu on zadrta crnogorčina

kaže "au viđu kako je lep, pa kako je moderan, nego ko će to u Valjevu da ti popravi za jedno pet godina kad ti se pokvari nešto i ko će da ti nađe deo uzi ti si Opela".I ja zaćutim.Šta da kažem čoveku.A Mazda se smeši onako baš bezobrazno sa ekrana.Pošto je vreme za to Vama i Vašim porodicama želim sve najlepše u Novoj 2014. godini puno sreće, zdravlja, lepih trenutaka i puno bezbrižnih kilometara sa Vašim ljubimcima na 4 točka.Živi bili

!
Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011
Poslato: 31 Dec 2013, 19:19
od Uroš S.
Može plin u tu Astru bez problema i jeftino, to je običan 1.4T motor, ništa moderno. Tek sada ovi SIDI benzinci su u korak sa vremenom.
Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011
Poslato: 31 Dec 2013, 19:43
od Saleva
Da ali SIDI benzinci su sa direktnim ubrizgavanjem plin se baš nešto i ne isplati ugrađivati u njih skup je i istovremeno se troši i benzin i plin dok je naravno 1.4T motor kako kažete starije konstrukcije miltipoint i lepo se slaže sa plinom.Mada opet ako je potrošnja Astrinog motora kako sam pročitao u Vašim komentarima i na netu prosek 7-8 litara pa i manje uključujući i plin onda mislim da ne bi bilo potrebe ni da se ugrađuje plinska instalacija.
Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011
Poslato: 31 Dec 2013, 20:31
od dragan
niti je taj motor stedljivac u autu od tonu ipo, niti je da se ne isplati ugradnja plina, pogotovo ako planiras da zadrzis auto par godina...
sve zavisi od preferencija, turbo ce biti elasticniji, i imace krajnje performanse bolje, ali sto se tice pouzdanosti, pogotovo mazde, tu realno opel kao i velika vecina drugih nema sta da trazi...
provozaj ti lepo oba auta pa odluci, ovako mozemo do prekosutra

Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011
Poslato: 31 Dec 2013, 21:11
od nikaragva
Skoro svi moji drugovi imaju mazde. Jedini ja imam opel. Do sad je astra pokazala vecu pouzdanost u odnosu na njih. Znam da postoje i drugi primeri, to je moj primer iz mog okruzenja. Nije to neka velika razlika, ali s obzirom da taj model vazi za najpouzdaniji na onim listama, onda nije za zanemariti. Pri tom se moj auto prilicno vozi, ako pogledamo prosecnu kilometrazu u Srbiji, oko 32500 km godisnje bez godisnjih, letovanja i zimovanja.
Ne navodim vodu na astra vodenicu, nego samo zelim da kazem da pocinjem ipak da menjam misljenje da su te tabele o pouzdanosti zabluda, iako sam verovao u njih.
Mi svi jasimo na internetu i svi su oni kupovali auta od poznatih kupaca, sa prilicno malim km, 90,000 i slicno. Gledali na internetu, citali hvalospeve o pouzdanosti mazde, pogotovo 3. Da bi nas 3,4 godine kasnije sacekala drugacija istina.
Eto da cujes i takve informacije.
Da si me pre 1-2 godine pitao koji auto da kupis, ne bih se razmisljao, nego bih rekao mazda. Sad ipak to govorim sa rezervom, u prevodu samo ako poznajes prodavca.
Cesto ljudi hvale auta koja voze, kao da su ih dobili za dzabe od fabrike, tako da ces tesko od njih dobiti relevantne informacije

Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011
Poslato: 31 Dec 2013, 21:22
od Bax
Od Japosa priznajem Toyotu i Hondu, i to pomogucstvu japansku proizvodnju.
Uzmi Astru da te posle glava ne boli...
Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011
Poslato: 31 Dec 2013, 21:24
od Delija
Izmedju ta dva auta ne bih puno razmisljao - Astra J.
Jednostavno noviji i bolji model sa zivljim motorom.
Nova Mazda 3 je nesto drugo...
Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011
Poslato: 01 Jan 2014, 14:53
od milosdoktorabs
astra je mnogo napredniji auto os prosle 3-ke ali novom 3-kom Mazda je svima zadala.domaci zadatak.Megan menja samo farove,astra lajsne i sl,toyota i golf su svojim modelima nesto kao postavili standard i na kraju japanc iz Hirosime je postavio standard u C segmentu,2,7 m medjuosovinski razmak,atmo bemzinci sa dizelskom kompresijom...the end
Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011
Poslato: 01 Jan 2014, 15:54
od Delija
Videcemo samo kako ce se ti motori pokazati.
Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011
Poslato: 01 Jan 2014, 16:17
od milosdoktorabs
kod nikako,traze visoko kvalitetno gorivo,koliko sam skapirao tehnologija je ista kao kod starih dizelasa a koji su pravili problem kad se aipa tzv "prljava nafta"
Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011
Poslato: 01 Jan 2014, 16:20
od Delija
Zato me i zanima koliko ce im prijati nasa "klima"

Re: Mazda 3 1.6 105 ks ili Astra J 1.4T 140 ks 2010-2011
Poslato: 01 Jan 2014, 22:55
od nikaragva
Da li je moguce da je kod nas gorivo toliko lose na kraju krajeva?
Mislim da ukoliko pumpadzije ne muckaju, da je to gorivo sasvim dobrog kvaliteta. Ako dizel nije euro 5, makar je euro 4. Ali da muckaju, muckaju.
A opet s druge strane ne bi me nista cudilo da proizvode/prodaju neki krs, koji nije ni euro3. Tako da je kod nas svaka nova tehnologija osudjena na propast i za izbegavanje u sirokom luku da se posle ne cesemo i gde boli i gde ne boli
Ako nista drugo ne mozemo da ti savetujemo, mozemo ovo: drz' se proverenih tehnikalija
Off topicBio sam kod Vilica u servisu u NS, gde sam cuo pricu da sa nasim gorivom dizne na nekim fordovima ne mogu da izguraju ni 70,000km. A isti ti dizeli koji su se sluzbeno terali u rusiju i sipalo pretezno rusko gorivo, izgurali po 200,000 svaki.
Covek mi nije verovao da na mojoj astri dizne nisu dirane 250,000km, ali kada sam mu rekao koje gorivo sipam, onda ok 
I zasto je tim atmo benzincima potrebna tolika kompresija kao na dizelu? Rade bez svecica? 