Re: Alfa Romeo GT
Poslato: 15 Feb 2014, 14:45
Evo ovako, danas smo bili u Killer autu na zakazanom pregledu Alfe GT, kraj 2004. godine, 1.9JTD, mislim da je full oprema, unutra crna koza, sedista su... ono je KADA.... navigacija, tipke za telefon... BOSE ozvucenje sa vuferom i charger za 10 CD-a... presao 150k km, prodavac mlad covek, sef neki u jednoj lizing kompaniji, maksimalno ok lik, auto je u njegovom vlasnistvu 7 godina, kupio ga je sa 60k km, dakle trebalo bi da je prava kilometraza... pise na vratima By BERTONE... auto izgleda dosta lepse uzivo, cak i zadnji kraj koji mi se nije svidjao ovako preko slika izgleda dosta bolje uzivo...
Vec na prvi pogled auto odaje sjajan utisak, bio je navodno garaziran, cuknut je pozadi levo, branik izgreban i malo lim izgreban i ulubljen, videcete na slikama... sto se tice mehanike, maksimalno utegnut trap, skoro menjane viljuske, jedino sto nam je rekao prodavac kao i majstor da bi trebalo menjati nekakav krst poluosovine zameniti, to je kao 100 evrica... gume su prilicno lose, 17" alu felne, ali i sa takvim gumama i tolikim tockovima uopste nije previse tvrd ! Antiftiz na -30, ostale tecnosti ok, motor radi potpuno ravnomerno, majstor nije imao zamerke ni na sta, dijagnostika ne pokazuje nikakvu gresku osim nesto za air bag sto je obrisano pa cemo videti, ortak koji vozi Alfu kaze da kod Alfi ima neka fora da na 10 godina valjda mora da se nesto reprogramira za Airbag i dok se to ne uradi on ne radi, misli da je to ta greska... je li ovo istina ?
Isli do aerodroma, klasika, vozio prodavac, tu sam se i vise nego iznenadio. Prvo, motor je neverovatno tih unutra, nema onog klasicnog zvuka dizela, nabio je do 180-190, ni tada nije buka, moze da se prica, brzina se ne oseca, kaze moze tako do 230, posmatrao sam volan i menjac od pozadi, nikakvih vibracija nema, znaci trap sjajan, nema cvrcaka, maksimalno utegnut auto ocigledno... cajger i volan izgledaju do jaja, instrument tabla totalno ok...
Ono sto je ortak primetio kada je vozio a kasnije i ja kada sam seo u ugasen auto je da je kvacilo veoma tvrdo, tesko ide ka dole, da li bi ovo moglo da znaci da je set pri kraju? Nisam primetio proklizavanje lamele prilikom voznje a nisam znao onu stani kreni foru za proveravanje seta...
Sve u svemu auto je vrhunski, znaci poceo sam da se lozim na Alfe, samo cu reci da sam sem smorio kao bulja kada sam posle toga seo u svoj auto... inace gume su krs i njih bi trebalo promeniti...
Cena, inicijalno 5000, dogovor je pao na 4700... mada ako je set pri kraju moglo je to jos nize... zadnje kocnice bi isto uskoro trebalo uraditi... auto nema servisnu knjizicu, ima sve racune od servisa, jedino mi je to malo cudno sto lik ne zna kada je radio servise tacno, koje ulje sipa... ali kaze da je radio na 10k...
I levi far mi je tamniji od desnog, lik kaze da nista nije menjao, ne znam, mozda je neki odsjaj...
Slike u sledecem postu.
Vec na prvi pogled auto odaje sjajan utisak, bio je navodno garaziran, cuknut je pozadi levo, branik izgreban i malo lim izgreban i ulubljen, videcete na slikama... sto se tice mehanike, maksimalno utegnut trap, skoro menjane viljuske, jedino sto nam je rekao prodavac kao i majstor da bi trebalo menjati nekakav krst poluosovine zameniti, to je kao 100 evrica... gume su prilicno lose, 17" alu felne, ali i sa takvim gumama i tolikim tockovima uopste nije previse tvrd ! Antiftiz na -30, ostale tecnosti ok, motor radi potpuno ravnomerno, majstor nije imao zamerke ni na sta, dijagnostika ne pokazuje nikakvu gresku osim nesto za air bag sto je obrisano pa cemo videti, ortak koji vozi Alfu kaze da kod Alfi ima neka fora da na 10 godina valjda mora da se nesto reprogramira za Airbag i dok se to ne uradi on ne radi, misli da je to ta greska... je li ovo istina ?
Isli do aerodroma, klasika, vozio prodavac, tu sam se i vise nego iznenadio. Prvo, motor je neverovatno tih unutra, nema onog klasicnog zvuka dizela, nabio je do 180-190, ni tada nije buka, moze da se prica, brzina se ne oseca, kaze moze tako do 230, posmatrao sam volan i menjac od pozadi, nikakvih vibracija nema, znaci trap sjajan, nema cvrcaka, maksimalno utegnut auto ocigledno... cajger i volan izgledaju do jaja, instrument tabla totalno ok...
Ono sto je ortak primetio kada je vozio a kasnije i ja kada sam seo u ugasen auto je da je kvacilo veoma tvrdo, tesko ide ka dole, da li bi ovo moglo da znaci da je set pri kraju? Nisam primetio proklizavanje lamele prilikom voznje a nisam znao onu stani kreni foru za proveravanje seta...
Sve u svemu auto je vrhunski, znaci poceo sam da se lozim na Alfe, samo cu reci da sam sem smorio kao bulja kada sam posle toga seo u svoj auto... inace gume su krs i njih bi trebalo promeniti...
Cena, inicijalno 5000, dogovor je pao na 4700... mada ako je set pri kraju moglo je to jos nize... zadnje kocnice bi isto uskoro trebalo uraditi... auto nema servisnu knjizicu, ima sve racune od servisa, jedino mi je to malo cudno sto lik ne zna kada je radio servise tacno, koje ulje sipa... ali kaze da je radio na 10k...
I levi far mi je tamniji od desnog, lik kaze da nista nije menjao, ne znam, mozda je neki odsjaj...
Slike u sledecem postu.