Stranica 3 od 34
Re: Taxi prevoz
Poslato: 27 Jan 2012, 21:03
od profesorPROST
NexT napisao:crni ili trula visnja?

Crni, bez oznaka modela i sa velikim šiberom :smesko:
Re: Taxi prevoz
Poslato: 27 Jan 2012, 21:04
od NexT
onda je to drugi
treba uskoro da stigne jos jedan 250 CDI

Re: Taxi prevoz
Poslato: 27 Jan 2012, 21:12
od methane.master
NexT napisao:
Nedovoljno mekan i udoban, skupo odrzavanje i BMW nije prestizan kao Mercedes. Ne treba pogresno da se shvati, BMW je odlican, ali ne za taj posao. Obicno kad neko pomene da vozi BMW pomisli se na neku lozanu, celavac sa kajlom oko vrata :lol: (mada to polako preuzima Audi)
Taj stereotip je odavno preuzeo Audi.
Inače u vezi BMW vs MB u taksiju... stvarno ne znam za troškove, ali mislim da je presudno što je E klasa prostranija pozadi od serije 5. Lično, kada bi birao između ta dva, uvek bih izabrao 5-icu, ali niti se bavim prevozom/taksijem, a ni ne verujem da ću uskoro biti u prilici da pravim takav izbor. :mig:
Re: Taxi prevoz
Poslato: 29 Jan 2012, 01:29
od snork
Ako je ono prostrano, mogu misliti kako je tek onda u BMW-u.

Najozbiljnije, moja Lancia Kappa je, iako spolja 13 cm kraća, unutra znatno veća od W210 i W211 (u W212 se još nisam vozio, pa ne znam kakav je). Zapremina gepeka je ista kod Kappe i W211, 530 litara. Pomenuti Mercedesi su takođe bučniji unutra, mada se mahom vozim u dizelašima (a poredim sa Lančom benzincem), pa verovatno i to ima veze. Realno, čovek bi od Mercedesa očekivao više u odnosu na veoma visoku cenu. Ono što mene kod Nemaca impresionira je velika paleta motora, i ko hoće može uzeti neki V8 ili V12 da se vozi ko čovek. Italijani, Francuzi i ostali Evropljani uglavnom ne nude ništa veće od 3-3.5 l V6, pa je onaj ko ima novac i želju za velikim motorom jednostavno prinuđen da kupi nemački auto. Takođe, uopšte ne kapiraju kako treba da izgleda velika limuzina - poslovni ljudi i konzervativna gospoda ne žele nešto što izgleda kao Lancia Thesis ili, ne daj bože, Renault Vel Satis... Peugeot 607 je bio pun pogodak u ovom segmentu, ali, nažalost, takođe nije imao ništa veće od 3 l V6 motora.
Re: Taxi prevoz
Poslato: 29 Jan 2012, 08:04
od trojanac
Düsseldorf, DE
Moje kolege, otišli poslovno u Nemačku...

Re: Taxi prevoz
Poslato: 29 Jan 2012, 08:08
od snork
Ako mogu da primetim, ima dosta đubreta po travnjaku!

Re: Taxi prevoz
Poslato: 29 Jan 2012, 08:23
od McGruja
I po koji Mercedes se nađe

Re: Taxi prevoz
Poslato: 29 Jan 2012, 11:02
od pedja
Pa to je i rekao :lol:
Re: Taxi prevoz
Poslato: 29 Jan 2012, 11:03
od snork
:lol: :lol: :lol:
Re: Taxi prevoz
Poslato: 29 Jan 2012, 13:04
od NexT
snork napisao:Ako je ono prostrano, mogu misliti kako je tek onda u BMW-u.

Najozbiljnije, moja Lancia Kappa je, iako spolja 13 cm kraća, unutra znatno veća od W210 i W211 (u W212 se još nisam vozio, pa ne znam kakav je). Zapremina gepeka je ista kod Kappe i W211, 530 litara. Pomenuti Mercedesi su takođe bučniji unutra, mada se mahom vozim u dizelašima (a poredim sa Lančom benzincem), pa verovatno i to ima veze. Realno, čovek bi od Mercedesa očekivao više u odnosu na veoma visoku cenu. Ono što mene kod Nemaca impresionira je velika paleta motora, i ko hoće može uzeti neki V8 ili V12 da se vozi ko čovek. Italijani, Francuzi i ostali Evropljani uglavnom ne nude ništa veće od 3-3.5 l V6, pa je onaj ko ima novac i želju za velikim motorom jednostavno prinuđen da kupi nemački auto. Takođe, uopšte ne kapiraju kako treba da izgleda velika limuzina - poslovni ljudi i konzervativna gospoda ne žele nešto što izgleda kao Lancia Thesis ili, ne daj bože, Renault Vel Satis... Peugeot 607 je bio pun pogodak u ovom segmentu, ali, nažalost, takođe nije imao ništa veće od 3 l V6 motora.
da, da, E klasa je prilicno mala unutra u odnosu na ono sto bi se ocekivalo od tolikog auta... Pogotovo od auta za koji se zna da ce 80% kupljenih sluziti za taxi, limo i delegacije...
S druge strane, ni A6 nema vise mesta, a tek BMW...
Mislim da je E klasa najvise izgubila onom kilometarskom haubom, a gepek je morao da bude na nivou klase, i sto se toga tice, niko nema zamerki... Mozda da je mrvicu dublji, al jbg... Onda bi dzabe pravili karavan
607 ima vise mesta, do V6 ima odlicne motore, ali najiskrenije, ne moze da se nosi ni sa Classic E klasom po pitanju enterijera i tisine u voznji... (607 je duzi 5 cm)
Re: Taxi prevoz
Poslato: 29 Jan 2012, 16:00
od Floyd
Ja nisam primetio da u E klasi fali prostora na zadnjem sedistu...
Re: Taxi prevoz
Poslato: 29 Jan 2012, 16:11
od NexT
Nije da fali nego da je moglo da bude vise s obzirom na velicinu auta... Da nema onih useka na poledjini prednjih sedista, bilo bi problema...
Re: Taxi prevoz
Poslato: 29 Jan 2012, 16:32
od Floyd
Pa da ima vise mesta pozadi, ko bi onda kupovao S klasu?
Inace i ja sam primetio da je enterijer kod Mercedesa previse skucen u odnosu na velicinu auta.
Najbolji primer za to je C klasa W203. Onolika nosina ispred a kad sednem na suvozacevo mesto udaram nogama u tablu a pritom nisam preterano visok.
407 ili Laguna su dosta prostraniji od njega.
508 necu ni da pominjem, cini mi se da ima vise mesta nego E klasa

Taksisti
Poslato: 12 Okt 2012, 23:45
od Kuzmanovic
Sad sam video u centru grada dva taksija koja idu jedan iza drugog, jedan ima na krovu onu tablu BEO TAXI a na tablicama slova FY i nema nikakve antene(sivi Mondeo karavan), a drugi ima tablu ALO TAXI a slova na tablicama CI (C kao Cacak) i ima neke antene, u pitanju je neki crveni hatchback, nisam upamtio koji je auto. Kome prijaviti ove prevarante i da li biste ih vi prijavljivali uopste?
Sent from my Galaxy Y using Tapatalk 2
Re: Taksisti
Poslato: 12 Okt 2012, 23:48
od pedja
Da li moraju da imaju TX?
Zar nemamo negde temu o taksiju?