Ono sto sam napisao je standardna stvar za polovnjake, tj.inicijalno ulaganje, koje je po pravilu uvek solidno, ovaj bar nema kaiseve, vec lanac.
Uostalom, lako cemo da se provozamo do NS, i vidimo kako je i sta sa motorom, ako vec do toga dodje...
BTW gume za njega, on ima nesto vec na tim velikim felnama, ali ja mislim da je to sve shit.
Prave gume, koje ce da isprate ovaj auto kostaju 1000 evra, u toj 17 cola fabrickoj dimenziji.
Ali to nije obican auto, jake kocnice, lezanje, specificno vesanje, sedista, udarac u ledja, nije to kao sto dobijas sa obicnim kolima. Auto kida na putu, za onoga ko zna to da vozi, to je 2000 kubika, na malom autu. Motor je kao u Mondeu, tako da to nije neka spec mudrost.
Rakhil, ti kao kupac, ne bi nikad znao istoriju zloupotreba, za neki auto, tako da sve to na oglasu ne bi imao pojma. JEdino mozda, kad ja izlaprdam sve sto postoji oko auta, tj sto znam. Verovatno bi ti neko ispricao da je auto savrseno odrzavan, a istinu bi saznao posle par 1000km...
Cak sta vise, ubedjen sam da je kolega bio super zadovoljan sa autom, dok mu sad nije stao, on ga ima jedno 1,5 godinu, za to vreme je jednom zamenio ulje, menjao hladnjak, i lezaj.
Sa njegove tacke gledista minimalna ulaganja - dobar auto.
Cinjenica, je da ga ne odrzava, da su mu gume skroz u raspadu, da ga je cudo spasilo, da nije probio dihtung glave, celo leto on kao dosipa nesto, sto curi non stop....
Ja ga cimam da dolivamo ulje, da ne bi skucao masinu.