Stranica 3 od 24

Re: Honda - opšta tema

Poslato: 23 Nov 2015, 20:24
od methane.master
grujicd napisao:Nova generacija je u Evropi počela da se prodaje pre mesec-dva. Taj sigurno nisi video. Heinz kaže da ga neće ni biti:
E sad bemliga... bio je ispred mene, više mi je ličio na ovaj gornji tj. novi, mada ako kažete da tako nema razloga da sumnjam ... Nego reko' da ipak pitam. :nemampojma:

Re: Honda - opšta tema

Poslato: 23 Nov 2015, 20:28
od Kuzmanovic
Manje brufena Masteru. :)

Sent from my Tapatalk using Alcatel One Touch Idol

Re: Honda - opšta tema

Poslato: 23 Nov 2015, 20:43
od grujicd
Taj novi model se već više od godinu dana prodaje u ostatku sveta. Teoretski je moguće da ga je neko dovezao iz Amerike ili Azije ali nije baš tip automobila sa kojim se izvode takve egzibicije.

Re: Honda - opšta tema

Poslato: 23 Nov 2015, 21:16
od methane.master
Teško. Moguće da je neki ristajl prethodnog. Ne razumem se u Honde baš previše.

@Kuzmanović
:kezo:

Re: Honda - opšta tema

Poslato: 23 Nov 2015, 22:01
od Heinz
Video ga u Maxiju 100% :)

Re: Honda - opšta tema

Poslato: 23 Nov 2015, 22:14
od methane.master
Jok u Omladinskih brigada semafor kod bivše Ideje. Možda je Mišković testirao novi model. :D



Sent using Tapatalk

Honda

Poslato: 27 Apr 2016, 20:54
od Laki021
Slika

Automakers entrenched in fuel cell hydrogen are succumbing to physics and going electric

http://electrek.co/2016/04/26/automaker ... -vehicles/

Re: Tesla automobili

Poslato: 27 Apr 2016, 21:52
od Ji 4Tze
Nešto su pobrkali, banalizovali... koliko znam, Honda ima malo drugačije planove

Slika


Why is Honda working on Smart Hydrogen Stations (SHSs) that create hydrogen, and not just FCVs?FCVs cannot run without hydrogen. The Japanese government is leading the push towards a hydrogen society, beginning with four major cities. The commercial hydrogen station business can only work if there are enough FCVs to use the stations, so other areas need some way to have access to hydrogen. That is why Honda has developed the SHS, a completely-packaged hydrogen station.
FCV bi trebalo da bude u obe opcije, i HPV i EV

Re: Tesla automobili

Poslato: 27 Apr 2016, 22:36
od Laki021
Pazi ovo je Musk twitovao naravno da malo navlaci na njegovu stranu ali ne znam na sta tacno mislis, mozes li pojasniti malo, tim pre sto mi ovaj tekst deluje da nema veze sa pricom.

I sta ce FC u HPV, nisam siguran ni da sam ispratio skracenice :)

Re: Tesla automobili

Poslato: 27 Apr 2016, 23:15
od Ji 4Tze
FCV - model automobila, HPV - hidrogen powered vehicle.

Honda hoće da potpuno zaobiđe CO2 emisiju i u proizvodnji struje koja se dalje koristi za hidrolizu.
Jer ako prodaju 30 miliona agregata godišnje, to je dosta zagađivača.

Npr. kući imaš generator stanicu koja pravi struju, solarna, na gas ili vodonik a onda puniš noću auto koji sutradan koristiš. To bi bila EV opcija. Ili preko dana pravi struju od solarnih panela koja se koristi za hidrolizu i ujutru imaš dovoljno goriva za dnevnu vožnju.
U odnosu na FCX Clarity, prilično je smanjeni gabaritima pogona, rezervoar goriva, te sada ima normalnih 5 mesta za sedenje. Napisaću više s kompa, da ne jurim linkove sa opisima preko telefona.
Svakako je problem u dostupnosti gorivom - to je jedan od razloga što su razvili nov model koji može da se koristi i kao generator za kućnu el.energiju.

Re: Tesla automobili

Poslato: 27 Apr 2016, 23:27
od Laki021
OK, ali kako to utice na tvrdnju koju su izneli da je ukupna efikasnost EV 69% a FCV 23%? Struja je u oba slucaja proizvedena solarnim panelima, samo sto ti za vodonicni auto treba 3x vise solarnih panela.

Nisam skontao da je FCV model automobila, mislio sam da je to Fuel Cell Vehicle :)

Re: Tesla automobili

Poslato: 28 Apr 2016, 00:56
od Ji 4Tze
Pobrkao sam sa ovim novim modelom, Clarity... Stari je imao skraćenicu.

EV vuče struju iz mreže. Honda hoće da proda priču da sâm praviš struju.
Procente ne mogu da komentarišem, nisam ih uzimao u obzir. Tehnički, FCV gubi, vodonik je višak.

EV - Praviš struju - staviš u auto - voziš.

FCV - Praviš struju - hidroliza - vodonik zguraš u auto - voziš - vodu vratiš na hidrolizu.

S tim da u drugom slučaju ne zavisiš od mreže, imaš svoj generator.

Re: Tesla automobili

Poslato: 28 Apr 2016, 12:37
od Ji 4Tze
Slika

vidiš, Honda to zamišlja nekako više "samoodrživo" nego EV
On a full tank of hydrogen, FCVs can travel roughly the same distance as gasoline vehicles. FCVs are hoped to be the ultimate clean cars, the cars of the future.
Slika

https://www.youtube.com/watch?v=a5_fwgSAZZc

http://www.honda.co.jp/shs/

Re: Tesla automobili

Poslato: 28 Apr 2016, 12:43
od Laki021
Pa ne znam, ne vidim prednost toga sto nema mreze i ona racunica iz mog posta koju sam preneo stoji (brojevi jesu realni), a mislim da je to najvaznije.
Sad da li ces ti imati solarne panele i vetrenjace pa mrezu izmedju ili ne to zaista nije bitno u ukupnoj prici i globalnoj slici. Najbitnije u svemu je da je EV oko 3x efikasniji kad se sve uzme u obzir. Mogli su oni biti i jos malo bezobrazniji u toj racunici pa npr reci da ako punis auto kuci direktno sa solarnog panela ne bi imao ni onih 10% prenosnih gubitaka pa izvuci efikasnost elektricnog auta jos vise.

Prednsoti vodonika su pre svega brzo punjenje i veca autonomija, nije za baciti. Pride pretpostavljam da je i cela ta skalamerija ukupno znatno laksa od baterija sto osetno smanjuje masu vozila, sto opet nije nebitno. Sa cenom vozila ne znam kako stojimo (verovatno je FCV jeftiniji od EV sa pristojnim dometom), a treba uzeti u obzir i energiju potrebnu za proizvodnju cisto EV i FCV vozila, ovde je verovatno prednost opet na strani FCV.

Re: Tesla automobili

Poslato: 28 Apr 2016, 12:46
od aviator
Osim o "samoodrživom", može li Honda da razmisli i o lepom? :kuku:
Slika