Kao sto sam rekao, ne gledam iz licne perspektive, gledam objektivno, ja bih tu bez i sekunde razmisljanja izabrao Cayenne.
Cak je i cale isto rekao, a on je u sustini, "only MB" covek.
Kao sto rekose, 2011. je ML bio benchmark, sto znaci da nije bas toliko los, nego su ovi sto su izasli ove godine, postali previse sportski, a da li ce i ML to postati restilizacijom, videcemo.
"A pioneer and former benchmark, the third-gen ML is entering its third year on sale."
Usao je u cetvrtu godinu prodaje, ali je ovaj clanak pisan u februaru.
A sto se terenskih sposobnosti tice, gresis, mnogi to koriste, samo sto misle da mogu i sa X5, dok se ne pozaglavljuju po nekom dubljem snegu ili blatu.
Da se to ne koristi, ne bi Mercedes imao OFF-Road paket, koji uvodi 3 diferencijala(elektricna), zastite, senzore naginjanja i ostalo, koji, em kosta papreno kao deo opreme, a jos je skuplji za implementaciju i razvoj na nekom modelu.
"On or off the road, in light or heavy terrain, through fast corners, in the snow or with a trailer - the ON & OFFROAD package to perfectly tune the handling characteristics of a rotary switch on the situation allows. 6 travel programs are available."
Da ga ne prodaju, ne bi ga imali. Mercedes jednostavno vodi drugaciju politiku od Bmw-a, pravi SUV, a ne SAV.
Koga bole uvo za sportske sposobnosti mrcine od 2 i po tone, sa visinom od metar i osamdeset?
Jel treba sada da kazem da ni tebe ne bi bilo briga, da Bmw nije dobar u tome?
Nemoj bzvz diskusiju prebacivati na licni nivo, ako pricamo, pricamo o cinjenicama
Brate, po meni, onaj koji kaze da je kupio SUV, zato sto je sportski nastrojen, je tezak folirant i nece da kaze pravi razlog.
A sada gledam, jebote, pa ovaj Bmw je prolupao sa ovim cenama opreme.
M paket 7000e, a spoljasnji AMG paket je 3000e, plus unutrasnji 1350e, sve zajedno 4350e.
Jos, da bi stavio M paket, moras da doplatis neku kozu i jos neke gluposti, i u sustini, da bi imao M paket na Bmw-u X5, moras da das 10.000e!
X5 35i, za 90.000e ima podosta manje opreme od ML-a 400 za iste novce.
Pored toga mu fali jedno 20% opreme koju uopste i nema u odnosu na ML.
Tacno se vidi tu razlicita filozofija, ML je praktican, kao transformers, ima 100 nekih gluposti koje mozes dodati da bude sto prakticniji, ima dobre off-road sposobnosti, dok X5 vecinom ima sto i drugi Bmw-i, sve nesto vezano za vozaca, tacno lozacki dzip.
Sve ono sto dzip treba da ima, on nema, a sve sto treba da ima automobil, on ima.
Sto Vujadin cesto voli da kaze, pravi oksimoron.
Poenta je napraviti kompromis izmedju svega toga i tu se vidi koji auto je kompletniji i objektivno bolji u SUV klasi.