Stranica 3 od 11
Re: Izbor polovnog automobila
Poslato: 28 Sep 2015, 10:02
od Vladapetr
Tako kažu u Pinosavi i Surčinu, 2 najjača Ford servisa u Srbiji. Ali ako ti kažeš da nije tako, ne sumnjam

Re: Izbor polovnog automobila
Poslato: 28 Sep 2015, 14:19
od nmaric1993
Podmazuje je gorivo, a sto se tice hladjenja nije ni bitno jer ona i ne dostize neke velike temperature koje mogu na neki nacin uticati na ubrzanje habanja itd... Da je toplija i za 100 stepeni opet joj nista ne bi falilo. Sem mozda zaptivkama.
Re: Izbor polovnog automobila
Poslato: 28 Sep 2015, 16:45
od Blackshadow
Vladapetr napisao:Tako kažu u Pinosavi i Surčinu, 2 najjača Ford servisa u Srbiji. Ali ako ti kažeš da nije tako, ne sumnjam

Inače, hoće da crkne pumpa u rezervoaru kad se vozi s malo goriva!
Izvini profo, mora da si me pomeš'o s nekim!

Re: Izbor polovnog automobila
Poslato: 28 Sep 2015, 16:51
od Vladapetr
Nema potrebe za tom ironijom na silu. Apsolutno se slažem da ti specijalizovani i dokazano sposobni serviseri u stvari nemaju pojma, a ja sam pglu što sam im verovao umesto da pitam online experte

Re: Izbor polovnog automobila
Poslato: 28 Sep 2015, 20:49
od Grujic
Pa upravo medju serviserim ima onih koji odbacuju tvrdnje sa kolicinom goriva, ne tvrde svi isto.
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
Re: Izbor polovnog automobila
Poslato: 28 Sep 2015, 21:06
od Vladapetr
Za Ford tddi i boš pumpu svi majstori tvrde isto, danas prvi put čujem da je to navodno glupost. Na Ford forumu sam istu priču čitao X puta, bio sam prisutan kad je objašnjavano zašto ne sme da ima manje od 1/3 rezervoara (da ne lupam sad ali kao ima neki širok a plitak preliv koji treba da je pod naftom, kad nije elektronika se greje i crkava).
Ne vidim ni svrhu da lažu i izmišljaju oko toga jer je oni ne popravljaju, popravljaju je bošisti.
Na kraju krajeva, usrasmo čoveku temu bez potrebe...
Re: Izbor polovnog automobila
Poslato: 29 Sep 2015, 18:19
od ljubitelj
ivica122 napisao:A sta ustvari to znaci "kodirane dizne? Jel to imaju sva novija vozila ili samo dizeli i koja je razlika u odnosu na nekodirane dizne?
To znaci da je motor sa elektronskom kontrolom ubrizgavanja (EFI). Razlika je sto klasicni dizel ima mehanicko ubrizgavanje bez elektronike.
EFI imaju vozila od 80tih godina kao benzinci a dizeli od kraja 90tih.
Zavisi sta je tebi novije vozilo, ako je iz ovog veka po pravilu je "kodirano" tj elektronski se upravlja radom motora.
Re: Izbor polovnog automobila
Poslato: 29 Sep 2015, 19:17
od nixa
Mozda ce da nastame haos u ovoj temi, ali da ne otvaram novu...
Ako neko zna nekoga da prodaje dobru VW Boru, dizel - neka napise.
Tapatalk post
Re: Izbor polovnog automobila
Poslato: 29 Sep 2015, 21:20
od sebekkg
Ja bih u srbiji to zaobišao. Razlog tome su preterano visoke cene. Vlasnici tih auta si na nekim brufenima žbidelj edišn, sa planete vikler.
Re: Izbor polovnog automobila
Poslato: 29 Sep 2015, 22:16
od nixa
Pokušao sam to da objasnim - ne vredi.
Potrebno je naći nekog dizela koji je otporan na loše puteve i da ne košta 5000e.
Made in Germany se podrazumeva.
Re: Izbor polovnog automobila
Poslato: 29 Sep 2015, 23:04
od Scuderia
sebekkg napisao:Ja bih u srbiji to zaobišao. Razlog tome su preterano visoke cene. Vlasnici tih auta si na nekim brufenima žbidelj edišn, sa planete vikler.
Ali su sve ili bar vecina mnogo ocuvanije i dosta boljem stanju od ekvivalentnih 4orki.
Re: Izbor polovnog automobila
Poslato: 29 Sep 2015, 23:38
od rade74
nixa napisao:Pokušao sam to da objasnim - ne vredi.
Potrebno je naći nekog dizela koji je otporan na loše puteve i da ne košta 5000e.
Made in Germany se podrazumeva.
Ford focus
Keln

Re: Izbor polovnog automobila
Poslato: 30 Sep 2015, 06:50
od nidza
Astra H sa JTDm.
Tapatalk
Re: Izbor polovnog automobila
Poslato: 30 Sep 2015, 06:52
od tajfun
Meni je Bora lepsa od Golfa 4.

Re: Izbor polovnog automobila
Poslato: 30 Sep 2015, 07:10
od sebekkg
Ali da stvarno toliko vredi?neeee
Za te pare bolje gledati ocuvan passat jer je bolji auto.