Stranica 3 od 4

Re: Skoda Yeti 1.8TSI 4x4

Poslato: 10 Jan 2016, 11:58
od gazza
hvala, ne trebaju mi prednji.

Re: Skoda Yeti 1.8TSI 4x4

Poslato: 10 Jan 2016, 12:02
od NexT
Imas tih aftermarket varijanti milion, sa ekranima, bez ekrana, mozes i na multimediju da nakacis i kameru za rikverc...

Ako ti auto odgovara, takve stvari su nebitne, to je sve plug&play

Re: Skoda Yeti 1.8TSI 4x4

Poslato: 10 Jan 2016, 12:02
od Kuzmanovic
I raspitaj se da li moze na ovaj uredjaj da se priveze rikverc kamera, to je prava stvar.

Sent from my Tesla TTL7 using Tapatalk

Re: Skoda Yeti 1.8TSI 4x4

Poslato: 10 Jan 2016, 18:21
od Woodoo
Day Walker napisao:Pozovi Skodin servis i pitaj za tacnu cenu. U Autoprometu je oko 100e (zadnji senzori). Ne znam da li i kako se naknadno ugradjuju prednji.
Vitez iz Batajnice ugradjuje senzore za autokomerc, moze direktno njih da pozove, sigurno je jeftinije.

Re: Skoda Yeti 1.8TSI 4x4

Poslato: 10 Jan 2016, 20:58
od Day Walker
Al treba ih ofarbati prethodno


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Skoda Yeti 1.8TSI 4x4

Poslato: 31 Mar 2018, 01:56
od gazza
Ako 1.2TSI odbacimo kao slab, posle svega sta je neki common sense, 1.4TSI ili 1.8 TSI i od kojih godista? raspadi turbina, krivljenje glava i potrosnja preko 10l stop.

Re: Skoda Yeti 1.8TSI 4x4

Poslato: 31 Mar 2018, 10:57
od maniaxxx
Onda TSI stop :djavo:

Re: Skoda Yeti 1.8TSI 4x4

Poslato: 31 Mar 2018, 11:04
od passenger
onda TDI stop.

Re: Skoda Yeti 1.8TSI 4x4

Poslato: 31 Mar 2018, 11:15
od Day Walker
1.4 TSI


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Skoda Yeti 1.8TSI 4x4

Poslato: 31 Mar 2018, 11:30
od gazza
Day Walker napisao: 31 Mar 2018, 11:15 1.4 TSI
od koje godine su polovni 1.4 TSI motori sigurniji za kupovinu? 2012?

Re: Skoda Yeti 1.8TSI 4x4

Poslato: 31 Mar 2018, 13:49
od Day Walker
Raspitacu se detaljnije da li su u yetiu zajebavali.
1.8tsi za izbegavanje.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Skoda Yeti 1.8TSI 4x4

Poslato: 31 Mar 2018, 14:01
od maniaxxx
passenger napisao: 31 Mar 2018, 11:04 onda TDI stop.
Stop yeti.

Ne stvarno...nikako ne verujem Tsi motorima. Posebno u toj generaciji.

Re: Skoda Yeti 1.8TSI 4x4

Poslato: 22 Apr 2020, 13:43
od Pistone
Znam da je stari post, al da kazem da sam vlasnik Yetija, 2010, 1.8tsi TSI 118kw od 10 mj 2019, uvoz iz CH.

Auto je sa konstruktorskom greskom, i uz dosta strpljenja na kraju to bude dobra prica, al pitanje je sada je vec 2020 i izlaze novi TSI, koji su updejtovani i ispravljene sve njihove prethodne greske na prvom SUV modelu Skode.

Re: Skoda Yeti 1.8TSI 4x4

Poslato: 22 Apr 2020, 14:53
od Heineken
Napisi malo o tom problemu i resavanju istog, mozda ce biti nekome korisno.
Sto se tice novog 1.8 TSI mislim da ce kod njega isto biti prava igranka, motor ima dve dizne po cilindru, dva varijatora, varijabilne bregove na usisnoj bregastoj.

Re: Skoda Yeti 1.8TSI 4x4

Poslato: 22 Apr 2020, 17:32
od Pistone
1.8 TSI, motor kodne oznake CDAA, imao je fabricku gresku, koristio je klipove sa karikama,(1.)82.50x1mm, (2.) 82.50x1.25 i (3.)82.50 x1.5 mm. Kao krajnji rezultat je enormna potrosnja ulja cca. 1.5 lit. na 1000- 3000 km, dok ventili i motor redovno strada na oko 150000km predjenih.
Fabrika nikad nije javno priznala gresku, bilo je dosta prigovora u UK, fabrika bi se pravdala da je to zbog nacina voznje. Nekim rijetkim sretnicima su ovlasteni zastupnici priznali oko 60% troskova...
Jedina solucija za sve ostale, ako nisu cilindri i glava motora stradali, da se zamjeni set klipova sa vecim karikama, 82.5x1.2, 82.5x1.5 i 82.5x2 mm, sa promjerom rupe 1mm, uz zamjenu ostecenih ventila. Naravno bez pretjeranog forsiranja motora i redovniju zamjenu ulja i filtera....
Epilog: Skoda je nakon 2013 g ugradjivala klipove sa debljim karikama, tako da je otklonjen problem u daljoj serijskoj proizvodnji.

Predlozeno mi je da izmjenim i separator ulja, koji je takodjer updejtovan u 3 generaciji, ocigledno da su nastojali jos u toku produkcije ispraviti greske, ali to je u konacnici mozda i okoncalo projekat Yeti, takodjer je i lanac bregaste konacno updejtovan i nije imao vise problema sa natezanjem(u mom slucaju, je ostetio i deklo motora, ali nije "preskocio").

Za sada nemam nikakvih problema sa motorom, izuzetno je tih, odziv na pedalu gasa je odlican, zbog haldexa je nesto tezi od 4x2, ali motor te snage je i vise nego dovoljan da to iznese. Sada uzivam u svakom kilometru, ponekad odem i na okolne planine oko Sarajeva, uzivam u planinskim zavojima, jer je to neko njegovo prirodno okruzenje u outdooru, mada je i u gradu jako dobar, kut okretanja, dimenzije vozila, uski parkinzi itd.