Stranica 3 od 29
Re: Nissan Qashqai
Poslato: 19 Jun 2016, 23:53
od Risto
Zašto slovo manje? Recimo Tiguan je SUV derivat Golfa, ako je Golf C segment, onda je i Tiguan SUV C segmenta. Isto vredi i za GLC i C klasu, X5 i seriju 5 itd.
Re: Nissan Qashqai
Poslato: 19 Jun 2016, 23:57
od Heinz
Meni je QQ kao Golf na steroidima, a ne Polo.
Re: Nissan Qashqai
Poslato: 19 Jun 2016, 23:57
od Floyd
Heinz napisao:X-Trail je veći od QQ.
Mislio sam na enterier koji jeste isti.
Re: Nissan Qashqai
Poslato: 20 Jun 2016, 07:22
od Risto
Heinz,
ja sam to isto i napisao, klasican SUV C segmenta...
Re: Nissan Qashqai
Poslato: 20 Jun 2016, 07:22
od Sloba
Risto napisao:Zašto slovo manje? Recimo Tiguan je SUV derivat Golfa, ako je Golf C segment, onda je i Tiguan SUV C segmenta. Isto vredi i za GLC i C klasu, X5 i seriju 5 itd.
Slazem se. QQ jeste nesto manji, ali ne moze biti mini SUV, vec samo Compact SUV. Nigde ne pise drugacije. Hajde da kazemo da nije tipičan predstavnik svoje klase. Tu je Juke koji je klasu ispod. X-Trail je cist compact SUV, to stoji, jedan od dva modela, dovoljno drugacija, u istoj klasi sto nije praksa, ali sto da ne bude tako. Inace, i B klasa moze da se razlikuje po 10-20 cm u duzini pa je dalje B klasa.
Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua
Re: Nissan Qashqai
Poslato: 20 Jun 2016, 07:48
od Heinz
Risto napisao:ja sam to isto i napisao, klasican SUV C segmenta...
DžiFors ga je poredio sa Cliom + veći klirens. Možda je onaj stari QQ bio mali, ovaj aktuelni nije (po meni).
Re: Nissan Qashqai
Poslato: 20 Jun 2016, 07:59
od Sloba
Na sta ih onda Captur podseca, na Twingo?
Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua
Re: Nissan Qashqai
Poslato: 20 Jun 2016, 10:37
od Delija
Superb III napisao:Smesno je sto iako 25cm kraci qashqai ima isto prostor u kabini kao X3. Jedan kosta 70k a drugi 24k eu a enterijeri su manje-vise istog kvaliteta.
Ovo apsolutno nije tacno. Ni prvo, ni drugo.
A smesno je to sto tvrdoglavo potenciras X3 od 70k evra jer ono sto mu nabija cenu je motorizacija, a tu je Qashqai smesan. Sve i da hoces jaci motor - nema. Najjeftiniji X3 18d kosta 35.290 evra (klot, naravno) i i dalje je osetno jaci od najjaceg Qashqai-ja. Najjaci X3 35d je 23k evra skuplji od najjeftinijeg samo na racun motora, a to namerno "zaboravljas". A performanse su druga dimenzija u odnosu na smejuriju od Nissan motora.
Ja bih jako voleo da Qashqai za 25k evra daje sve to sto ti kazes - ali "malo morgen".
Jos da neko konacno kaze kako ide taj 1.6 turbo benzinac za koji sam pitao, posto je sve ostalo mlacenje prazne slame.
Re: Nissan Qashqai
Poslato: 20 Jun 2016, 11:09
od Heinz
http://nacionalnaklasa.com/auto-testovi ... -1-6-dig-t
...
Ovaj pogonski agregat ne samo što se nalazi u Clio RS, Juke Nismo i Pulsar Nismo modelima, već je to jedan od retkih motora na tržištu koji je inicijalno bio više korišćen na trkačkim stazama, a tek kasnije u serijskim modelima. Naime, Nissan je kao deo razvojnog tima DeltaWing projekta ponudio upravo 1.6T motor koji je u nekoliko narednih sezona bio okosnica DeltaWing i DeltaWing ZEOD projekata koji su testirali motor do krajnjih granica izdržljivosti (isti blok motora je sa lakoćom proizvodio oko 400KS), tako da je sigurno da konstrukcionih mana na ovom motoru skoro da i nema.
U Nissan Qashqai (i u X-Trail) modelu se nalazi upravo najslabije deklarisana varijanta sa 163KS koja je tako podešena da ponudi, pre svega, što ekonomičniju vožnju. Deklarisanu prosečnu potrošnju smo odmah otpisali kao ostvarivu, samo zato što u proteklom periodu većina testiranih automobila sa turbo benzinskim agregatima u realnim uslovima vožnje trošila primetno više nego što proizvođači deklarišu. Međutim, 240Nm raspoloživih na niskim i srednjim obrtajima (od 2000 do 4000 obrtaja) omogućava da se postigne izuzetno niska potrošnja na magistralnim deonicama, a da pri tome tempo uopšte nije spor. Performanse, po katalogu, su vrlo ozbiljne – ubrzanje do 100kmč za 9,1 sekundu i maksimalna brzina od 200kmč.
...
Merenja su i ovog puta brojevi potvrdila ono što se, kada su turbo benzinci u pitanju, lako osetiti i u vožnji - međuubrzanja su britka zahvaljujući mnogo obrtnog momenta na širokom opsegu obrtaja, tako da retko imate potrebu da radite menjačem, već samo dodate gas i... to je to.
Kada su u pitanju "čista" ubrzanja, tu glavnu reč igra broj konjskih snaga, pa su performanse u rangu onoga što se očekuje od 1500kg teškog automobila koji pod haubom ima 163KS – od 0 do 100kmč za 9,6s, 400m za 16,9s. Kočenje kod modernih SUV automobila praktično ne zaostaje za klasičnim karoserijama iz istog segmenta – 41,6m je potrebno da se potpuno zaustavite sa 100kmč.
...
Samo dve nedelje nakon što smo zavrvšili redovni test ovog automobila, trebalo je da idemo na trku FIA WEC takmičenja na stazu Nirburgring što je put od oko 1600km u jednom pravcu. Četvoročlana ekipa sajta je na put krenula sa tipično muškim prtljagom (po jedan ranac odeće) i sa dosta foto opreme. Kroz Srbiju smo vozili konzervativnih 130, kroz Mađarsku i Austriju smo tempo pojačali na 140 da bi kroz Nemačku tempomat podesili na 150kmč. Na naše iznenađenje, razlika u potrošnji između 130 i 150 je minimalna uprkos tome što SUV silueta obično na velikim brzinama značajno poskupljuje vožnju. Na autoban deonicama sa lakoćom održava 170-180kmč, a da je pri tome potrošnja i dalje bila jednocifrena.
...
Nakon povratka u „bazu“ konačni račun je iznosio 3500km sa prosečnom potrošnjom od samo 7,4l, a u ceo prosek ulazi i tri sata čekanja na graničnom prelazu Horgoš/Reske. Kompletna ekipa je bila saglasna da je motor apsolutni hit zato što nudi izuzetnu ekonomičnost i elastičnost, a da pri tome postoji i solidan tjuning potencijal gde bi samo programiranje ECU donelo dodatnih ~30KS.
Re: Nissan Qashqai
Poslato: 20 Jun 2016, 11:15
od Ji 4Tze
Ide slično, malko bolje nego tvoj stari Civic, što je super za jedan SUV
Mene malo čudi što su neka međuubrzanja (5, 6. brzina) na turbo motoru sporija nego na 1.8 n/a u Civicu.
Nisam pratio mere, stvarno mi je QQ tipičan B segment unutra i povišenog klirensa, sa malo većim gepekom, opet ne znam koliko je noviji veći od starog, ja sam probao QQ +2 a +2 se više ne pravi, a inače je samo duži bio sa nekim mehaničkim elementima od X-Trail-a
Manji SUV je Juke a od njega nema manji tako da ne može da bude od C

Re: Nissan Qashqai
Poslato: 20 Jun 2016, 11:17
od Velja
Bikoz Vtec

Re: Nissan Qashqai
Poslato: 20 Jun 2016, 11:22
od Ji 4Tze
ali dugohodni

Re: Nissan Qashqai
Poslato: 20 Jun 2016, 11:29
od Delija
@Heinz
Review-ovi su prilicno oprecni iliti neki kazu da treba da se "zavrti" da bi povukao, drugi kazu da vuce i iz nizih obrtaja.
Po performansama koje vidim ovde
http://www.zeperfs.com/en/duel1453-5810.htm i na testu za koji si dao link deluje mi ok, ali ne deluje kao da ima turbo, sto je verovatno posledica toga sto max obrtni momenat krece tek na 2000 rpm. Kod 328-ice krece vec na 1250 rpm. Ozbiljna razlika. Naravno, ne poredim performanse, vec samo taj detalj koji ima poprilican uticaj na ponasanje motora i stil voznje, pogotovo jer je ovde manuelni menjac.
Re: Nissan Qashqai
Poslato: 20 Jun 2016, 11:34
od Floyd
Delija napisao:Ja bih jako voleo da Qashqai za 25k evra daje sve to sto ti kazes - ali "malo morgen".
Evo cene za osnovne modele.
BMW X1 16d sDrive 27990
Nissan Qashqai 1.5 dci 2wd 20800
Razlika je 7000 odnosno 5000 kad uračunaš besplatne servise koje dobijaš kod BMW-a.
Nije sporno da je BMW nešto skuplji ali nije baš 3x... osim ako ne porediš babe i žabe.
Re: Nissan Qashqai
Poslato: 20 Jun 2016, 11:36
od Delija
Kad opremis BMW da stigne Nissan sa 360 Plus paketom (koji je optimum) dodjes na skoro duplo vecu cenu, a dodatno na to je vrlo glupo uzimati BMW sa tim jadnim motorom, tako da ce jos malo da poraste cena.