Stranica 3 od 65
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Poslato: 03 Jul 2016, 23:50
od ftj
Pa da nema onda valjda ne bi bilo moguce ubacivanje u prvu bez ubacivanja u ler, mislim da je drugi razlog zasto tu mora laganije.
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Poslato: 03 Jul 2016, 23:54
od Delija
Moze da udje, ali malo teze. Ja nisam video razliku izmedju Juga (kad je vec pomenut), Astre i Civica - kod svakog je nekad upao lako, nekad teze, a nekad je i zakrcao - uvek sam izbegavao da to radim. Ne znam koji bi drugi razlog mogao da bude osim sinhrona.
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Poslato: 03 Jul 2016, 23:59
od Markoni
Na 10 kmh sigurno nece da zakrci, mozes da ga ubacis kako hoces. Danas gledao, on je na 10 kmh u drugoj ispod 1000 o/min, tako da nista ne treba ni ocekivati.
Tapatalk Post
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Poslato: 04 Jul 2016, 00:03
od Delija
U stvari, da, to je bas sporo - brzina hoda

Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Poslato: 04 Jul 2016, 00:05
od Ivan
Mozda crni tako hoda, ja tu vec trcim

Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Poslato: 04 Jul 2016, 02:09
od Miljankg
Citao sam i da jaci TSI (od 140ks) imaju isti problem. Jedina stvar je u tome sto sada, u mojoj 1.4 80hp fiesti, kada "nabodes" gas pri 10 na sat, ona je takodje "umrtvljena" ali opet zivlja nego TSI koji sam probao.
Ne verujem da ce biti problem da se to savlada, ako budem mogao, pre kupovine cu da rentiram auto 1 dan kako bih video moze li se problem prevazici. Inace sam ga uocio samo jednom, za ukupno 4 test voznje, svaka od po 2 ili 4 sata.
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Poslato: 04 Jul 2016, 06:38
od Markoni
Taj problem je svakako izrazeniji kada je upaljena klima. Tako da ako probas, probaj sa klimom. I to nije problem koji ima samo taj motor, vec velika vecina turbo benzinaca i dizela, narocito manje zapremine.
Tapatalk Post
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Poslato: 04 Jul 2016, 08:07
od Heinz
Valjda više ne postoje menjači bez sinhrona.
TT
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Poslato: 04 Jul 2016, 09:06
od Markoni
Mislim da je to sa Fićom nestalo.
Tapatalk Post
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Poslato: 04 Jul 2016, 09:15
od Floyd
Tam 4500 poznatiji kao Dajc ih nije imao. Zato se koristio međugas i dva puta stiskalo kvačilo pri promeni brzine

Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Poslato: 04 Jul 2016, 09:20
od ftj
Pa il je tam ili deutz? Ili tam po licenci dajca?
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Poslato: 04 Jul 2016, 09:23
od Floyd
Tam po licenci dajca.
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Poslato: 04 Jul 2016, 09:39
od Miljankg
Markoni napisao:Taj problem je svakako izrazeniji kada je upaljena klima. Tako da ako probas, probaj sa klimom. I to nije problem koji ima samo taj motor, vec velika vecina turbo benzinaca i dizela, narocito manje zapremine.
Tapatalk Post
Tako sam i probao i tako cu opet da probam. Trebace mi nedelja ili dve da se organizujem za voznju pa javljam utiske. A cuo sam bas i to, da svi sada turbo motori imaju slicno ponasanje, osim ako nisu bas jaki.
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Poslato: 04 Jul 2016, 09:52
od Delija
Heinz napisao:Valjda više ne postoje menjači bez sinhrona.
Nisu skroz bez sinhrona, ali je sinhron za 2>1 ocigledno osetno slabiji - inace bi bez problema morao da "upadne" u prvu i sa 20-30 km/h, a to nije ni blizu tako.
Nisam kamiondzija

, a i jako retko uopste ima potrebe za tim pa mi nije palo na pamet da probam "double clutching" kao da nema uopste sinhrona - da prvo izbacim iz brzine uz jedno pritiskanje/otpustanje kvacila, pa da onda ubacim uz novo pritiskanje/otpustanje kvacila. Po iskustvima ljudi na forumima, na nekim automobilima mora tako cak i pri <10 km/h.
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Poslato: 04 Jul 2016, 10:05
od schonenk
Markoni napisao:Mislim da je to sa Fićom nestalo.
Tapatalk Post
Moj stari i dalje vozi kadet E iz '85. Kod njega ne moze bez silovanja dok ne stanes, iako prva brzina i nije toliko kratka da bi nastala neka havarija ako slucajno ubacis pri 50 u prvu.