Stranica 3 od 6

Re: Opel Astra Sedan & facelift

Poslato: 15 Jun 2012, 12:15
od Geza
Skoro svi ;)

Slika

Re: Opel Astra Sedan & facelift

Poslato: 15 Jun 2012, 12:17
od Day Walker
dobro, taj jos nije zvanican :)

Re: Opel Astra Sedan & facelift

Poslato: 15 Jun 2012, 14:03
od Geza
Ostatak sličica osvežene Astre.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Re: Opel Astra Sedan & facelift

Poslato: 15 Jun 2012, 14:09
od nikaragva
Gadno mu sad stoji ta plastika napred :-|

Re: Opel Astra Sedan & facelift

Poslato: 15 Jun 2012, 19:41
od kvcali
Slika

Tek što je porodicu aktuelne Astre (predstavljena 2009. godine) nedavno proširio i klasičnim sedanom, Opel je sada predstavio i blago restilizovano izdanje standardnih verzija.

Slika

Ono što se i pretpostavljalo po onim ranijim špijunskim slikama sada je i potvrđeno - obnovljena Astra nije pretrpela neke veće estetske izmene, pa se najviše ističe doterani prednji deo sa novom maskom, branikom i svetlima za maglu, kao i minorne promene pozadi (pre svega, hromirana lajsna u braniku).

Slika

Slika

Tu su i novi dizajn alu točkova, šira paleta boja, novi materijali i boje u enterijeru, bogatija oprema (između ostalog tu su Opel Eye camera, Lane Departure Warning, Following Distance Indication i Forward Collision Alert, advanced park assist, side blind spot alert i adaptive cruise control, grejanje sedišta, LED svetla...), ali i novi 2,0 litarski CDTI BiTurbo dizelaš sa 195KS i 400 Nm obrtnog momenta.

Slika


2.0 CDTI BiTurbo će biti dostupan u Astri hatchback, karavanskoj Astri Sports Tourer i Astri GTC. Astra GTC 2.0 CDTi BiTurbo postiže maksimalnih 224 km/h, do stotke ubrzava za 7,8 sekundi, a ima i 18-inčne alu točkove, novi body kit, a takođe je i niža za dodatnih 6 mm.

Slika

Slika

Bazni motor u Astra porodici je benzinac sa 87KS, a ističe se 1,4 litarski turbo benzinac sa 140KS i 200 Nm (sa overboostom privremeno 220 Nm), kao i sportska Astra OPC koja ima 280KS, postiže maksimalnih 250 km/h, do 100 km/h ubrzava za 6 sekundi i u Nemačkoj košta 34.250 evra.

Slika


Ovde podsećanje da je nova Astra sedan dugačka 466 cm, široka 181 cm, visoka 148 cm, a ima zapreminu prtljažnika od 460 litara (1010 litara kada se obore zadnja sedišta).

http://www.youtube.com/watch?v=JVqdQ11J6EQ

Re: Opel Astra Sedan & facelift

Poslato: 16 Jun 2012, 01:12
od trojanac
Sve manje više, ne želim ni da ulazim u diskusiju o kvalitetu novih Opelovih modela, tehničkim osobinama i svemu ostalom. Gledajući isključivo dizajn, stvarno im skidam kapu. Ne znam da li su lepši spolja ili iznutra. Kompletna ova Astrina gama je da padneš na dupe, najlepši u klasi, koji god da odabereš. Mislim da im to donosi i znatan procenat prodaje, zasluženo.

Nova Astra BiTurbo CDTI – Najmoćnija dizel Astra ikada

Poslato: 01 Avg 2012, 16:10
od kvcali
Slika

Opel Astra porodica je dopunjena novim snažnim dizel članom – 2,0 BiTurbo CDTI motorom sa 143 kW/195 ks i 400 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Dostupne su tri karoserijske verzije: hečbek sa pet vrata, GTC kupe i Sports Tourer karavan.

Ni jedan drugi brend u segmentu kompaktnih modela ne nudi ovako širok izbor visokoperformantnih dizel motora. Astra BiTurbo CDTI sa pet vrata dostiže maksimalnu brzinu od 226 km/h, što je čini najbržom dizel Astrom ikada (Sports Tourer 222 km/h, GTC 223 km/h). Dok nudi moćne performanse i zabavu pri vožnji, BiTurbo motor je takođe veoma efikasan. U kombinaciji sa ekonomičnom Start/Stop tehnologijom, koja je standard u svim Astra BiTurbo modelima, GTC koristi samo 4,9 l/100 km (Sports Tourer i model sa 5 vrata 5,1 l/100km). GTC beleži emisiju od 129 g/km (134 g/m beleže hečbek i kravan modeli).

Slika


Lansiran početkom 2012. u Opelovoj perjanici, Insigniji, snažan motor od 195 ks uvodi u Astra porodicu sofisticiranu sekvencijalnu BiTurbo tehnologiju koja dolazi sa dvostrukim interkuler sistemom. Nove Astra BiTurbo verzije se mogu naručiti od jeseni, a trebalo bi da budu u predstavništvima do kraja ove godine.

Nema više 'turbo lag' efekta

Kod Astrinog BiTurbo četvorocilindričnog dizel motora, dva turbopunjača različitih veličina rade bilo odvojeno ili zajedno. Manji turbopunjač, pri nižim brzinama motora, postiže veliko ubrzanje za vrlo kratko vreme. To znači da papučica za gas dobro reaguje i sprečava neželjeni „turbo lag“ efekat. Počevši od 1250 obrtaja u minuti, vozač već tada može da izvuče 320 Nm – to je 80% maksimalnog obrtnog momenta od 400 Nm, koji sada može da se dostigne između 1750 i 2500 obrtaja u minuti..

Slika

U srednjem opsegu obrtaja, oba turbopunjača rade zajedno, gde se vazduh koji ulazi prvo prekompresuje u većem turbopunjaču, a nakon toga potpuno kompresuje u manjem. Premostni ventil se konstantno kontroliše kako bi deo izduvnih gasova propustio većem turbopunjaču. Kao rezultat toga, vozač i dalje uživa u glatkom ubrzanju. Pri većem broju obrtaja u minuti (od oko 3000 opm) svi gasovi ulaze direktno u veći turbopunjač, održavajući napajanje tečnosti pri većim brzinama.

Slika

Glavni cilj u razvoju 2,0 BiTurbo CDTI motora je bio da se osigura brzo nagomilavanje pritiska punjenja vazduha pri niskom opsegu obrtaja u minuti, dok omogućava reakciju ubrzanja pri srednjem opsegu obrtaja. Vazduh u motoru je idealno prilagođen prema opsegu obrtaja i potrebama dva turbopunjača različitih veličina. Pri nižim obrtajima dodatni kuler, koji je povezan isključivo sa manjim turbopunjačem, obezbeđuje da mala zapremina vazduha prođe direktno do komore za sagorevanje. Pri srednjem opsegu obrtaja, veći i snažniji turbopunjač postaje sve više angažovan. Njegov veliki protok vazduha hladi veći kuler. Pošto je sklop odeljka za motor na Astri drugačiji od Insignijinog, inženjeri su se odlučili za pametno pakovanje interno podelivši modul interkulera na manji i veći kuler. Ovim se razlikuje od BiTurbo motora na Insigniji gde su kuleri postavljeni na odvojena mesta. Oba kulera u Astra BiTurbo motoru se hlade vazduhom.

Oštar sportski dizajn naglašava visoke performanse

Nove visokoperformantne BiTurbo dizel verzije sa pet vrata, Sports Tourer i GTC, dobile su još više sportski i stilizovan spoljašnji izgled od njihovih konvencionalnih modela. Prednja instrument tabla Astra BiTurbo modela (GTC, Sports Tourer i model sa pet vrata) naglašava visoke performanse automobila i njegovu agresivniju prirodu. Gornja rešetka ima sličan oblik kao ona na Astra GTC modelu, mada je prednja lajsna uvek u boji karoserije a hečbek i Sports Tourer BiTurbo modeli imaju novu lajsnu preko rešetke u obliku krila. Niži usisnik vazduha je takođe dobio sportski dizajn: deo gde centralna rešetka ulazi u spoljašnju rešetku izvajan je u oblik nalik peraju ajkule, čineći da automobil deluje agresivnije. Okvir bočnog prozora ima hromirane umetke. Na zadnjem delu, dve izduvne cevi i upečatljiviji oblik zadnjeg branika daju automobilu posebno moćan stav.


U kabini Astra BiTurbo verzije JetBlack crna tkanina ili koža su kombinovane sa Magic Red crvenom nijansom na ivici sedišta. Magic Red crveni štepovi i šavovi na sedištima, umetcima na vratima i menjaču, doprinose sportskoj atmosferi unutrašnjosti. Novi kožni volan i posebni otirači sa crvenim okvirom su druga sportska komponenta Astra BiTurbo kabine.

BiTurbo verzije koriste Astrinu široku ponudu tehnologije

Sada najmoćniji dizel motor, Opel Astra BiTurbo, takođe ima koristi od mnogih premijum bezbednosnih karakteristika i opcija za povećanje udobnosti koje su dostupne u novoj Astra porodici. One uključuju drugu generaciju Opel Eye prednje kamere sa unapređenim sistemom za prepoznavanje saobraćajnih znakova (TSA II), sistem upozorenja pri napuštanju trake (LDW), sistem za praćenje razdaljine automobila (FDI) i sistem upozorenja na frontalni sudar (FCA). Zadnja kamera je dostupna kod Sports Tourer i BiTurbo modela sa pet vrata.

Novi sistemi dopunjunju već široku Astrinu ponudu inovativnih tehnologija, od kojih su neke jedinstvene u segmentu kompaktnih automobila, dok se neke druge teško mogu naći kod Opelovih konkurenata. Jedan od njih je inteligentno adaptivno prednje osvetljavanje puta (AFL+) poslednje generacije sa bi-ksenonskim farovima i velikim brojem sofisticiranih svetlosnih funkcija, uključujući i sistem za regulaciju snopa dugih svetala, dinamično osvetljenje u krivinama, svetlo pri skretanju, kao i varijabilna distribucija svetla koja se automatski prilagođava prema preovlađujućim uslovima, pa čak i prema vremenu.

Vozna dinamika BiTurbo verzije modela Astra je dodatno unapređena modifikovanjem ležajeva, redukovanjem visine modela krućim oprugama i uključivanjem nove zadnje osovine sa većom stopom kotrljanja.

Pored već dinamičnih voznih karakteristika Astre, kupci mogu da se odluče za Opelov inteligentan mehatronički FlexRide sistem koji se automatski prilagođava preovlađujućim uslovima vožnje i nudi tri režima: Standard, Tour orijentisan na udobnost, i aktivniji Sport režim. FlexRide sistem za BiTurbo motore je prilagođen da garantuje dobre performanse vožnje zajedno sa višim stepenom reakcije vozila.

Kao svi Astra GTC i OPC modeli, Astra GTC BiTurbo verzija ima prednje HiPerStruts vešanje (visokoperformantni amortizer) kao deo standardne opreme na amortizerima prednjeg točka zarad još više sportske vožnje i upravljanja. Prednje HiPerStruts vešanje poboljšava zahvatanje puta, povećava snagu pri skretanju i značajno redukuje „torque steer“ efekat dozvoljavajući vozačima da izvuku maksimum iz performansi.

Za dodatnu udobnost, ergonomska prednja sedišta su ponuđena u svim Astra modelima, uključujući i BiTurbo verzije. Sedišta sa AGR (Aktion Gesunder Rücken e.V) sertifikatom gode leđima vozača i suvozača.

Još jedna opcionalna karakteristika koja daje dodatnu luksuznu notu kabini GTC modela, uključujući i BiTurbo verzije, je panoramski vetrobran. Ovaj ekskluzivan vetrobran patentiran od strane Opela doseže skroz do sredine krova automobila, nudeći vozaču i svim putnicima izvanredno vizuelno, prostorno i vozno iskustvo.

Re: Nova Astra BiTurbo CDTI – Najmoćnija dizel Astra ikada

Poslato: 01 Avg 2012, 19:19
od Xepoj87
A zasto ne bi otvorili temu za svaki novi deo opreme u astri?
Ima tema o Astri,zaista nema potrebe da bude 10 tema o istoj...

Re: Nova Astra BiTurbo CDTI – Najmoćnija dizel Astra ikada

Poslato: 01 Avg 2012, 19:23
od Markoni
Imao sam prilike da provozam Insigniu sa tim agregatom... Posle toliko hvalospeva ostao sam pomalo razocaran, jer auto ide u klasi M-JET i TDI agregata od 170 KS, i BMWovog dizela od 163 KS recimo...

Re: Nova Astra BiTurbo CDTI – Najmoćnija dizel Astra ikada

Poslato: 01 Avg 2012, 19:45
od pedja
Xepoj87 napisao:A zasto ne bi otvorili temu za svaki novi deo opreme u astri?
Ima tema o Astri,zaista nema potrebe da bude 10 tema o istoj...
Ali ima poseban vetrobran, koji doseže do pola krova :lol:

Slažem se da je tema otvorena bez potrebe. Jedna od stvari koje mi cesto zasmetaju na forumima je upravo nerezonsko otvaranje tema. To je i ovde sve cesci slucaj.

Tptlk

Re: Nova Astra BiTurbo CDTI – Najmoćnija dizel Astra ikada

Poslato: 01 Avg 2012, 19:55
od Xepoj87
Markoni napisao:Imao sam prilike da provozam Insigniu sa tim agregatom... Posle toliko hvalospeva ostao sam pomalo razocaran, jer auto ide u klasi M-JET i TDI agregata od 170 KS, i BMWovog dizela od 163 KS recimo...
Ja hteo 2009-e da narucim tu Insigni-ju,stizala je "za 6 meseci" u ponudu... Sva sreca,pa nisam cekao :D
Definitivno bi covek ocekivao da ce da parira Mercedesovom Bi-turbo i Bmw-ovom Twin-turbo dizelu,ali koliko sma skapirao,nije ni blizu.

Pedja,u sustini,ova tema ni ne treba da postoji,vec moze da ide u temu sa vestima iz auto-industrije...

Re: Nova Astra BiTurbo CDTI – Najmoćnija dizel Astra ikada

Poslato: 01 Avg 2012, 19:58
od Dusan
Za izgled im se mora odati priznanje. Posebno mi se svidja sto prednja maska nema onaj hromirani otvor.
A sto se tice motorizacije ne bih znao dok ne probam, ali sudeci po stvarima koje sam procitao/cuo slozio bih se sa Markonijem.

Re: Nova Astra BiTurbo CDTI – Najmoćnija dizel Astra ikada

Poslato: 01 Avg 2012, 20:23
od NexT
kvcali napisao: je panoramski vetrobran. Ovaj ekskluzivan vetrobran patentiran od strane Opela doseže skroz do sredine krova automobila, nudeći vozaču i svim putnicima izvanredno vizuelno, prostorno i vozno iskustvo.
zaboga, ovo je PSA imao pre 10-12 godina...

Re: Nova Astra BiTurbo CDTI – Najmoćnija dizel Astra ikada

Poslato: 01 Avg 2012, 20:27
od kvcali
Pricajte vi price, ni jedan auto u ovom segmentu nema nista na ovu temu, cinjenice....

Re: Nova Astra BiTurbo CDTI – Najmoćnija dizel Astra ikada

Poslato: 01 Avg 2012, 20:30
od Markoni
Sve je to OK, svaka cast, ali praksa nije na njihovoj strani... ;)

Tapatalk Post