Stranica 3 od 13
Re: Došlo vreme za novi auto
Poslato: 21 Avg 2016, 14:08
od Day Walker
Saša napisao:Day Walker napisao:Pored i30 ne treba ni trenutak jedan da razmislja o Daciji Logan ili Stepway
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja bih recimo radije uzeo Logana 0.9 sa gasom u full opremi nego tog Hyua, i još uštedeo 2.000€.
TT
Ti bi ga uzeo samo zbog gasa. I30 je verovatno 5x bolji, lepsi i kvalitetniji auto od tog Logana.
Kod Dacije jedini + mogu biti renoovi motori i tu je kraj svakog poredjenja sa ostalima.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Došlo vreme za novi auto
Poslato: 21 Avg 2016, 14:11
od Saša
Auto ko auto, ništa specijalno, vozio sam ga dve nedelje kao zamenski auto.
TT
Re: Došlo vreme za novi auto
Poslato: 21 Avg 2016, 14:12
od petarboj
Fluence? Benzinac 11k, dizelaš 12.5k. Oprema krajnje korektna. Nešto ga ljudi na forumu ne vole, ali u Turskoj gde ga i proizvode je jako popularan auto, baš se puno vozi

Definitivno bolje od rapida, imam iskustva sa oba.
Tapatalked from LG V10
Re: Došlo vreme za novi auto
Poslato: 21 Avg 2016, 14:16
od Day Walker
Pa ono, ne znam kojom madjijom da se neko zajebe izmedju ova 2 automobila
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Došlo vreme za novi auto
Poslato: 21 Avg 2016, 14:16
od petarboj
Realno
Tapatalked from LG V10
Re: Došlo vreme za novi auto
Poslato: 21 Avg 2016, 14:20
od NexT
petarboj napisao:Fluence? Benzinac 11k, dizelaš 12.5k. Oprema krajnje korektna. Nešto ga ljudi na forumu ne vole, ali u Turskoj gde ga i proizvode je jako popularan auto, baš se puno vozi

Definitivno bolje od rapida, imam iskustva sa oba.
Tapatalked from LG V10
Fluence je kanta. Ima ga burazer. Mozda bi neki TCE izvadio stvar, ali je i dalje kanta.
Covek vozi Hyu, neka uzme opet, zna kako sve funkcionise, sto je prednost.
Ja ne bih uzeo mrtvi 1.4 atmo pored svih tih divnih malih turbo motora. I radije bih uzeo npr napucaniju Fabiu sa jacim motorom nego klot i30 (ili bilo sta iz te klase)
edit: Ok, kapiram da se trazi malo veci auto.
Re: Došlo vreme za novi auto
Poslato: 21 Avg 2016, 14:20
od Saša
Neko racionalan, neko ko zna da su kante oba i da kroz 5 godina neće vredeti ni polovinu tih para, ali će gasni uređaj u Loganu bar da uštedi dodatih par hiljadarki.
TT
Re: Došlo vreme za novi auto
Poslato: 21 Avg 2016, 14:24
od petarboj
A Logan i Rapid nisu kante?

Meni je fluence bolji od rapida. 1.5dci skroz korektan motor. Ali, i meni je i30 od ponuđenih možda i najbolji izbor... Gledam sad ovaj tipo na aerodromu, lepo to izgleda spolja, al da ga jebem...
Tapatalked from LG V10
Re: Došlo vreme za novi auto
Poslato: 21 Avg 2016, 14:30
od iggyboy
Day Walker.
+1
Послато са C6833 уз помоћ Тапатока
Re: Došlo vreme za novi auto
Poslato: 21 Avg 2016, 14:30
od ljuba
Meni je jako lepo legao novi Suzuki baleno. A vidim da i nije skup ni u Sbiji.

Re: Došlo vreme za novi auto
Poslato: 21 Avg 2016, 14:37
od Day Walker
Sasa o kakvoj racionalnosti pricas ako slicno kostaju?
Uostalom plin moze i u i30
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Došlo vreme za novi auto
Poslato: 21 Avg 2016, 14:42
od pedja
Non stop gurate taj Rapid gde mu mesto nije. Rapid je klasa Logana, 301, C-Elysse - Low-cost sedan (dobro ima i 5v varijantu). Mislim da Jumbo gleda nesta malo dalje, sto i30 svakako jeste, u odnosu na ove pominjane. Mozda i gresim...
Što se odnosa Logan/Rapid tiče, nisam siguran da Rapid vredi razlike u ceni. Jedino što je u Loganu dci od 75 KS, a u Rapidu TDI 90 (1,4) ili 115 (1,6). Logan Laureate sa svim doplatama osim imitacije kože sedišta (tač navi sa ful kartama regiona i evrope, parking senzori pozadi, alu 15", metalik boja, kožni volan, tempomat, naslon za ruke, pun rezervni točak i produžena garancija na 5god/100.000) košta manje od TDi Active Rapida (osnovna oprema) - koji je toliko "lep" unutra da je i veliki VW/Škoda fan, sekund po sedanju u isti (u AutoČačku), pitao za cenu narednog nivoa opreme. Naredni nivo košta skoro 2k€ i ne donosi ništa spektakularno.
Ono što Dacia nema, pored hillholder-a, to je automatska klima, ni uz doplatu. Kod Rapida je to u najvišem nivou opreme, a za te pare možete kupiti i neki automobil.
Elem, ni jedan ni drugi se ne uklapaju u Jumbovu ciljnu grupu.
Re: Došlo vreme za novi auto
Poslato: 21 Avg 2016, 14:44
od Uroš S.
Jel taj TCe u Dačiji GDI? Ako jeste, taj plin će biti veća glavobolja, a pritom neće da štedi na plinu kao u standardnom atmosfercu, još auto izgleda kao da je dizajniran da se teraju paprike i krompir na pijac.
Ovaj Baleno je kul, nisam video ni jedan...
Re: Došlo vreme za novi auto
Poslato: 21 Avg 2016, 15:05
od Heinz
Dacia je Clio klasa i i20, čovek gleda C segment a ne B.
TT
Re: Došlo vreme za novi auto
Poslato: 21 Avg 2016, 15:08
od Uroš S.
pedja napisao:Non stop gurate taj Rapid gde mu mesto nije. Rapid je klasa Logana, 301, C-Elysse - Low-cost sedan (dobro ima i 5v varijantu). Mislim da Jumbo gleda nesta malo dalje, sto i30 svakako jeste, u odnosu na ove pominjane. Mozda i gresim...
Što se odnosa Logan/Rapid tiče, nisam siguran da Rapid vredi razlike u ceni. Jedino što je u Loganu dci od 75 KS, a u Rapidu TDI 90 (1,4) ili 115 (1,6). Logan Laureate sa svim doplatama osim imitacije kože sedišta (tač navi sa ful kartama regiona i evrope, parking senzori pozadi, alu 15", metalik boja, kožni volan, tempomat, naslon za ruke, pun rezervni točak i produžena garancija na 5god/100.000) košta manje od TDi Active Rapida (osnovna oprema) - koji je toliko "lep" unutra da je i veliki VW/Škoda fan, sekund po sedanju u isti (u AutoČačku), pitao za cenu narednog nivoa opreme. Naredni nivo košta skoro 2k€ i ne donosi ništa spektakularno.
Ono što Dacia nema, pored hillholder-a, to je automatska klima, ni uz doplatu. Kod Rapida je to u najvišem nivou opreme, a za te pare možete kupiti i neki automobil.
Elem, ni jedan ni drugi se ne uklapaju u Jumbovu ciljnu grupu.
Za Fabiju je bila oko 200e digitalna dvozonska automatska klima u doplati u bilo kom paketu koji sadrži manuelnu klimu. Kod Škode može sve iz svakog paketa pojedinačno da se ubaci u bilo koji drugi niži paket.