Stranica 3 od 13

Re: Došlo vreme za novi auto

Poslato: 21 Avg 2016, 14:08
od Day Walker
Saša napisao:
Day Walker napisao:Pored i30 ne treba ni trenutak jedan da razmislja o Daciji Logan ili Stepway :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja bih recimo radije uzeo Logana 0.9 sa gasom u full opremi nego tog Hyua, i još uštedeo 2.000€. :)

TT
Ti bi ga uzeo samo zbog gasa. I30 je verovatno 5x bolji, lepsi i kvalitetniji auto od tog Logana.
Kod Dacije jedini + mogu biti renoovi motori i tu je kraj svakog poredjenja sa ostalima.




Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Došlo vreme za novi auto

Poslato: 21 Avg 2016, 14:11
od Saša
Auto ko auto, ništa specijalno, vozio sam ga dve nedelje kao zamenski auto.

TT

Re: Došlo vreme za novi auto

Poslato: 21 Avg 2016, 14:12
od petarboj
Fluence? Benzinac 11k, dizelaš 12.5k. Oprema krajnje korektna. Nešto ga ljudi na forumu ne vole, ali u Turskoj gde ga i proizvode je jako popularan auto, baš se puno vozi :) Definitivno bolje od rapida, imam iskustva sa oba.

Tapatalked from LG V10

Re: Došlo vreme za novi auto

Poslato: 21 Avg 2016, 14:16
od Day Walker
Pa ono, ne znam kojom madjijom da se neko zajebe izmedju ova 2 automobila :)
Slika
Slika


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Došlo vreme za novi auto

Poslato: 21 Avg 2016, 14:16
od petarboj
Realno :D

Tapatalked from LG V10

Re: Došlo vreme za novi auto

Poslato: 21 Avg 2016, 14:20
od NexT
petarboj napisao:Fluence? Benzinac 11k, dizelaš 12.5k. Oprema krajnje korektna. Nešto ga ljudi na forumu ne vole, ali u Turskoj gde ga i proizvode je jako popularan auto, baš se puno vozi :) Definitivno bolje od rapida, imam iskustva sa oba.

Tapatalked from LG V10
Fluence je kanta. Ima ga burazer. Mozda bi neki TCE izvadio stvar, ali je i dalje kanta.

Covek vozi Hyu, neka uzme opet, zna kako sve funkcionise, sto je prednost.

Ja ne bih uzeo mrtvi 1.4 atmo pored svih tih divnih malih turbo motora. I radije bih uzeo npr napucaniju Fabiu sa jacim motorom nego klot i30 (ili bilo sta iz te klase)

edit: Ok, kapiram da se trazi malo veci auto.

Re: Došlo vreme za novi auto

Poslato: 21 Avg 2016, 14:20
od Saša
Neko racionalan, neko ko zna da su kante oba i da kroz 5 godina neće vredeti ni polovinu tih para, ali će gasni uređaj u Loganu bar da uštedi dodatih par hiljadarki. :)

TT

Re: Došlo vreme za novi auto

Poslato: 21 Avg 2016, 14:24
od petarboj
A Logan i Rapid nisu kante? :) Meni je fluence bolji od rapida. 1.5dci skroz korektan motor. Ali, i meni je i30 od ponuđenih možda i najbolji izbor... Gledam sad ovaj tipo na aerodromu, lepo to izgleda spolja, al da ga jebem...
Slika

Tapatalked from LG V10

Re: Došlo vreme za novi auto

Poslato: 21 Avg 2016, 14:30
od iggyboy
Day Walker.
+1

Послато са C6833 уз помоћ Тапатока

Re: Došlo vreme za novi auto

Poslato: 21 Avg 2016, 14:30
od ljuba
Meni je jako lepo legao novi Suzuki baleno. A vidim da i nije skup ni u Sbiji.
Slika

Re: Došlo vreme za novi auto

Poslato: 21 Avg 2016, 14:37
od Day Walker
Sasa o kakvoj racionalnosti pricas ako slicno kostaju?
Uostalom plin moze i u i30


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Došlo vreme za novi auto

Poslato: 21 Avg 2016, 14:42
od pedja
Non stop gurate taj Rapid gde mu mesto nije. Rapid je klasa Logana, 301, C-Elysse - Low-cost sedan (dobro ima i 5v varijantu). Mislim da Jumbo gleda nesta malo dalje, sto i30 svakako jeste, u odnosu na ove pominjane. Mozda i gresim...

Što se odnosa Logan/Rapid tiče, nisam siguran da Rapid vredi razlike u ceni. Jedino što je u Loganu dci od 75 KS, a u Rapidu TDI 90 (1,4) ili 115 (1,6). Logan Laureate sa svim doplatama osim imitacije kože sedišta (tač navi sa ful kartama regiona i evrope, parking senzori pozadi, alu 15", metalik boja, kožni volan, tempomat, naslon za ruke, pun rezervni točak i produžena garancija na 5god/100.000) košta manje od TDi Active Rapida (osnovna oprema) - koji je toliko "lep" unutra da je i veliki VW/Škoda fan, sekund po sedanju u isti (u AutoČačku), pitao za cenu narednog nivoa opreme. Naredni nivo košta skoro 2k€ i ne donosi ništa spektakularno.

Ono što Dacia nema, pored hillholder-a, to je automatska klima, ni uz doplatu. Kod Rapida je to u najvišem nivou opreme, a za te pare možete kupiti i neki automobil. :kezo:

Elem, ni jedan ni drugi se ne uklapaju u Jumbovu ciljnu grupu.

Re: Došlo vreme za novi auto

Poslato: 21 Avg 2016, 14:44
od Uroš S.
Jel taj TCe u Dačiji GDI? Ako jeste, taj plin će biti veća glavobolja, a pritom neće da štedi na plinu kao u standardnom atmosfercu, još auto izgleda kao da je dizajniran da se teraju paprike i krompir na pijac.
Ovaj Baleno je kul, nisam video ni jedan...

Re: Došlo vreme za novi auto

Poslato: 21 Avg 2016, 15:05
od Heinz
Dacia je Clio klasa i i20, čovek gleda C segment a ne B.

TT

Re: Došlo vreme za novi auto

Poslato: 21 Avg 2016, 15:08
od Uroš S.
pedja napisao:Non stop gurate taj Rapid gde mu mesto nije. Rapid je klasa Logana, 301, C-Elysse - Low-cost sedan (dobro ima i 5v varijantu). Mislim da Jumbo gleda nesta malo dalje, sto i30 svakako jeste, u odnosu na ove pominjane. Mozda i gresim...

Što se odnosa Logan/Rapid tiče, nisam siguran da Rapid vredi razlike u ceni. Jedino što je u Loganu dci od 75 KS, a u Rapidu TDI 90 (1,4) ili 115 (1,6). Logan Laureate sa svim doplatama osim imitacije kože sedišta (tač navi sa ful kartama regiona i evrope, parking senzori pozadi, alu 15", metalik boja, kožni volan, tempomat, naslon za ruke, pun rezervni točak i produžena garancija na 5god/100.000) košta manje od TDi Active Rapida (osnovna oprema) - koji je toliko "lep" unutra da je i veliki VW/Škoda fan, sekund po sedanju u isti (u AutoČačku), pitao za cenu narednog nivoa opreme. Naredni nivo košta skoro 2k€ i ne donosi ništa spektakularno.

Ono što Dacia nema, pored hillholder-a, to je automatska klima, ni uz doplatu. Kod Rapida je to u najvišem nivou opreme, a za te pare možete kupiti i neki automobil. :kezo:

Elem, ni jedan ni drugi se ne uklapaju u Jumbovu ciljnu grupu.
Za Fabiju je bila oko 200e digitalna dvozonska automatska klima u doplati u bilo kom paketu koji sadrži manuelnu klimu. Kod Škode može sve iz svakog paketa pojedinačno da se ubaci u bilo koji drugi niži paket.