Re: REKLAMACIJA NA KUPLJENE DELOVE
Poslato: 14 Nov 2016, 10:33
Uzmi lepo zakon o potrosacima, i iscitaj, pa ces videti koja su ti prava. Nije potrebna vise pismena garancija, dovoljan je fiskalni racun za dve godine.
forum Kluba ljubitelja automobila GARAŽA
https://forum.garaza.rs/
Naravno, prodavac/proizvodjac daje garanciju serviseru koji narucuje delive za moj broj sasije, sam serviser ne moze da da garanciju na nov deo.Heinz napisao:Jedino ako je pisana garancija prodavca. Delovi nemaju serijski broj kao tehnička roba.
Hoćeš da kažeš da su ista prava za sijalicu i mobilni telefon?Bax napisao:Uzmi lepo zakon o potrosacima, i iscitaj, pa ces videti koja su ti prava. Nije potrebna vise pismena garancija, dovoljan je fiskalni racun za dve godine.
2 godine – imate pravo na opravku i zamenu robe/usluge iako nemate garanciju (reklamacija)
14 dana – imate pravo da se predomislite ukoliko ste naručili robu preko Interneta, TV prodaje, kataloga, na prezentaciji ili od trgovca koji se pojavio na vašim vratima
15 dana – rok u kome trgovac mora da odgovari na reklamaciju
30 dana – rok u kome je trgovac dužan da vam isporuči robu (ukoliko nije drugačije ugovoreno)
Znači ako me autoprodavnica ne ispoštuje i ne nadoknadi mi stetu onda tržna inspekcija!Ako i tamo bude šala onda privatna tužba?Bax napisao:http://www.telegraf.rs/vesti/986032-evo ... -zastitite
Evo malo ko hoce da cita, a najbolje je pogledati zakon.2 godine – imate pravo na opravku i zamenu robe/usluge iako nemate garanciju (reklamacija)
14 dana – imate pravo da se predomislite ukoliko ste naručili robu preko Interneta, TV prodaje, kataloga, na prezentaciji ili od trgovca koji se pojavio na vašim vratima
15 dana – rok u kome trgovac mora da odgovari na reklamaciju
30 dana – rok u kome je trgovac dužan da vam isporuči robu (ukoliko nije drugačije ugovoreno)
DRug nije nikakvo muvanje...da auto nije lepo radio 10.000 km možda bi i bilo do mehaničara koji su radili veliki servis...jednostavno mislim da se danas na trzistu svasta prodaje....ali ko prodaje mora snositi i posledice za neispravnu robu!Nisu krivi ni prodavci vec oni koji im isporucuju robu.Xepoj87 napisao:Naravno, prodavac/proizvodjac daje garanciju serviseru koji narucuje delive za moj broj sasije, sam serviser ne moze da da garanciju na nov deo.Heinz napisao:Jedino ako je pisana garancija prodavca. Delovi nemaju serijski broj kao tehnička roba.
Ali mi cela ova prica jako smrdi na neko muvanje, jer bi svako prvo otisao do servisa i video sta nije u redu i kako se to moze resiti.
Sent from my D6603 using Tapatalk
Ti si trgovac u autoprodavnici?Drug ako je pk kais vec na 10.000 dobio luft i ovlasceni sevis(i to dobar)mi kaže da je do loših delova ja treba da sumnjam u to?Da je kineski zatezač 6 klase na 10.000 km od velikog ne sme da prosvira.Jednostavno ne sme.Tvoje poređenje za izlizanim patikama nema veze sa ovim.A i patike npr nike po bg prodaju xy klasu i zato se izližu za 2 meseca-Jednostavno u nasu srbiju stize roba nikakve kvalitete.A i mi prinuđeni uzimati delove za servis koji su 300 eur a isti takvi preko su 750 eur.Litar istog castrol ulja je u srbiji 9 eur a u austriji 25 eur.ljubitelj napisao:1) ZuPcasti je naziv.
2) Reklamacija ne vazi automatski cim je drugi servis neovlasceno od prvog servisa vrsio popravku.
3) Nekakva posebna pisana garancija na trajnost kaisa ne postoji.
4) Kais je normalno habajuca potrosna roba, ne prihvata se reklamacija usled habanja. Mogucnost primedbe je greska u materijalu ili procesu izrade. Reklamacija na zvuk kaisa je bespredmetna.
Inace zupcasti kais ne proizvodi nikakav zvuk vec samim nacinom rada.
5) Pretnja bez osnova inspekcijom jos pre nego sto je uopste utvrdjeno poreklo problema i pokrenuta procedura ce samo otezati komunikaciju sa prodavcem odnosno monterom delova.
6) Fiskalni racun za delove i fiskalni racun za radove su neophodni preduslov za proceduru.
7) Zao mi tih trgovaca. Kupis patike nosis godinu i po dana a onda kazes izlizale se pa trazis da ih vratis za novac koji si platio.
Čak ne mora ni da košta više. Svaki normalan servis kupuje delove na nekom mestu i pošto je stalna mušterija možda ima čak i popust pa te kupovina delova preko majstora izađe isto ili čak i manje nego da si otišao i kupio sam te iste delove. Drugo je što majstor zna da je npr. SKF kvalitet i kupi njihov deo, a mi odemo u prodavnicu i kažemo daj najjeftiniji pa dobijemo nešto lošijeg kvaliteta. Onda ispada da smo prošli jeftinije.nidza napisao:Baš iz ovog razloga izbegavam sam da kupujem delove sam, nego prepustim majstoru svu odgovornost po tom pitanju, jer daje garanciju. Verovatno da košta nešto više, ali glava ne boli. Sigurno do sad sav trošak nije ni blizu jednog novog ležaja koji je reklamiran, čak mi ni ruke nije 2x naplatio, nego samo 1x - tj. vratio je novac i za deo i za ruke.
Ne postoji vise tu inspekcija, postoji udruzenje potorsaca, koje je savetodavno telo.marijan napisao:Znači ako me autoprodavnica ne ispoštuje i ne nadoknadi mi stetu onda tržna inspekcija!Ako i tamo bude šala onda privatna tužba?Bax napisao:http://www.telegraf.rs/vesti/986032-evo ... -zastitite
Evo malo ko hoce da cita, a najbolje je pogledati zakon.2 godine – imate pravo na opravku i zamenu robe/usluge iako nemate garanciju (reklamacija)
14 dana – imate pravo da se predomislite ukoliko ste naručili robu preko Interneta, TV prodaje, kataloga, na prezentaciji ili od trgovca koji se pojavio na vašim vratima
15 dana – rok u kome trgovac mora da odgovari na reklamaciju
30 dana – rok u kome je trgovac dužan da vam isporuči robu (ukoliko nije drugačije ugovoreno)