Stranica 3 od 10
Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Poslato: 03 Avg 2017, 21:02
od Geza
Egzotičan.

Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Poslato: 03 Avg 2017, 23:14
od mića
Ima delova za njega u gr, dosta ih ima tamo. Pouzdan auto, u osnovi toyota, za udobnost i sve ostalo neam pojma, nikad vozio niti se vozio u njemu.
Gesendet von meinem VTR-L29 mit Tapatalk
Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Poslato: 05 Okt 2017, 13:04
od gazza
pitanje glasi
panda 4x4 kockica poslednja godina vs panda 2 4x4 srednjih godina, ako je razlika u ceni oko 500e?
npr
https://www.polovniautomobili.com/putni ... nda-4x4-ch
ako se obori na 2700
ili
https://www.polovniautomobili.com/putni ... svajcarska
ako se obori na 2200
vozilo bi se 4 meseca godisnje na moru, delimicno po asfaltu ali i dosta po makadamu i cukama raznim, ostatak godine bi stajao na ostrvu. jel se meni cini ili kockica ima polugu za reduktor a ova nova nema.
takodje me zanima zasto ove nove (2) pande 4x4 koje su bile registrovane na firme ne izgledaju spolja kao putnicke 4x4, nisu podignute i nemaju zastitu za donji postroj, auspuh i slicno (climbing), npr:
https://www.polovniautomobili.com/putni ... 4-climbing
da li ima indicija da su ove teretne u jos necemu osakacene?
Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Poslato: 05 Okt 2017, 13:20
od Ikac
A koja je razlika između obične Pande 4x4 i ove na linku ispod? Samo šminka ili ima još nešto...
https://www.polovniautomobili.com/putni ... -13jtd-4x4
Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Poslato: 05 Okt 2017, 14:07
od gazza
sminka, oprema. sto se tice kljucnih stvari za kvalitet voznje - motor, prenos, vesanje - sve isto.
Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Poslato: 05 Okt 2017, 14:13
od Geza
gazza napisao: 05 Okt 2017, 13:04
pitanje glasi
panda 4x4 kockica poslednja godina vs panda 2 4x4 srednjih godina, ako je razlika u ceni oko 500e?
Noviji model, makar zbog bezbednosti, koju nadam se nećeš morati da proveravaš.
@Darko
Cross is exactly a Panda 4x4 equipped with the same engine in Climbing finish, plus the Skydome electric sunroof (700 € on Climbing), a guard five-mm raised floor, four exclusive body colors, an extra 15 kg for extra protection and headlamps and a premium price of € 1,875.

Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Poslato: 05 Okt 2017, 14:49
od Saša
Ova druga je baš gadna sa tim plastičetinama, šta im je to trebalo?
Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Poslato: 05 Okt 2017, 18:27
od gazza
Geza napisao: 05 Okt 2017, 14:13
gazza napisao: 05 Okt 2017, 13:04
pitanje glasi
panda 4x4 kockica poslednja godina vs panda 2 4x4 srednjih godina, ako je razlika u ceni oko 500e?
Noviji model, makar zbog bezbednosti, koju nadam se nećeš morati da proveravaš.
mislis kao generalna bezbednost 2 modela pa je ova prva konzervica a druga je to samo u manjoj meri?
voleo bih da saznam racionalno objasnjenje zasto ima toliko malo pandi kockica 4x4, narocito poslednjih godina proizvodnje, u poredjenju sa pandom 2 4x4 kojih ima neuporedivo vise u prodaji. moj prijatelj koji se povrsno razume kaze da taj steyr-puch 4x4 prenos bolji nego kod kasnije pande ali ne znam da li je to trach ili istina.
Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Poslato: 05 Okt 2017, 18:48
od Saša
Možda su se raspale. : D
Vidi, ta prva Panda je unutra (a i spolja) na nivou Yuga, dok je druga kao mali Punto. Naravno da ćeš odabrati drugu.
TT
Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Poslato: 05 Okt 2017, 19:15
od shandu90
Mala digresija, seo sam u novi Ignis i def. je po meni bled pokusaj Pande.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Poslato: 05 Okt 2017, 19:49
od Zveroljub
Pandica je odlican mali auto. Fino ide, malo trosi, nije skupa za odrzavanje, bar ona sa prednjim pogonom... Jedino ne znam pogon 4x4 kakav je po pitanju odrzavanja.
I obavezno noviji model ako mozes da priustis. Prva jeste kao jugo, samo manja

Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Poslato: 06 Okt 2017, 10:11
od gazza
nisam siguran da je za ovu, prethodno opisanu potrebu, panda II nuzno bolja od pande I. vec sam napisao - male kilometraze na grckom ostrvu (25km do glavnog grada, isto toliko nazad - jednom nedeljno), ostalo u rangu 15-20km dnevno po makadamu ili neuredjenim, bas losim off road prolazima, koji se tesko mogu nazvati putevima.
ova gore na linku je 2003. godiste, to je poslednja godina proizvodnje. ideja da auto star 13 godina bude toliki raspad mi deluje dosta strano, makar bio i fiat. zapravo ta kockica ima OK reputaciju sto se tice trajnosti.
sa druge strane slazem se da je panda II vise auto od I, ali opet stoji pitanje namene. kada bi, sem te jednokratne voznje od beograda do ostrva postojao scenario duzih voznji, ne bih imao dileme.
u krajnjoj liniji, isto nisam siguran da bih za ovaj off road uzimao ove neke jeftinije modele pande II sa oglasa, koje jesu 4x4 ali nemaju zasticen donji postroj, auspuh i slicno. rekao bih da su to modeli kod koji je 4x4 bio namenjen za voznju zimi po snegu a ne za silazak sa asfalta na nesto gde put jedva da postoji. u toj jednacini znaci mora neka verzija trekking ili climbing, a tu cena ide preko 3000e za dobar komad. sto mi je dosta somnabulno jer ja za svoju astru H karavan sa motorom od 150KS, dizel, 2005. decembar, pravih 290.000km na satu i u dobrom mehanickom stanju nema sanse da mogu da uzmem te pare.
Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Poslato: 06 Okt 2017, 10:14
od gazza
btw da li postoji neka fora da se EUR2 auto uveze i registruje?
Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Poslato: 06 Okt 2017, 10:17
od Saša
Ne
TT
Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Poslato: 06 Okt 2017, 11:49
od HKS
A Suzuki Samuraj, ima li njega?
Послато са m2 уз помоћ Тапатока