Stranica 3 od 4

Re: 2019 Toyota RAV4

Poslato: 18 Feb 2019, 21:46
od Saša
Jel ovaj auto još nekom ružan, ili samo meni? Prethodna generacija isto nije baš nešto pucala od lepote, ali je meni ipak mnogo lepši od ovog "robot/transformers" dizajna. :)

Re: 2019 Toyota RAV4

Poslato: 18 Feb 2019, 21:55
od Aca BG
Meni je ruzan.

Re: 2019 Toyota RAV4

Poslato: 18 Feb 2019, 22:03
od Sloba
Saša napisao:Jel ovaj auto još nekom ružan, ili samo meni? Prethodna generacija isto nije baš nešto pucala od lepote, ali je meni ipak mnogo lepši od ovog "robot/transformers" dizajna. :)
Ima dizajnerskih caka sa Jeep-a. Od predhodnika je daleko ispred, bar za moje oko. Prosli mi je bio, malo je reci, ogavan. Slicno mislim i za ostatak game. Nova Corolla i sad RAV4 obecavaju bolje dane za Tojotu po pitanju dizajna. I red je posto su poslednjoj deceniji bas smorili.

Sent from my MI 5s using Tapatalk





Re: 2019 Toyota RAV4

Poslato: 18 Feb 2019, 22:47
od joshica
Meni je recimo bad dobar :)
Ja volim kockaste a pogotovu kada su dzipovi krosoveri ili slicno. Da imam love ne bi razmisljao ni trena, ali bukvalno.
Inace sam ga video uzivo u usa i stvarno dobro izgleda totalno drugacije od drugih samo sto se meni ne svidja jeste prednja maska ali prezalio bi to.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: 2019 Toyota RAV4

Poslato: 19 Feb 2019, 19:34
od maniaxxx
U Sloveniji su jih u prvoj nedelji prodali 96 komada, od toga 90 hibrida

Re: 2019 Toyota RAV4

Poslato: 19 Feb 2019, 20:09
od ikac2000
Ja ovde kod mene skoro i da nisam video Aurisa i RAV 4 a da nije hibrid.

Re: 2019 Toyota RAV4

Poslato: 21 Nov 2019, 12:28
od trojanac
Toyota danas otvara važno novo poglavlje u istoriji RAV4, originalnog rekreativnog/lifestyle SUV-a po kome je ova klasa vozila prepoznatljiva, svetskom premijerom novog RAV4 Plug-in Hybrida na Salonu automobila u Los Anđelesu. Ova prva plug-in hibridna električna verzija RAV4 kruna je više od 20 godina liderstva kompanije Toyota na polju tehnologije i proizvodnje hibridnih pogonskih sklopova, a korisnicima nudi vozilo koje teži da bude još snažnije i efikasnije od bilo kog drugog u svojoj klasi, u pogledu emisije štetnih gasova i niske potrošnje goriva.

Slika

Predstavlja vrhunac pete generacije RAV4 serije. To je varijanta koja je još jednom potvrdila istorijski status ove Toyote, kao jednog od najpopularnijih SUV vozila u Evropi, sa 120.000 porudžbina otkada je lansiran na tržište ranije ove godine, uključujući više od 105.000 hibrida (Zapadna Evropa).

Pozicija modela RAV4 Plug-in Hybrid, kao najboljeg iz RAV4 serije i predvodnika aktuelne serije hibridnih električnih vozila kompanije Toyota, bazira se na kombinaciji velike snage i visokih performansi, izuzetne efikasnosti, vrhunskih dinamičkih sposobnosti GA-K platforme i sjajnim mogućnostima upravljanja na putu i van njega, zahvaljujući standardnom AWD-i inteligentnom sistemu električnog pogona na sva četiri točka.

Iskustvom stečenim kroz razvoj dve generacije Prius Plug-in Hybrid modela, Toyota je ohrabrena da proizvede nov impresivan pogonski sklop za RAV4. S punom sistemskom izlaznom snagom od 306 DIN KS/225 kW*, ovaj RAV4 ima potencijal da ubrza do 100 km/h iz mesta za samo 6.2 sekunde*, tako pobeđujući svu konkurenciju na konvencionalni pogon. Pored toga, teži da zadovolji ekonomičnost emisije CO2 i potrošnje goriva na najbolji način u svojoj klasi: podaci o WLTP-standardu pre homologacije, kompanije Toyota, ukazuju na emisiju CO2 manju od 30 g/km*. Ovaj stepen nije nadmašio nijedan od aktuelnih D-segment plug-in AWD SUV hibrida.

Toyota je ulagala u napredak u performansama koje električna energija može da omogući, u cilju dostizanja značajnog povećanja izlazne snage, u poređenju sa standardnim RAV4 Hybridom. Razvijena je nova litijum-jonska baterija velikog kapaciteta i dodat pojačani konverter jedinici za kontrolu snage hibridnog sistema. Benzinski 2,5-litarski Hybrid Dynamic Force motor je isti kao i kod standardnog RAV4 Hybrida.

Rezultat nije samo efikasno ubrzanje iz stanja mirovanja. RAV4 Plug-in Hybrid će takođe imati mogućnost prelaska većeg broja kilometara u čistom EV modu, uz nula potrošnje goriva i emisije gasova. Očekivani broj pređenih kilometara (WLTP standard) prelazi 60*, što je više od drugih konkurentnih plug-in SUV hibrida, uz to i više od 50 pređenih kilometara dnevno, što je evropski prosek u vožnji do posla i nazad.

Novi RAV4 Plug-in Hybrid očekuje se na tržištu u drugoj polovini 2020. godine.

https://blog.garaza.rs/rav4-plug-in-hyb ... e-hibrida/

Re: 2019 Toyota RAV4

Poslato: 10 Apr 2020, 23:27
od Geza

Re: 2019 Toyota RAV4

Poslato: 03 Jul 2020, 00:15
od Geza

Re: 2019 Toyota RAV4

Poslato: 04 Avg 2020, 21:29
od Geza
RAV4 Black Edition

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Re: 2019 Toyota RAV4

Poslato: 14 Sep 2021, 22:59
od Geza
RAV4 Adventure

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Re: 2019 Toyota RAV4

Poslato: 19 Okt 2022, 18:41
od Geza
GR Sport hibrid

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Re: 2019 Toyota RAV4

Poslato: 06 Dec 2022, 22:10
od Geza
Slika
Slika
Slika
Slika

Re: 2019 Toyota RAV4

Poslato: 06 Feb 2023, 22:16
od Geza

Re: 2019 Toyota RAV4

Poslato: 14 Feb 2023, 10:27
od mironiko
Ali piano plastika na zaštitama rubova - pa zašto, zaboga?

Sent from my Pixel 6a using Tapatalk