
Odlican je motor, ugradjuju ga I u mercedes u a klasi, mislim I gla I cla.
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Da, cuo sam za tako nesto. Sad se pitam, sta znaci 'puno'. Ako bih isao svakog vikenda van grada, da li bi to bilo dovoljno? Po gradu bih ga svakako morao voziti bar do posla, mada posto radim uglavnom od kuce to ne bi bilo cesto. Isto bih isao i po par stotina kilometara par puta u godini, dugorocno mozda i vise (kad steknem jos iskustva).ikac2000 napisao: 09 Maj 2018, 13:19 1.5 jeste odlican motor, ali za pretezno gradsku voznju nije dizel sa DPFom i EGRom.
DPF ce u gradu da potraje daleko krace, i onda ce da stvara probleme.
Ako stalno izlazis na auto put, ima smisla, ali za par km relacije, samo ces da navuces probleme. Posebno ako auto vec ima vise od 100k km.
Ja na primer nisam mogao dizela da zagrejem prvih 10 km bulevarske voznje posteno. C-Max 1.6 tdci 2015.
Progledao sam kada sam ga zamenio za 1.0 turbo benzinac.
Razmisli jos malo o motorizaciji.
Za porodicu definitivno nije Clio.
Slazem se 100%, ako se za odlucim Scenic, sto se tice motora i menjaca imam prakticno samo jednu varijantu, dok Clio imaa vise. Ali tu ce svakako zavisiti od konkretnih modela.Stjepa napisao: 09 Maj 2018, 14:58 Suština je da nađeš auto spram svojih potreba, i da ubodeš dobrog polovnjaka. Dali će biti benzinac 1,2 ili dizelaš 1,5 (75ks), dali će faliti ovo ili ono od dodatne opreme... to realno ne treba biti presudno. Bitniji je dobar primerak. Time sam se i ja vodio Neko može da kaže da sam izabrao najslabiji motor u ponudi, da mi fali ovaj ili onaj detalj od opreme, al realnost je da u eksploataciji nemam problema sa tim. I da bolje što je tako nego da je uzet primerak sa svom opremom i jačim motorom koji je ubio boga oca kilometara i kome već sve redom dolazi na zamenu.
Naravno, hvala! Ta kilometraza otprilike i jeste ono na sta sam nailazio (negde nesto manje, negde nesto vise).Nadam se da sam iole pomogao.
Napominjem da je ovo sve za nekih 200k km po svakom primerku, taksi je u pitanju.