Stranica 3 od 11

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Poslato: 01 Mar 2012, 15:53
od Ji 4Tze
Pokušavam da se setim neke "sportske" Honde sa AT menjačem al mi ne ide :kezo:
Sport je više postalo "linije u dizajnu" nego specifikacije na papiru, pa i 8th gen TypeR je bio manje sportski od prethodnog (ne pričam o JDM verziji već o EU verziji).
Sport kao nivo opreme ( :ccc: ) postoji i sa 1.4 motorom, a 13.4s do 100 i nije nešto preterano sportski...
Mislim da nerealno mnogo očekujete od kompanije koja je promenila svoj primarni kurs, novembra 2011. je glavni baja u Hondi rekao - sledeće tri godine nam je prioritet da napravimo najefikasnije agregate u klasi, sad čekamo da to vidimo.
R serija benzinaca (1.8 i 2.0, dakle Civic 8. i 9. generacije, aktuelni CR-V i Accord) su za snagu koju nude izuzetno štedljivi, elastični, nekvarljivi i izdržljivi.

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Poslato: 01 Mar 2012, 16:03
od Xepoj87
Ne znam zasto,ali mi stednja uz V-tec motore koji su poznati po zahtevnosti visokih obrtaja,nikada nije isla :)

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Poslato: 01 Mar 2012, 16:42
od Laki021
Meni onda vise nije jasno na koju grupu kupaca oni ciljaju. Postaju nesto ko Toyota rekao bih :uplakan: :glavomuzid:

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Poslato: 01 Mar 2012, 17:53
od Floyd
Xepoj87 napisao:JEdino sto je sramota za Hondu,jeste automatski menjac,koji je stvarno spor.
Motori su super,mada im jace verzije uopste ne bi smetale.
Samo to... :kezo:
Ji 4Tze napisao:Mislim da nerealno mnogo očekujete od kompanije koja je promenila svoj primarni kurs, novembra 2011. je glavni baja u Hondi rekao - sledeće tri godine nam je prioritet da napravimo najefikasnije agregate u klasi, sad čekamo da to vidimo.
Ja ne ocekujem mnogo, jedino ono za sta je Honda nekad bila sinonim (pricam za Evropu) a to je sportski duh, pre svega.
Inace njihov pogled na trziste mi izgleda kao kad student kaze "zasto da se mucim za 9-10 kad i sa sesticom prolazim".
Prilicno neambiciozno za kompaniju takvog ranga i polozaja na trzistu.
Laki021 napisao:Meni onda vise nije jasno na koju grupu kupaca oni ciljaju. Postaju nesto ko Toyota rekao bih :uplakan: :glavomuzid:
Izgleda, na one kojima auto sluzi jedino da ih preveze od tacke A do tacke B i nista vise.

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Poslato: 01 Mar 2012, 18:16
od Ji 4Tze
Sportski duh je tu i dalje, ima Sport oprema čak i na baznom modelu :sreckovic:

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Poslato: 01 Mar 2012, 18:29
od 16_Valve_
Zasto se toliko cudite? Pa gomili "novih" retardiranih vozaca nije bitno ni da li je auto dizel ili benzinac, niti koliko ima konja, samo im je bitno da auto ima opremu i da lepo izgleda.... Raja je najgluplja stvar sto postoji na svetu.... Nemoj da se sad javi neko sa pricom o bezbednosti i da nema gde da se stisne auto zbog zakona, ne divljam, ali kad hocu da stisnem, uvek imam gde... Kome uopste oprema znaci, hajde klima i jos par stvari, oni stavljaju SPORT opremu na najslabiji motor... Kakav je to sport, izadjes i trcis pored njega? Jedino tako mozes da kazes da ima veze sa sportom, posto trcis :loool: :loool: :loool:

P.S. Nema bolje opreme od zestokog motora pod haubom, ostalo su nebitne stvari :)

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Poslato: 01 Mar 2012, 18:30
od Geza
Uporedo zadnje dve generacije.

Slika
Slika
Slika

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Poslato: 01 Mar 2012, 18:54
od trojanac
Čisto informativno, koga interesuje sportski motor u Hondi neka sačeka Type R izdanje sa turbo motorom i 220KS. Honda bar iz 1.4 motora izvlači 100KS, a ne 85 kao VW. :mrgreen:

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Poslato: 01 Mar 2012, 19:03
od Scuderia
VW iz 1.4 izvlaci 160ks. :mangup:

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Poslato: 01 Mar 2012, 19:07
od trojanac
Da, slagao sam. Nije 85KS, već samo 80KS.
Verzije sa turbinom se ne mogu računati.


Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Poslato: 01 Mar 2012, 19:11
od Sloba
Svi se utrkuju koliko će konja napisati, a sve bi ih pokopala tamo neka Askona sa 70KS. :D i30 1.4 prve generacije od početka ima 109KS, npr... Ali nebitno je, to je samo papir.

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Poslato: 01 Mar 2012, 19:32
od 16_Valve_
trojanac napisao:Čisto informativno, koga interesuje sportski motor u Hondi neka sačeka Type R izdanje sa turbo motorom i 220KS. Honda bar iz 1.4 motora izvlači 100KS, a ne 85 kao VW. :mrgreen:
VW je jos pre dosta godina imao 1.4 16v sa 100ks... Ali to nije poenta price... I Honda je imala 1.6 VTI od 160ks, pa nikom nista... I umesto da motor takve snage danas bude najslabiji motor u ponudi, Type R ide malo bolje od te VTI... Godine i godine truda su otisle u pogresnom pravcu... I to nije samo kod Honde, kod mnogih proizvodjaca je tako.... Smesna je situacija i sa Pezoom i Citroenom, ispada da su svoje najbrze automobile napravili jos pre 10-20 godina.... Ali, sve je to biznis i sve te male serpice se proizvode jer donose pare... Ja sam vozio samo jedan 1.4 16V sa 100 konja u Fabiji i zgadio mi se kako ne ide.... Cudi me kako niko od konstruktora tog automobila nije stekao slican utisak...

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Poslato: 01 Mar 2012, 20:28
od jaksa
Sedite i provozajte taj hondin 1.33l motor od 100ks pa ga posle uporedjujte sa vw 1,4 motorom, ili ne daj bože fordovim.

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Poslato: 01 Mar 2012, 21:09
od 16_Valve_
Nisi me razumeo sta sam hteo da kazem, to su sve konji izvuceni na ciste obrtaje, jer auto moze imati i 150ks, ako je 1.4 on se i dalje muci da postigne tih 150ks. Provozas 1.4 od 100ks, pa 1.6 od 100ks i vidis sta znaci pisljivih 200 kubika, a ne nesto vise... Nesto slicno onom sto je Sloba napisao za Askonu... A kad se vec prica o slabim motorima u automobilima, najbolji primer je Superb 1.4 TSI... Auto koji je tezak tonu ipo i motor od 1400 kubika.... Velik i ozbiljan auto sa malim i neozbiljnim motorom...

Re: Civic 2012, premijera u Srbiji

Poslato: 01 Mar 2012, 21:55
od mr.Big