Stranica 3 od 3

Re: Da li biste posle 1.4 kupili 1.4T ?

Poslato: 02 Mar 2012, 00:23
od Scuderia
Dobro, ako ne slazu.

Re: Da li biste posle 1.4 kupili 1.4T ?

Poslato: 02 Mar 2012, 00:30
od Floyd
Ma turbo benzinci i hibridi (za smirenije vozace) su buducnost auto industrije hteli to da prihvatimo ili ne.
Dizeli ce i dalje biti tu ali je cinjenica da ce polako gubiti na popularnosti koju su stekli u poslednjih 10ak godina.
Atmosferci (dizeli i benz) postaju proslost kao i slabiji V6 motori koji su ugradjivani u narodnim automobilima.

Sto se potrosnje tice, slazem se sa Lakijem, smanjenje ne moze da ide u nedogled.
Ako bi hipoteticki i moglo, kome bi to odgovaralo?

Re: Da li biste posle 1.4 kupili 1.4T ?

Poslato: 02 Mar 2012, 02:18
od Xepoj87
Kako ce da gruvaju benzince,tako ce i dizele... Za sada je triturbo u M verziji,za 5 godina me ne bi cudilo da bude u bmw 335d ;)
Takodje,skoro svi motori su sa jednom turbinom... Bi-turbo je tek poceo da se primenjuje masovno...
Pitanje je dokle ce ici benzinci zbog potrosnje... Mogu oni i sada da stave R4 benzinac sa 2 turbine i da mu nagruvaju 400ks,a da bude dugotrajan...
Ali pitanje je opet eko normi... Koliko co2 moze najmanje da izbacuje auto sa 400ks... I tu ima granica...
Mada ko zna,mislim da za obe strane ima buducnosti... Ali za 50 godina sigurno vise necemo voziti na fosilna goriva.

Re: Da li biste posle 1.4 kupili 1.4T ?

Poslato: 02 Mar 2012, 13:16
od perfiko
Moj kum radi u AVL-u, i po njegovim rečima, TB su sigurno budućnost benzinskih motora.
Sistem razvoda koji koristi BMW/Peugeot (a i Hyundai je razvio nešto slično) naravno pati od dečijih bolesti, pre svega jer je sistem mehanički i ima mnogo pokretnih komponenti. Iz tog razloga FPT se odlučio za hidraulični razvod, upravo da bi smanjio broj pokretnih delova (što ih je više veća je i mogućnost otkaza). kako će se ti motori pokazati rano je prognozirati, ali teško da stoji tvrdnja da je hidraulika osetljivija od mehanike. Na kraju Hidraulika se najviše primenjuje na teškim mašinama gde su i opterećenja delova najveća, i gde mehaničke komponente ne bi izdržale.
Sve u svemu, Ogi, ja bi kupio 1.4 T radije nego 1.4.

Re: Da li biste posle 1.4 kupili 1.4T ?

Poslato: 02 Mar 2012, 13:50
od sasa lbg
Vec u danasnje vreme gotovo da 1.4 otpada iz svakog izbora pored 1.0 tb pa nadalje (osim kod gradskih autica nizeg cenovnog ranga) a kamoli za par godina!

Re: Da li biste posle 1.4 kupili 1.4T ?

Poslato: 02 Mar 2012, 16:15
od noob
Predvideti sta ce biti bolje za nekoliko god. da se uzme? U danasnje vreme cisto nagadjanje. Ostaviti mesta za razmisljanje u mozgu kad dodje vreme za nekoliko godina.

Re: Da li biste posle 1.4 kupili 1.4T ?

Poslato: 02 Mar 2012, 16:32
od Ogi
Nisam se mozda dobro izrazio. Ja sam mislio kada biste danas menjali auto, da trenutno vozite 1.4, da li biste uzeli 1.4T s obzirom da je razlika izmedju ta dva motora ocigledno dosta veca nego 1.6 prema 1.4 atmo. Kada dodje vreme, proporcija ce se promeniti ali sustina ce ostati ista.

Re: Da li biste posle 1.4 kupili 1.4T ?

Poslato: 02 Mar 2012, 17:02
od dragan
u prosecnom autu uzeo bih turbo verziju, najvise zbog vise snage i lepse voznje...
u sportskom, gledao bih da se sto vise druzim sa atmo motorima jer ce izumreti kao dinosaurusi, pobise ih euro norme...

Re: Da li biste posle 1.4 kupili 1.4T ?

Poslato: 03 Mar 2012, 10:12
od Xepoj87
Ogi napisao:Nisam se mozda dobro izrazio. Ja sam mislio kada biste danas menjali auto, da trenutno vozite 1.4, da li biste uzeli 1.4T s obzirom da je razlika izmedju ta dva motora ocigledno dosta veca nego 1.6 prema 1.4 atmo. Kada dodje vreme, proporcija ce se promeniti ali sustina ce ostati ista.
Ja ne znam da li je samo meni,ali tvoje pitanje posle tvoje konstatacije mi je skroz :zbunjen:

Re: Da li biste posle 1.4 kupili 1.4T ?

Poslato: 03 Mar 2012, 11:23
od NexT
Danas bih kupio dizela...

Previse problema sa malim TB, pogotovo sa nasim gorivom... Dizeli su naucili da ga podnose, a benzinci jos nisu prelezali decje bolesti.

I jos jedna stvar o kojoj pricate mi nije jasna.

Da uzmemo za primer 1.6 TB i 2.0 TD. Imaju slicnu snagu, oko 170-180 konja. Benzinac ce, pogotovo kada se gazi i dalje imati prilicno vecu potrosnju. Poskupljuje dizel, ali poskupljuje i benzin. Sto se tice tih odnosa, ostace isto kao danas. Kome bude trebao stedljiv auto i vise prelazi, i dalje ce uzimati dizele, kao i u visim klasama.
Dizeli su sad komplikovani i skuplji za odrzavanje, ali novi benzinci ih prate u stopu, tako da vise ni odrzavanje nece biti skuplje za dizele...

I, jako je lepo sto oni misle na ekologiju, i guraju trocilindrase sa 6 turbina, ali ja bih voleo za 5 godina da i dalje vozim neki 2.0 ili minimum 1.6...

Re: Da li biste posle 1.4 kupili 1.4T ?

Poslato: 03 Mar 2012, 17:59
od Floyd
NexT napisao:I, jako je lepo sto oni misle na ekologiju, i guraju trocilindrase sa 6 turbina, ali ja bih voleo za 5 godina da i dalje vozim neki 2.0 ili minimum 1.6...
Ako nastave kako su krenuli, to ce za 5 godina biti tek u super sport klasi :D

Re: Da li biste posle 1.4 kupili 1.4T ?

Poslato: 03 Mar 2012, 18:29
od wazzuu
turbaljka uvek, ali ja nesto i ne brinem o potrosnji :srbin:

Re: Da li biste posle 1.4 kupili 1.4T ?

Poslato: 03 Mar 2012, 23:37
od Uroš S.
Ogi možeš sutra da probaš jednog pionira modernih turbo benzinaca pa da imaš neku predstavu. Već sada se 1.4 kreću oko 150ks bez problema, mislim da će biti blizu 200, možda ne za 2 ali za 4-5 godina. Biće kod BMW-a ali ja mislim na ove marke za smrtnike :D

Re: Da li biste posle 1.4 kupili 1.4T ?

Poslato: 03 Mar 2012, 23:44
od NexT
smorice se posle kad sedne u i30... Srusices mu sneska :rofl:

Re: Da li biste posle 1.4 kupili 1.4T ?

Poslato: 04 Mar 2012, 00:09
od Uroš S.
Ahahaha, vrištim :rofl: