Stranica 3 od 68
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Poslato: 03 Mar 2012, 19:34
od ftj
Hatchback jeste najracionalniji izbor i svi moji automobili su bili hatchbakovi i sam koncept je verovatno najbolji za ulozeno/dobijeno. Isao sam gomilu puta nas 4oro i na letovanje i na zimovanje i uvek je bilo dovoljno mesta samo moras i da znas kako dobro da se spakujes(za auto se koriste meke torbe). Vec 4oro za skijanje na 7 dana mora krovni kofer, dok nas je trojica islo 5 dana tako sto sto golf ima sredisnju rupu kroz koju se gurnu skije i ide se bez kofera.
Medjutim, hatchback kolko god bio dobar, ne moze se porediti sa automobilom D segmenta kad je u pitanju voznja na otvorenom putu. Jeste, limuzine imaju taj problem sa gepekom ali ako ces da ga pretovarujes onda u startu uzmes karavan i resio si problem. Isto tako limuzine isto imaju opciju preklapanja sedista(dodatna oprema kod bmw jbg). Limuzine su neuporedivo udobnije iz prostog razloga a to je medjuosovinsko rastojanje koje cini da auto manje oseca neravnine na putu i buka od vetra je neuporedivo manja zbog aerodinamicnosti(tu je bmw 3 i c klasa bolja od hatchbacka). Naravno veci automobil je uvek skuplji od manjeg i u nabavci i u daljoj voznji ali jednostavno takve stvari skupo kostaju i ko voli nek izvoli.
Floyd, ti si rekao da putujes dnevno 60-70 kilometara po otvorenom putu sa hatchbackom do posla i to je po meni idealna situacija kada bi uvideo sve prednosti limuzine. Shvatam ja da ti sad trenutno nemas potrebu ali kada bi probao 10ak dana da ides limuzinom na posao posle sigurno ne bi pozeleo da se vracas na taj autmobilcic, naravno ako ti povecani troskovi ne smetaju.
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Poslato: 03 Mar 2012, 20:10
od Floyd
@Geza
Domacinski
Ji 4Tze napisao:Floyd napisao:
I ako ne volim klasicne limuzine, princip otvaranja prtljaznika kod Superb-a mi se veoma dopada...opet je VW bolje odradio neke stvari u Skodi nego kod sebe
Odakle ti da je VW "odradio" to za Škodu, a ne oni samostalno?
Pa mozda i jesu oni sami uradili ali gazda je tu koji kaze "moze" ili "nemoze"
@ftj
Pa glupo bi bilo da kazem da je za otvoreni put udobniji C segment, naravno da je D pa jos premium, sa dobrim motorom i dobrom opremom jos i komforniji ali to kosta cca 100% vise po kilometru a pitanje je da li toliko procenta vise i vredi i da li je pojedincu potrebno.
Tacno je da ja prelazim dnevno 60-70km ali recimo to je jako mala kilometraza da osetim potrebu za nesto vece.
Naravno da je za dalja putovanja bolja visa klasa ali odgovorno tvrdim da C segment moze da ralativno komforno (za one koji nisu previse zahtevni) zavrsi sve poslove dok je sve preko toga jedna vrsta luksuza.
C klasa je naravno udobnija ali verujem da je i B klasa udobnija od mog auta...jednostavno, to je Mercedes.
Opet kazem, meni je 3ojka super, C kalasa isto ali zbog te prakticne neupotrebljivosti prtljaznog prostora, najverovatnije ih ne bih uzeo (osim ako u narednom periodu ne ubedim sebe da je to ipak ok).
A5 Sportback bi bio na primer pravi i optimalni izbor u tom segmentu.
Ono sto nebih uradio je da umesto novog A5 uzmem neku izvozanu S klasu, pa da glumim seika sa bliskog istoka.
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Poslato: 03 Mar 2012, 20:14
od ftj
To je upravo i odgovor na tvoje pitanje zasto neko vozi veci auto. Zato sto mu se moze da plati vecu udobnost. U automobilima to tako ide, kad oces 20% bolji auto ne placas ga 20% vise nego to raste eksponencijalno

Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Poslato: 03 Mar 2012, 20:48
od Floyd
Pa i nije bas tako
Neko kupi GTR koji kosta kao S klasa pa nema ni "u" od udobnosti i komfora koji nudi ista ali zato ima nesto drugo.
Neko kupi RS3 koji kosta kao odlicno opremljen E220 ili 520...
Jednostavno nisu svima isti prioriteti bez obzira na primanja.
Ne treba svakom ljuljanje na vazdusnom ogibljenju, masiranje dok vozi ili pink tv na LCD panelu.
U tom kontekstu sam pomenuo da mladi ljudi (bar one koje poznajem) vise vole neke druge stvari nego luksuz i komfor.
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Poslato: 03 Mar 2012, 20:49
od nuk
Ovo je malo glupa tema za polemisanje jer se uplicu licni afiniteti, potrebe zelje pa i mogucnosti.
Ja licno, limuzinu nikada ne bih uzeo iz prostog razloga sto takav koncept vozila nikako ne odgovara mojim potrebama, cak i kad sam imao jumpy-a cesto se nesto naslo za prevesti bas u scenicu (jos kad mogu da izvadim zadnja sedista za 2 min, milina

).
Razumem i potrebu ljudi za prostranost u vozilu i ja sam jedan od tih, ne volim da se osecam skuceno, da se laktam sa suvozacem ili da mi glava bude tik pored prozora pa kad otskrinem staklo vetric pirka pravo u uho, zato sam kao kompromis nasao za shodno da uzmem bas MPV i mogu reci, savrseno mi odgovara
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Poslato: 03 Mar 2012, 23:20
od perfiko
Floyd napisao:
Alfa 159 npr. nije nesto posebno udobnija od 147ice.
Hm, a o koliko dugom putu govorimo? Napred, doduše, ta razlika u udobnosti nije toliko izražena, ali je ima, pozadi je veruj mi, gotovo, nebo i zemlja. Tu ne mislim varijantu, seo sam, promeškoljio se... pa i nema neke razlike, nego vozio sam se cca 2 sata pozadi. Meni je drastična razlika. Mislim konkretno na 147 i 159.
Da ne kažem da 159 mnogo bolje upija neravnine na putu.
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Poslato: 03 Mar 2012, 23:35
od NexT
Odrastao sam uz velika kola i osecam se klaustofobicno kad vozim Colt ili Clio.
Sticajem okolnosti, ja sam zarobljen sa velikim kolima do daljnjeg, ali prvu priliku da mi je auto nepotreban za posao koristim da kupim BMW 320 kabrio

I je*e mi se i za one pozadi, dal im je udobno, dal imaju mesta za noge... Kad budem putovao, pakovacu se u ranac, a saputnica nek iskoristi mesto za kofer...
Do tada cu da uzivam u tisini velikih limuzina i prostoru
Inace, Setac je video pre neki dan sta je ultimativni auto za roadtrip

Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Poslato: 03 Mar 2012, 23:39
od Texonja
NexT napisao:
I je*e mi se i za one pozadi, dal im je udobno, dal imaju mesta za noge...
... dok se ne ozenis.
Naravno, ne znam ko od vas ima koliko godina (dosta vas se bolje poznaje medjusobno), pa ne znam koliko dugo se moze proceniti da cete biti momci.
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Poslato: 03 Mar 2012, 23:41
od perfiko
NexT napisao:
I je*e mi se i za one pozadi, dal im je udobno, dal imaju mesta za noge...
Ti il' si neki asocijalan tip, ili nameštaš tezgu nekom kiropraktičaru.

Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Poslato: 03 Mar 2012, 23:43
od NexT
1990.
tako da....
Perfiko, ako im ne odgovara moj auto, nek idu svojim

Dosta je bilo da ja budem uvek transporter i privatno

Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Poslato: 03 Mar 2012, 23:47
od perfiko
Ma slažem se, ne kupuje se auto zbog i za društvo nego za sebe. I rano je još tebi da se brineš za noge pozadi...sem ako te neka ne zbrza.

Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Poslato: 03 Mar 2012, 23:49
od NexT
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Poslato: 03 Mar 2012, 23:51
od perfiko
Pa dobro, ima mesta za prvih godinu dana. Samo će ti beba ostati ćelava

Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Poslato: 03 Mar 2012, 23:55
od NexT
jezik pregrizo.
(ne za celavu bebu, nego za bebu uopste

)
Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane
Poslato: 04 Mar 2012, 07:02
od Xepoj87
Ok Floyd,ja ti se izvinjavam sto sam tvoj post gde pljujes bas Mercedes C klasu sa netacnim informacijama,odmah posle mog posta,doziveo kao pokusaj da mene isprovociras.
Mozda ti je slucajno bas taj primer pao na pamet.
Takodje mi je zanimljivo da u ovoj temi passat poredis sa E klasom i govoris da je blizi njoj,nego C klasi,a u drugoj temi poredis sa Lagunom i kako je u odnosu na istu precenjen...
To kako ti gde odgovara?
Inace,Passat nije komforniji od C klase,samo ima bolju ponudu prostora,veci je.
Elem,sama pozicija sedenja u C i D segmentu je nebo i zemlja... Bio to grad ili otvoren put, D segment je neuporedno komforniji i prijatniji za voznju.
Ne zgodniji,kako ce vecina da razume,nego prijatniji,udobniji i komforniji... Svaka stavka je na visem nivou.
Najmanje mi je zasmetalo tvoje navodjenje "prakticnijeg" prtljaznika,ali si se ti uhvatio toga,posto je to jedino iz celog tvog posta sto je zapravo i tacno
Kako te kilometar puta izadje 100% vise na D segmentu? Moj auto na primer trosi 5l na otvorenom putu,ne verujem da ostali konkurenti trose vise...
Ok,neki uspeju i 6-oro ljudi da odvezu na more u Spaniju u Peugeutu 206,ali normalnim ljudima, normalne velicine,da bi mogli normalno da sede,tesko da ce se spakovati i u moj auto,a ne u C segment sa 40% manjim prtljaznikom i 30% manje mesta za ostale ljude u kolima pored vozaca... Nece svako da nosi peglu na put da bi mogao da ispegla sve sto se poguzvalo da bi nagurali stvari kao Turci iz Nemacke...