Stranica 3 od 9
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Poslato: 15 Jan 2021, 23:52
od dragvorl
Malo off, ali ja bih tu Calibru gledao da ocuvamna tvom mestu u sto vise fabrickom stanju, ako si je vec uzeo takvu, sto kazes ocuvanu. Takva kola su sve redja. Meni bi je bilo steta voziti kao prvi auto, po kisi, snegu soli, da ne stoji u garazi.

Calibru nisam bas odavno video.
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Poslato: 16 Jan 2021, 12:05
od danijelk
To mi je i namera, da je vratim u fabricko stanje i da je sredim kompletno, sto vec jeste dobrim delom

.
Sveze ofarbana komplet, stavljene nove felne, gume, motorni deo sredjen 90%, mehanika, struja, sve servisirano sta je trebalo, uskoro novi komplet izduvni sistem, sa sebringom na kraju, u planu i komplet presvlacenje enterijera i generalno doterivanje kabine...
Sve u svemu, plan je da je skroz sredim za sebe, nece biti na prodaju

.
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Poslato: 16 Jan 2021, 12:28
od Uroš S.
Ove felne moraju sa auta u kantu pravo, isto važi i za masku. Taj auto jedino iole vredi u fabričkom stanju (mehanički i estetski). Ovako samo pališ pare.
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Poslato: 16 Jan 2021, 12:36
od dragvorl
Apsolutno, srecom felne je lakse zameniti nego limariju. Verovatno te kosta sve ovo poprilicno, pa bi valjalo da bude odradjeno kako treba.
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Poslato: 16 Jan 2021, 18:44
od danijelk
Kao sto rekoh, sredjujem ga za sebe, onako kako meni izgleda lepo, a inace ko god ga je video uzivo, svima se svidjaju felne, a masku ja nisam menjao, takva je fabricka, ne znam na sta konkretno mislis?
Kad sam rekao da ga vracam u fabricko stanje, nisam mislio 100% u fabricko stanje, npr. meni licno se ne svidjaju fabricke felne, ni izgled ni velicina

.
Nije mi problem da ulozim u njega koliko treba, meni ce vredeti svaki dinar jer ga radim za sebe i svoje licno zadovoljstvo, kao i svi mi uostalom

.
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Poslato: 16 Jan 2021, 23:08
od OMP
ne znam ni ja sta je sa maskom problem, takva je fabricka na kalibri, ima posle ona restyle sto je znak u njoj... felne se ni meni ne svidjaju ali ni onih par tipova fabrickih koje su isle, jedne mozda ima fabricke koje vrede nesto
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Poslato: 17 Jan 2021, 12:13
od danijelk
Felne koje su trenutno na Calibri su ove:
https://autec-wheels.de/en/wheels/disco ... ished.html
Na prolece planiram da uzmem dodatne felne za letnje gume, recimo ovako nesto:

Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Poslato: 09 Feb 2021, 08:14
od danijelk
Mali update:
Ociscen step motor, klapna, zamenjen desni nosac motora (stavljen Lemforder), stavljen nov set kvacila (LUK), nova kociona creva, i jos par sitnica.
Auto sad ne trese kad se polazi iz prve, a ni u rikverc, medjutim onaj prvobitni problem neravnomernog rada motora je ostao, samo je manje izrazen, manje se oseti, verovatno zbog novog nosaca i seta kvacila.
Da li neko ima objasnjenje zasto se motor skroz umiri, radi kao sat kad samo malo dodam gasa, tipa stotinak obrtaja?
Cim pustim papucicu gasa, pocinje neravnomerno da radi.
Ler gas je na nekih 750-800 obrtaja, to je koliko vidim normalan ler, a na nekih 900-950 motor se skroz umiri i radi kako treba.
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Poslato: 09 Feb 2021, 09:35
od ljubitelj
Napisao već, razdešen sistem leptira i auto ne ulazi u ler režim rada.
Nije ostvarena povratna sprega regulacije ECU na ler motorić.
Karakteristična pojava na tim sistemima ubrizgavanja tako da mi i ovo opisano ponašanje ukazuje na to.
Zato je šraf štelovanja fabrički plombiran i blokiran.
A ko ne zna kako sve radi, krene da samostalno (umesto kroz ECU) mehanički podešava obrtaje i pokvari naštelovano.
U uputstvu piše kako se podešava, da ne prepisujem...
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Poslato: 09 Feb 2021, 10:50
od danijelk
Ne mogu da skinem uputstvo, moze li neko da okaci ovde, ili da mi posalje na mail?
danijelk83@gmail.com
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Poslato: 09 Feb 2021, 16:14
od danijelk
S obzirom da problem nestaje kad dodam samo malo gasa na leru, tipa +100 obtaja, jel mogu jednostavno da zategnem sajlu gasa taman toliko da mi drzi tih ~900-1000 obrtaja u leru?
Na leto planiram rasturanje motora, sredjivanje glava, ventila i sve ostalo + veliki servis, pa ako je bezbedno da se ovako vozi natezanjem sajle, onda bih tako uradio?
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Poslato: 09 Feb 2021, 17:25
od ljubitelj
Ne, sajlom se ne reguliše rad motora na leru. Neko je to izgleda već uradio, probao, i pokvario ler sistem.
Kod ovog ubrizgavanja, kao i svih Boš tog doba, regulacija obrtaja se postiže putem motorića za vazduh.
ECU odredjuje i količinu vazduha i količinu goriva koja je trenutno dinamički potrebna da se obezbedi stabilan broj obrtaja na leru bez obzira na promenu opterećenja (kompresor klime, grejači razni, svetla, dodatna oprema...)
Pri tome leptir treba da bude skoro totalno zatvoren, da kroz njega ne prolazi vazduh.
Grubi test je da se odspoji motorić za vazduh, obrtaji treba da padnu ali motor ne sme da se ugasi. Tu negde 500-550 obrtaja.
Kada se vrati konektor motorića obrtaji treba da skoče i da se stabilzuju na 750 ili 785 ili koliko već definisano u softveru, i da tu stoje. +-25 obrtaja promene dozvoljene.
Sajla ne sme da se dira napamet, ima tačno podešavanje zazora koji treba naštelovati šublerom.
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Poslato: 09 Feb 2021, 17:49
od danijelk
Posto ECU odredjuje kolicinu vazduha i goriva, sta daje info ECU-u koliko treba vazduha a koliko goriva?
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Poslato: 09 Feb 2021, 17:57
od dragvorl
Razni senzori, temperature, protokomer, pozicija papucice gasa itd...
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Poslato: 09 Feb 2021, 18:47
od Bax
plus lambda sonda putem povratne sprege.