Stranica 3 od 25

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Poslato: 28 Sep 2022, 23:21
od BigMazzy
Dal se to ujanje čuje i kad je auto u leru i digneš ga na te obrtaje ili samo u vožnji?

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Poslato: 29 Sep 2022, 06:40
od pegazbre
Cuje se i na leru i bitni su samo obrtaji. Recimo najlakse se cuje u drugoj na 1900 obrtaja ali se cuje i u trecoj ali se tu cuje i zvuk punjenja turbine pa su pomesani. I na leru se cuje ali dosta maskira zvuk motora.

Razlika u odnosu na prosli put sto zvuk vise ne nestane kad se ugreje auto, smanji se ali je i dalje tu. Zvuk slabi sa brojem obrtaja ali tacno prati obrtaje (nije da obrtaji padnu a zvuk polako slabi) i opada sa njima i ispod 1900 obrtaja se ne cuje a iznad 2100 zvuk motora skroz zamaskira.

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Poslato: 29 Sep 2022, 08:17
od pegazbre
Zvao sad majstora da zakazem ponovo servis i objasnjavam siptome i on mi kaze da je nazalost pumpa za ulje za zamenu jer je zvuk tacno dolazio iz nje tj iz kartera ali pogledace oni naravno jos jednom jer ako zvuk opet dolazi od nje nema sta drugo.

Pitao sam ga za remenicu (kao sto je @ljubitelj nagovestio) koja se nalazi odmah kod kartera tj skroz dole, kazu nije ona bila izvor zvuka.

Nista proverice jos jednom sledece nedelje pa javljam sta je bilo.

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Poslato: 15 Dec 2022, 13:33
od pegazbre
Evo da javim sta sam uradio sa ovim.

Nakon sto smo pokusali da nadjemo zamensku pumpu, od kojih su neke nesto jeftinije a neke skuplje od orginalne, odlucio sam se da se ne zezam i uzmem original u Grandu koja kosta tricavih 55000.

U Grandu sam pre kupovine trazio da mi i oni provere auto i potvrde da li je pumpa problem i oni su na kraju potvrdili da zvuk dolazi iz kartera i da nema sta drugo da bude. Medjutim po njihovoj preporuci trebalo bi zameniti i zupcanik i lanac koji pogoni pumpu kad vec stavljam novu...+23000din.
Mislio sam da kod njih sve to zamenim ali odustao, ukupan trosak tricavih 154.000din sa rukama. Navodno da bi zamenili zupcanik, moraju da skinu zupcasti (menjan pre nekih 11000km) tako da moraju da stave novi kad skinu ali onda se menja i vodena pumpa a samim tim i antifriz a filter ulja i ulje se podrazumeva (mali servis radjen pre 500km).

Narucim ja pumpu, zupcanik, lanac i filter i danas zamenim kod mog majstora bez da radim pola velikog servisa ponovo.

I zvuka vise nema na oko 2000 obrtaja, ni kad je hladan ni kad je topao auto...ALI...sad se veoma slican zvuk cuje na oko 1200 obrtaja, ujanje za koje mi majstor kaze da dolazi od turbine i da ona tad krece da puni i sa jacim gasom do nekih 1800 obrtaja zvuk nestaje (znaci nema pojacavanja sa davanjem gasa). U principu nista da ne diram, turbinu radimo tek kad pocne da uji i kad dajem veci gas.

Ovo me sad buni jer toga nije bilo ranije, majstor kaze da je sigurno od turbine a da vise nema onog zvuka iz kartera niti na 2000 obrtaja i toga vise stvarno nema, ali kako je zamena uljne pumpe mogla da utice na to da pocne turbina da se cuje?

Dole su snimci koje sam pokusao da snimim sa otvorenim prozorom kad se jace cuje (nazalost nemam nikog da mi pomogne oko snimanja) pa ako neko ima ideju sta da radim dalje, meni ne deluje da je ovo normalno ponasanje turbine pogotovo sto se to nije ranije culo.



Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Poslato: 16 Dec 2022, 08:15
od pegazbre
Ima li neko ideju ili je imao slicno ponasanje?

Cujem par misljenja da im ne deluje kao turbina vec kao pretegnut kais neka remenica i sl.

Da nije mozda zbog toga sto je stavljeno novo ulje, filter i uljna pumpa koja sad verovatno daje ispravniji i ravnomerniji pritisak pa to utice na turbinu koja se hladi uljem?

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Poslato: 16 Dec 2022, 08:38
od 123456
Ne mogu da ti pomognem ali iskreno saosećam s tobom. Relativno mlad auto a prilično problema.

Da ih što pre resis :thumbup:

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Poslato: 16 Dec 2022, 09:23
od pegazbre
Nepricaj mi nista, prvih godinu dana nista a onda kad je krenulo...tacno ono sto kazu macka u dzaku.

Sledeci ce biti benzinac u garanciji ili novi, dosta mi je vise i dizela i polovnjaka...

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Poslato: 16 Dec 2022, 11:06
od shandu90
Srecno ti bilo sa potragom krstenog benzinca, redji su od jednogora.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Poslato: 16 Dec 2022, 11:53
od pegazbre
Vec gledam polako sta i kako (Kia Sportage, Hyundai Tuscon u garanciji par godina star pa i ako treba Dacia Jogger nova nisam gadljiv samo majstore da nevidim vise), sad mi je potreban auto tokom zime pa nemogu da ga prodajem a posto vozim malu decu i dosta idemo van grada (pogotovo kad su praznici) mora da bude ispravan, zato i gledam da ga odrzavam ali i kad imas sredstava i volje da odrzavas, tesko naci majstore...popravis jedno a nekako se odmah nakalemi drugo ili ono prvo nije popravljeno i tako dalje.

Idem sledece nedelje do drugog majstora, apsolutno mu necu reci sta sam radio na autu niti sugerisati sta je problem, samo cu se pojaviti i reci: "Nesto mi uji na 1200 obrtaja nadjite sta je.", pa da vidim sta ce mi reci jer mi je jako cudno da se turbina pocela jace cuti nakon menjanja uljne pumpe, ulja i uljnog filtera (mada doduse , hladi se ona tim uljem...)

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Poslato: 16 Dec 2022, 12:14
od sebekkg
Jesi išao do onog majstora iz pinosave? On je bio samo za ford.

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk



Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Poslato: 16 Dec 2022, 13:06
od Bogdan
Svaka tebi cast sto se trudis da sve resis itd...
Puno srece i da resis ubrzo konacno sve probleme sa S-Max.


Ford S-Max 2,5t


Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Poslato: 16 Dec 2022, 13:24
od pegazbre
sebekkg napisao: 16 Dec 2022, 12:14 Jesi išao do onog majstora iz pinosave? On je bio samo za ford.

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
Nisam isao tamo, tesko mi se zbog posla i obaveza nekad organizovati i za ove lokalne majstore u NS a ne da vozim 100km do drugog majstora. Ovde u NS idem samo kod majstora koji rade Ford i da nebude zabune, moj majstor je dobar, posten na prvom mestu i on je rekao svoje misljenje da nediram nista jos turbinu cak i kad bi ja hteo nesto da radim (ali tako je rekao i za uljnu pumpu pa smo menjali na kraju) ali hocu jos neko misljenje da cujem, jer ne bih da za mesec dva opet idem kod njega zato sto je on mislio da nije jos hitno...a mozda i nije turbina u pitanju.

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Poslato: 16 Dec 2022, 13:42
od Bax
MAni se toga vise, organizuj se da kupis nova kola.

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Poslato: 16 Dec 2022, 14:18
od pegazbre
Do proleca su mi vezane ruke, tako da sad sredjujem ovaj koliko mogu.

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Poslato: 16 Dec 2022, 14:42
od Bogdan
Daj boze da sve sredis, i da si posle miran i da uzivas u voznji.

Ford S-Max 2,5t