Stranica 3 od 6
Re: Polovnjak oko 10K EUR
Poslato: 07 Jun 2024, 12:58
od Nat7
Hvala puno na odgovoru! I jako mi se dopada paket opreme zapravo koji on nudi. Malo mi deluje da je cena niza za nesto sto je 2020. godiste, i jedino da zbog kilometraze koja nije mala bude nize.
Sad jos samo da doznam da li je ok i CentralAuto. Deluju jako pristojno i poslali su bukvalno preko vibera svu pratecu dokumentaciju, i broj sasije, pa cu provuci preventivno kroz CarVertical, iako znam da ne mora biti to sve precizno.
Re: Polovnjak oko 10K EUR
Poslato: 07 Jun 2024, 13:10
od grujicd
Zar nije kod njih onaj robotski poluautomatski menjač koji je za izbegavanje? Bar sa stanovišta korišćenja, da je spor i smara, ne znam kakav je po pouzdanosti. Skroz sam laik za te menjače ali je to stavka br 1 koju bi guglao i tražio iskustva.
Re: Polovnjak oko 10K EUR
Poslato: 07 Jun 2024, 13:14
od trojanac
@lami će možda znati nešto više.
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Re: Polovnjak oko 10K EUR
Poslato: 07 Jun 2024, 17:05
od Nikolaa
jok, citroen fura AISINove klasicne automatike, koji su.... okej
nit smrde nit mirisu

Re: Polovnjak oko 10K EUR
Poslato: 07 Jun 2024, 17:55
od Nat7
Ne znam kako deluje ovaj Peugeot 208:
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl2_plv3
Zapravo me muci taj 1.5HDI za koga sam cula da je od 2020. bilo nesto jako problematicno i da je bilo i opoziva i svacega. A ogroman broj vozila je upravo sa njim.
I jos jedna opcija mi je ovaj C3 Aircross sa 1.6HDI koji bi trebalo da je ok:
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl2_plv3
Tako da eto, ako neko ima predlog neki izmedju ta tri modela iz ovog i prethodnog posta, valjda cu moci da uklopim nesto.
Re: Polovnjak oko 10K EUR
Poslato: 07 Jun 2024, 17:56
od Nat7
Nikolaa napisao: 07 Jun 2024, 17:05
jok, citroen fura AISINove klasicne automatike, koji su.... okej
nit smrde nit mirisu
Da li ovo znaci da bih smela da se usudim da pazarim sa poluautomatskim? Tj. da nece biti neka ogromna i preskupa greska.
Re: Polovnjak oko 10K EUR
Poslato: 07 Jun 2024, 23:11
od trojanac
Garancija je danas upitna, čak i za novi automobil. Nadam se da ove dve teme mogu da pomognu.
viewtopic.php?f=10&t=5331&p=825909
viewtopic.php?f=2&t=5352#p829285
Dakle, treb utvrditi kakav je automatik u tim primercima koje gledaš.
@lami da li znaš od kog godišta su promenili automatik u C3?
Re: Polovnjak oko 10K EUR
Poslato: 07 Jun 2024, 23:52
od lami
Zdravo, novi c3 - 2017 pa nadalje je 100% Aisin, znaci klasicni automatik. Ja nisam imao probleme sa zupcastim, mislim da su to vise imali probleme ovi bez turba, a C3 automatik ti je sa turbom. Prvi sam vlasnik, presao nesto vise od 100 000, pogledaj onu drugu temu sto je trojanac okacio, mozda vidis nesto korisno.
P.S.
C4 Cactus, obrati paznju, mislim da su zadnji prozori kao kod juga, tj na kant.
Re: Polovnjak oko 10K EUR
Poslato: 08 Jun 2024, 06:04
od AleksandarAca
Nat7 napisao:Hvala puno na odgovoru! I jako mi se dopada paket opreme zapravo koji on nudi. Malo mi deluje da je cena niza za nesto sto je 2020. godiste, i jedino da zbog kilometraze koja nije mala bude nize.
Sad jos samo da doznam da li je ok i CentralAuto. Deluju jako pristojno i poslali su bukvalno preko vibera svu pratecu dokumentaciju, i broj sasije, pa cu provuci preventivno kroz CarVertical, iako znam da ne mora biti to sve precizno.
Pogledaj French Concept, plac je izmedju Pozege i Arilja, ima dosta veci izbor francuskih vozila (mislim da uvek na lageru ima oko 100 komada) i sva vozila su proverena, prave kilometraze i servisne istorije. Uzimao sam par automobila od Sase i kada bi ponovo birao nesto iz FR to mi je prvi izbor.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Polovnjak oko 10K EUR
Poslato: 08 Jun 2024, 09:21
od elMaestro
Ja sam sa 1.5 HDI 100ks prešao nekih 60-70k službeno. Iskreno ja samo reči hvale imam za njega. Komforniji je recimo od 208, taj sa 100ks se lepo vozi, moj je bio manuelni. Ono što mi je smetalo je 5b menjač, s obzirom da sam ga ja mahom na otvorenom koristio. Menjač je lepo ukomponovan sa motorom, ali mu ipak fali 6. brzina. Opet, kad ga poredim sa 208 koji je 2016. ono što mogu reći je da se lepše nađe položaj za volanom u 208, u C3 kao da se, koliko god nisko sedište bilo, ipak više sedi. S druge strane, u celoj kabini više mesta ima u C3.
Polovnjak oko 10K EUR
Poslato: 08 Jun 2024, 14:46
od shandu90
lami napisao:Zdravo, novi c3 - 2017 pa nadalje je 100% Aisin, znaci klasicni automatik. Ja nisam imao probleme sa zupcastim, mislim da su to vise imali probleme ovi bez turba, a C3 automatik ti je sa turbom. Prvi sam vlasnik, presao nesto vise od 100 000, pogledaj onu drugu temu sto je trojanac okacio, mozda vidis nesto korisno.
P.S.
C4 Cactus, obrati paznju, mislim da su zadnji prozori kao kod juga, tj na kant.
Da. Cactus nema klasicno otvaranje zadnjih prozora, nego kao ona stara kola sa troje vrata (ne racunam kadett karavan).
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Polovnjak oko 10K EUR
Poslato: 08 Jun 2024, 20:04
od pedja
Cactus ide na leptir, a (prvi) Citroen DS4 nikako ne otvara stakla na zadnjim vratima.
TapaT
Re: Polovnjak oko 10K EUR
Poslato: 08 Jun 2024, 21:44
od trojanac
U poređenju C3 vs 208, ne znam za klirens ali duži, višlji i širi je C3. I prtljažnik je malko veći. Sve su to male razlike ali znače.
Dakle tražiš 2018 i mlađe ako ti je bitan automatik.
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Re: Polovnjak oko 10K EUR
Poslato: 08 Jun 2024, 23:12
od Nat7
Hvala svima na odgovorima. Idem vrv naredne nedelje u Pozegu pa cu proveriti i Central Auto i French Concept. Javicu stanje, kao i sta sam kupila, pa mozda jos neko dobije ideju.
I samo za kraj, da li je nov dizelas koji je presao skoro 200k za 4 godine ok izbor? Znam da je to vrv tacna kilometraza i znam da mogu da predju i vise od pola miliona ako se ok servisiraju, ali mi je malo onako psiholoska barijera da dam recimo 12k za auto koji je presao toliko. Povrsno mi se najvise dopada ovaj Peugeot 208 Allure, a znam da bi mozda racionalno trebalo uzeti Citroen 3 zbog prostora i toga sto je robustan.
Re: Polovnjak oko 10K EUR
Poslato: 08 Jun 2024, 23:22
od Nat7
A da, kada sam pominjala 1.5 dizel probleme, mislila sam na ovo:
https://autorepublika.com/2022/11/08/pr ... la-i-ds-a/
I od nekoliko ljudi sam cula da se klonim tog motora. Cak mi je i jedan mehanicar rekao da cak i ranije verzije nisu ok, nesto u vezi sa time da trose jako puno ulja i ne secam se tacno sta jos. I kad ukombinujemo to sa ovim prolemom sa zupcastim kaisem kod trocilindarskog 1.2 benzinca, i time da ja u sustini sve ovo izucavam tek poslednja dva meseca, bas imam problem da se odlucim.
Do sada sam vozila C3 iz 2007, 1.4hdi i svakako ce bilo sta novije biti napredak, ali cisto da ne kupim sebi rupu bez dna samo zato sto mi se dopada unutrasnjost i karakteristike novog Peugeota 208.
