Re: Opel astra K
Poslato: 13 Okt 2024, 19:08
Nije baš lako odrediti vremensku granicu, ali recimo vozilo proizvedeno zadnje 3 do 4 godine. Dakle 1.0TCe/1.0TSI bez puno razmišljanja. Lakše nego 1.4 atmo. Čak sam u Novembru prošle godine gledao jednu Ibizu 1.2TSI DSG i planirao da idem u Suboticu, da pogledam i moguće pazarim auto. Ali sam odustao jer je prosto mali za moje potrebe. Da, znam da je on 4 cilindra, ali kad već pričamo o malolitražnim turbo benzincima.
Kad već spomenu Ceed, da sam u procesu kupovine novog automobila, vrlo moguće da bih se odlučio baš za Ceed 1.0 T-GDI sa tri cilindra i samo 100KS, u nekom boljem paketu opreme. Da je u pitanju, do skorašnja, akcijska cena ispod 20.000 evra. Uopšte ne bih pravio pitanje motorizacije, iako svi znamo a je mnogo bolja opcija ići na snažnije verzije.
E sad, moram da napomenem da moje korišćenje privatnog vozila od jedva 10.000km godišnje i nekog drugog koji je non stop na drumu i prelazi 2,3 puta više, zasigurno se razlikuje. Nije sad tu razlika neka ogromna zbog tog jednog cilindra, ali isto kao što je ugodinije i lakše putovati sa 2.0 u odnosu na 1.5, tako je isto i razlika 1.0 3 cilindra i 1.5 4 cilindra, oba turbo.
Uglavnom, nije to nikakav bauk više. Evo ga Martin napravio 100.000km sa 1.0TCe, za nepune 3 godine, i to na plin. viewtopic.php?f=2&t=6926&start=150#p1113435
Ja nešto nisam čuo da se žalio i da je za otpad.
Kad već spomenu Ceed, da sam u procesu kupovine novog automobila, vrlo moguće da bih se odlučio baš za Ceed 1.0 T-GDI sa tri cilindra i samo 100KS, u nekom boljem paketu opreme. Da je u pitanju, do skorašnja, akcijska cena ispod 20.000 evra. Uopšte ne bih pravio pitanje motorizacije, iako svi znamo a je mnogo bolja opcija ići na snažnije verzije.
E sad, moram da napomenem da moje korišćenje privatnog vozila od jedva 10.000km godišnje i nekog drugog koji je non stop na drumu i prelazi 2,3 puta više, zasigurno se razlikuje. Nije sad tu razlika neka ogromna zbog tog jednog cilindra, ali isto kao što je ugodinije i lakše putovati sa 2.0 u odnosu na 1.5, tako je isto i razlika 1.0 3 cilindra i 1.5 4 cilindra, oba turbo.
Uglavnom, nije to nikakav bauk više. Evo ga Martin napravio 100.000km sa 1.0TCe, za nepune 3 godine, i to na plin. viewtopic.php?f=2&t=6926&start=150#p1113435
Ja nešto nisam čuo da se žalio i da je za otpad.