Stranica 3 od 6

Re: Tucson, Sportage, Teramar, Kodiak ili XC60

Poslato: 24 Nov 2025, 12:46
od pedalaš
ftj napisao: 23 Nov 2025, 21:58 kodiaq 2.0 tdi sportline sa 7 sedista i odlicnom opremom kojoj fali kuka i webasto je 50k, cisto da neko ne misli da mora 55-60 za kodiaka da valja.
Eno, pogledaj na "Polovni automobili", ne postoji oglašen Kodiaq 2,0 TDI sa cenom ispod 53.900.
Niže od toga nema.
A sa cenama 55-56.000 oglašenih koliko hoćeš. Jer, uvoznik i dileri znaju šta najčešće traže kupci te klase. A svakako ne očekuju i ne kupuju klotare u tom segmentu.
Znam ja zašto sam napisao da cena Kodiaqa 2,0 TDI u dobroj opremi lako prebaci i 60.000.

Re: Tucson, Sportage, Teramar, Kodiak ili XC60

Poslato: 24 Nov 2025, 13:08
od carov2
Nije sve na Polovnim automobilima.

Sent from my CPH2581 using Tapatalk


Re: Tucson, Sportage, Teramar, Kodiak ili XC60

Poslato: 24 Nov 2025, 13:14
od ljuba
Volvo je prodat pre 15 godina Kineskoj firmi :)
Volvo was sold to the Chinese company Zhejiang Geely Holding Group in 2010. The deal was completed on August 2, 2010, after Ford sold the company for approximately $1.8 billion.
Timeline: Ford sold the Volvo Car Corporation to Geely Holding in 2010, following a previous sale of the company by the Swedish Volvo Group to Ford in 1999.
Deal details: The transaction was valued at around $1.8 billion and was the largest overseas acquisition by a Chinese automaker at the time.
Reasoning: The sale was a strategic move for both companies. For Ford, it allowed them to focus on their core Ford brand, while for Geely, it provided access to Volvo's technology, brand recognition, and a gateway into global markets.
Mada to opet nista ne znaci ....

Re: Tucson, Sportage, Teramar, Kodiak ili XC60

Poslato: 24 Nov 2025, 13:17
od pedalaš
Sad opet pogledah na "Polovni automobili" i vidim da na na tom sajtu nove Kodiaqe iz 2025. ( po tim cenama od 54-56.000 ) drže oglašenim dileri Škode iz Beograda, Šapca, Novog Pazara, Paraćina, Kragujevca i Zrenjanina.
Vrlo reprezentativno za Srbiju. Nisu te cene izuzeci jednog ili dva dilera.

Re: Tucson, Sportage, Teramar, Kodiak ili XC60

Poslato: 24 Nov 2025, 13:45
od carov2
U salonu često bude druga priča ili kada se pozove na osnovu nekog oglasa sa PA, bar je tako bilo prošle godine.
Napišu da imaju na stanju, a zapravo imaju neki drugi, skuplji ili tako neka priča, kada se pozove.
Zbog toga pišem da se ne mogu naći sve informacije na PA web sajtu, nisam mislio ništa uvredljivo.

Ode se u salon ili na zvaničan web sajt pa se dobije više informacija, moj subjektivni utisak je sličan kao kod kolege ftj-a, može za sličan novac dobar primerak.

Slika

Sent from my CPH2581 using Tapatalk


Re: Tucson, Sportage, Teramar, Kodiak ili XC60

Poslato: 24 Nov 2025, 13:47
od ftj
Ja znam za dva slucaja ove cene sto sam naveo, kupljeno pre 2-3 meseca, oba sportline. I oba su bila naručena, nisu sa lagera.

Re: Tucson, Sportage, Teramar, Kodiak ili XC60

Poslato: 24 Nov 2025, 14:31
od alex81
У том рангу и буџету озбиљно бих размотрио ТЕРАМАР.
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 1_pl1_plv0

Re: Tucson, Sportage, Teramar, Kodiak ili XC60

Poslato: 24 Nov 2025, 14:32
od carov2
Lepuškast, ali Kodiaq je jednostavno too good, a i troši više ulja.

Sent from my CPH2581 using Tapatalk


Re: Tucson, Sportage, Teramar, Kodiak ili XC60

Poslato: 24 Nov 2025, 14:47
od milekmilek
Koji troši više ulja?

Re: Tucson, Sportage, Teramar, Kodiak ili XC60

Poslato: 24 Nov 2025, 15:00
od pedalaš
carov2 napisao: 24 Nov 2025, 13:45 U salonu često bude druga priča ili kada se pozove na osnovu nekog oglasa sa PA, bar je tako bilo prošle godine.
Napišu da imaju na stanju, a zapravo imaju neki drugi, skuplji ili tako neka priča, kada se pozove.
Zbog toga pišem da se ne mogu naći sve informacije na PA web sajtu, nisam mislio ništa uvredljivo.

Ode se u salon ili na zvaničan web sajt pa se dobije više informacija, moj subjektivni utisak je sličan kao kod kolege ftj-a, može za sličan novac dobar primerak.

Slika

Sent from my CPH2581 using Tapatalk
Iz ovog što si postavio uopšte se ne vidi spisak opcione opreme, a to je suština i razlika izmedju "klotare" i "dobro opremljenog primerka".
Imaš na PA u dilerskim oglasima za Kodiaq prikazane i konfiguracije opreme, pa i za one primerke od preko 55.000. Ne bih rekao da su tamo izabrane opcije ( npr. grejanje volana ili poluatonomna vožnja i sl. ) glupost od opreme za kola te klase na pragu 2026. godine.

Re: Tucson, Sportage, Teramar, Kodiak ili XC60

Poslato: 24 Nov 2025, 15:01
od Dzona
Ako autoru teme nešto znači - ja sam pre mesec/dva obišao salone Nissan-a, Honde i Toyote, čisto zbog probe XTrail-a, CRV-a i RAV4-ke.
Jer planiramo zamenu ženomobila u budućnosti i želeo sam da se bliže upoznam (iako sam XTrail i Rav4 ranije i probao) sa modelima koji će se (i već su) krenuli da se pojavljuju polovni sa poznatom istorijom.
Elem, CRV je odličan, ali je i dosta iznad budžeta koji je ovde stavljen. Takođe očekivao sam veći auto u odnosu na XTrail, jer mi je delovao dosta robustnije (takav mu je dizajn), međutim XTrail mi je u enterijeru bolji utisak ostavio, plus je i malo praktičniji. Cenovno je bio skoro 10k eur skuplji nego li XTrail

RAV4 je sigurica, međutim i on je, kada se doda oprema da bude "pandan" Tekna opremi kod Nissan-a ipak izlazio na nešto oko 51k eur za HEV varijantu. Spolja mi je RAV4 super legao plus je motorizacija i veše nego proverena, ali mi je u enterijeru dosta lošiji utisak od Nissan-a.

XTrail mi je najjači utisak ostavio u unutrašnjosti, iako imam stariji model i vidi se da je zadržao dosta nekih stvari, ipak je novi model kvalitativno dosta dosta bolji od starog modela. Bolji mi je unutra u odnosu na RAV4, čak i u odnosu na CRV - ali se tu ograđujem samo zato što mi je u XTrail-u sve već leglo jer posedujem prethodnu generaciju.

Ipak mi je CRV druga cenovna klasa i verovatno će i kao polovna biti dosta skuplja od XTrail-a (jer ćemo mi gledati polovne primerke, nadam se uskoro).

E sad što se Kodiaq-a tiče, imam dosta iskustva sa prethodnom generacijom i nudi zaista mnogo prostora (naročito prtljažnika), međutim fokusirali smo se na hibride (jer se ženomobil dosta koristi u gradu i za zimske sportove).
Ponovo mi ćemo verovatno XTrail-a ePower 4x4 da pazarimo i on nam je za sada favorit - jer će sasvim sigurno biti dobar izbor mladih polovnjaka (2 god starih) po prihvatljioj ceni - jer je i kao nov jeftiniji). Sviđa nam se enterijer i kako funkcioniše ePower sistem - izuzetan za česte kraće gradske vožnje i pre svega jer ima dosta konkurentnu cenu. E sad eksterijer nam se i ne sviđa previše (prednji deo)...

Re: Tucson, Sportage, Teramar, Kodiak ili XC60

Poslato: 24 Nov 2025, 15:12
od maniaxxx
pedalaš napisao: 24 Nov 2025, 13:17 Sad opet pogledah na "Polovni automobili" i vidim da na na tom sajtu nove Kodiaqe iz 2025. ( po tim cenama od 54-56.000 ) drže oglašenim dileri Škode iz Beograda, Šapca, Novog Pazara, Paraćina, Kragujevca i Zrenjanina.
Vrlo reprezentativno za Srbiju. Nisu te cene izuzeci jednog ili dva dilera.
Za 50tak do 55k evra se kupuje kodiaq RS, a ne klotare. Doduse kad bi vec morao da kupim VAG SUV uzeo bi terramar.

Re: Tucson, Sportage, Teramar, Kodiak ili XC60

Poslato: 24 Nov 2025, 15:13
od maniaxxx
Dzona napisao: 24 Nov 2025, 15:01 Ako autoru teme nešto znači - ja sam pre mesec/dva obišao salone Nissan-a, Honde i Toyote, čisto zbog probe XTrail-a, CRV-a i RAV4-ke.
Jer planiramo zamenu ženomobila u budućnosti i želeo sam da se bliže upoznam (iako sam XTrail i Rav4 ranije i probao) sa modelima koji će se (i već su) krenuli da se pojavljuju polovni sa poznatom istorijom.
Elem, CRV je odličan, ali je i dosta iznad budžeta koji je ovde stavljen. Takođe očekivao sam veći auto u odnosu na XTrail, jer mi je delovao dosta robustnije (takav mu je dizajn), međutim XTrail mi je u enterijeru bolji utisak ostavio, plus je i malo praktičniji. Cenovno je bio skoro 10k eur skuplji nego li XTrail

RAV4 je sigurica, međutim i on je, kada se doda oprema da bude "pandan" Tekna opremi kod Nissan-a ipak izlazio na nešto oko 51k eur za HEV varijantu. Spolja mi je RAV4 super legao plus je motorizacija i veše nego proverena, ali mi je u enterijeru dosta lošiji utisak od Nissan-a.

XTrail mi je najjači utisak ostavio u unutrašnjosti, iako imam stariji model i vidi se da je zadržao dosta nekih stvari, ipak je novi model kvalitativno dosta dosta bolji od starog modela. Bolji mi je unutra u odnosu na RAV4, čak i u odnosu na CRV - ali se tu ograđujem samo zato što mi je u XTrail-u sve već leglo jer posedujem prethodnu generaciju.

Ipak mi je CRV druga cenovna klasa i verovatno će i kao polovna biti dosta skuplja od XTrail-a (jer ćemo mi gledati polovne primerke, nadam se uskoro).

E sad što se Kodiaq-a tiče, imam dosta iskustva sa prethodnom generacijom i nudi zaista mnogo prostora (naročito prtljažnika), međutim fokusirali smo se na hibride (jer se ženomobil dosta koristi u gradu i za zimske sportove).
Ponovo mi ćemo verovatno XTrail-a ePower 4x4 da pazarimo i on nam je za sada favorit - jer će sasvim sigurno biti dobar izbor mladih polovnjaka (2 god starih) po prihvatljioj ceni - jer je i kao nov jeftiniji). Sviđa nam se enterijer i kako funkcioniše ePower sistem - izuzetan za česte kraće gradske vožnje i pre svega jer ima dosta konkurentnu cenu. E sad eksterijer nam se i ne sviđa previše (prednji deo)...
A neki PI Kodiaq ili terramar kad vec zelite hybrid?

Re: Tucson, Sportage, Teramar, Kodiak ili XC60

Poslato: 24 Nov 2025, 15:24
od carov2
pedalaš napisao:
carov2 napisao: 24 Nov 2025, 13:45 U salonu često bude druga priča ili kada se pozove na osnovu nekog oglasa sa PA, bar je tako bilo prošle godine.
Napišu da imaju na stanju, a zapravo imaju neki drugi, skuplji ili tako neka priča, kada se pozove.
Zbog toga pišem da se ne mogu naći sve informacije na PA web sajtu, nisam mislio ništa uvredljivo.

Ode se u salon ili na zvaničan web sajt pa se dobije više informacija, moj subjektivni utisak je sličan kao kod kolege ftj-a, može za sličan novac dobar primerak.

Slika

Sent from my CPH2581 using Tapatalk
Iz ovog što si postavio uopšte se ne vidi spisak opcione opreme, a to je suština i razlika izmedju "klotare" i "dobro opremljenog primerka".
Imaš na PA u dilerskim oglasima za Kodiaq prikazane i konfiguracije opreme, pa i za one primerke od preko 55.000. Ne bih rekao da su tamo izabrane opcije ( npr. grejanje volana ili poluatonomna vožnja i sl. ) glupost od opreme za kola te klase na pragu 2026. godine.
Ipak imamo nesporazum, mislio sam da si u pravu i da se razumemo.

Nisi u pravu.

Nisi u pravu.

Nisi u pravu.

Početna cena po web sajtu je 40k eura za Kodiaqa.

Kodiaq od cca 50k eura nije klot.

Kodiaq od cca 50k eura nije klot.

56k eura košta RS, kao što Manijak piše, sada sam se setio da imam fotografiju iz salona.

Inače troši Kodiaq TDI ulje samo tako.Slika

Sent from my CPH2581 using Tapatalk


Re: Tucson, Sportage, Teramar, Kodiak ili XC60

Poslato: 24 Nov 2025, 15:29
od pedalaš
maniaxxx napisao: 24 Nov 2025, 15:13
Dzona napisao: 24 Nov 2025, 15:01 Ako autoru teme nešto znači - ja sam pre mesec/dva obišao salone Nissan-a, Honde i Toyote, čisto zbog probe XTrail-a, CRV-a i RAV4-ke.
Jer planiramo zamenu ženomobila u budućnosti i želeo sam da se bliže upoznam (iako sam XTrail i Rav4 ranije i probao) sa modelima koji će se (i već su) krenuli da se pojavljuju polovni sa poznatom istorijom.
Elem, CRV je odličan, ali je i dosta iznad budžeta koji je ovde stavljen. Takođe očekivao sam veći auto u odnosu na XTrail, jer mi je delovao dosta robustnije (takav mu je dizajn), međutim XTrail mi je u enterijeru bolji utisak ostavio, plus je i malo praktičniji. Cenovno je bio skoro 10k eur skuplji nego li XTrail

RAV4 je sigurica, međutim i on je, kada se doda oprema da bude "pandan" Tekna opremi kod Nissan-a ipak izlazio na nešto oko 51k eur za HEV varijantu. Spolja mi je RAV4 super legao plus je motorizacija i veše nego proverena, ali mi je u enterijeru dosta lošiji utisak od Nissan-a.

XTrail mi je najjači utisak ostavio u unutrašnjosti, iako imam stariji model i vidi se da je zadržao dosta nekih stvari, ipak je novi model kvalitativno dosta dosta bolji od starog modela. Bolji mi je unutra u odnosu na RAV4, čak i u odnosu na CRV - ali se tu ograđujem samo zato što mi je u XTrail-u sve već leglo jer posedujem prethodnu generaciju.

Ipak mi je CRV druga cenovna klasa i verovatno će i kao polovna biti dosta skuplja od XTrail-a (jer ćemo mi gledati polovne primerke, nadam se uskoro).

E sad što se Kodiaq-a tiče, imam dosta iskustva sa prethodnom generacijom i nudi zaista mnogo prostora (naročito prtljažnika), međutim fokusirali smo se na hibride (jer se ženomobil dosta koristi u gradu i za zimske sportove).
Ponovo mi ćemo verovatno XTrail-a ePower 4x4 da pazarimo i on nam je za sada favorit - jer će sasvim sigurno biti dobar izbor mladih polovnjaka (2 god starih) po prihvatljioj ceni - jer je i kao nov jeftiniji). Sviđa nam se enterijer i kako funkcioniše ePower sistem - izuzetan za česte kraće gradske vožnje i pre svega jer ima dosta konkurentnu cenu. E sad eksterijer nam se i ne sviđa previše (prednji deo)...
A neki PI Kodiaq ili terramar kad vec zelite hybrid?
Kodiaq 1,5 PHEV ( kao i sva ostala vozila VW grupe koja koriste isti sklop ) postoji samo kao 2WD.
Možda je 2WD i sasvim OK za Superba ( ali ne postoji bez razloga Superb i kao 4x4 )..
Ali, za tu klasu ( gde je Kodiaq ) mislim da je celishodnije da je 4WD.