Stranica 3 od 3

Re: Polovan auto gde šta i kako za 6 hiljada

Poslato: 24 Dec 2025, 12:34
od blaugrana
Neka toyota

Gesendet von meinem Blauwei mit Tapatalk


Re: Polovan auto gde šta i kako za 6 hiljada

Poslato: 24 Dec 2025, 12:40
od mironiko
Gaginh0 napisao:
mironiko napisao: 24 Dec 2025, 11:21 http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... ford-focus

Koliko znam, ovaj 1.0 se dobro pokazao. Takođe, iako ne volim te naknadne multimedije, ovde deluje sve po PS-u.

Mala kilometraža, izgleda očuvano, turbak, C segment.

Sent from my Pixel 8 using Tapatalk
Kaiš u ulju, ta kilometraža mu je zadnji trzaj... :naughty:
Stvarno? Zar nije bilo nekih izveštaja sa raznih stranih foruma da (taj i onaj od 125ks) dobace i do 300, 400kkm..?

Sent from my Pixel 8 using Tapatalk


Re: Polovan auto gde šta i kako za 6 hiljada

Poslato: 24 Dec 2025, 12:46
od Piros
OMP napisao: 24 Dec 2025, 12:23 Zato sam i rekao uvek bih pre 1.4 turbo kod fiata, trosi isto ko taj atmo a neuporedivo se lepse vozi i bolje ide
Slažem se, mnogo bolja opcija 1.4 turbo . U 500L se baš oseća da ide mnogo lakše sa tim motorom, a potrošnja možda i manja na otvorenom putu.
pedalaš napisao: 24 Dec 2025, 11:04
Uz dužno poštovanje, taj 1,2 TSI sa lancem ne bih ni na poklon, dok onaj 1,2 TSI posle njega, sa zupčastim kaišem, bih rado kupio ( kao što bih rado uzeo i kasniji 3-cilindrični 1,0 TSI ).
Drugar je na 1,2 TSI iz 2010. ( sa lancem ), koga je kupio novog, pet narednih godina svake godine menjao ceo set razvoda ( lanac, lančanike i zatezač). To nije normalno kakvo je to bilo smeće od lanca, lančanika i zatezača.
Generalno se slažem, ali eto vozio drugarov Yeti iz 2012 godine, auto prešao pravih 280000km i bio zapanjen kako lepo ide i generalno bez problema. On je 2x menjao lanac i kaže da bi uskoro trebao ponovo da se menja preventivno. Zamenio i čuvenu podlošku na turbini , još uvek njegova turbina nije išla na remont. Doduše on je stvarno dobar primer kako neko održava auto.
Što se tiče ovog 1.0tsi motora, ćerka ga ima u Seatu Aroni i taj motor mnogo lepo radi i baš malo troši

Re: Polovan auto gde šta i kako za 6 hiljada

Poslato: 24 Dec 2025, 12:47
od dragvorl
Piros napisao: 24 Dec 2025, 09:08 Ali i taj 1.2tce treba naći da je dobar, nije baš na nekom glasu kao dobar motor, barem po diskusijama na RFS-u. Da li je problem samo turbina, iskreno nisam baš mnogo ispratio, ali znam po komentarima tipa " nesrećni 1.2 tce..." Ja sam ga baš kratko probao i meni se svideo, doduše bio je nov auto
Taj tce D4FT nije isti motor kao moderniji. Isto je 1.2 ali nema veze jedan sa drugim. Motor je pouzdan i razvoj starog 1.4 16v koji postoji u paleti jako dugo.

Re: Polovan auto gde šta i kako za 6 hiljada

Poslato: 24 Dec 2025, 12:48
od BigMazzy
Kitkat napisao:Ovako nešto? https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl1_plv0

I ovo je atmosferac pa je verovatno trom na tu veličinu, ali opet bolje nego 70ks. :D Zato su oglasi puni 1.0 motora.

Je li realno da čovek traži 8500 evra za Fiat koji ima preko 200 hiljada km? https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl1_plv0
Da, realno je za taj fiat 1.4 turbo. Taj ce preci jos tiliko bez problema.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk


Re: Polovan auto gde šta i kako za 6 hiljada

Poslato: 24 Dec 2025, 13:31
od Bax
AKo zelite auto sa sto manje problema, i sto manje troskova, obican Punto/ Grande/ Tipo ce vam zavrsiti posao.
Gledajte neki od prvog vlasnika uzet u Srbiji.
Atmo motori 1.2 i 1.4 FIRE, su vec sasvim afirmisani, da su dobar kvalitet i imaju dugotrajnost

Mada u obzir moze da vam udju i drugi modeli, slicnih atmo benz motora, Clio, Astra H, Megan, Auris, Focus....

Ali ja bi se drzao prvog kriterijuma kupljen ovde, ispod 100k na satu, prvi vlasnik.

Imam 3 vremesna auta, atmo benzinca, ali sa malom kilometrazom, najbezbrizniji sam sa FIAT Puntom, njega odrzavati je kao odrzavati skuter.
Ni Opel, ni Toyota se ne kvare, ali kad riknu ipak su to znacajnije cifre za popravak, a imaju i sitemske probleme, koji su poskupi da se rese.

Re: Polovan auto gde šta i kako za 6 hiljada

Poslato: 24 Dec 2025, 13:42
od dragvorl
Ako im snaga motora bas nije problem onda je Punto ili Tipo ok. Kad ukljuci klimu taj auto je mrtvo puvalo. Ako je to manje bitno onda je ok izbor.

Re: Polovan auto gde šta i kako za 6 hiljada

Poslato: 24 Dec 2025, 14:23
od Kitkat
dragvorl napisao: 24 Dec 2025, 13:42 Ako im snaga motora bas nije problem onda je Punto ili Tipo ok. Kad ukljuci klimu taj auto je mrtvo puvalo. Ako je to manje bitno onda je ok izbor.
Jasno mi je to. U suštini mi je bitno da može pod klimom da se popne na Venac :D a svakako se može otići u taj Dunav Auto i probati vozilo.

Re: Polovan auto gde šta i kako za 6 hiljada

Poslato: 24 Dec 2025, 14:29
od Kitkat
BigMazzy napisao: 24 Dec 2025, 12:48
Kitkat napisao:Ovako nešto? https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl1_plv0

I ovo je atmosferac pa je verovatno trom na tu veličinu, ali opet bolje nego 70ks. :D Zato su oglasi puni 1.0 motora.

Je li realno da čovek traži 8500 evra za Fiat koji ima preko 200 hiljada km? https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl1_plv0
Da, realno je za taj fiat 1.4 turbo. Taj ce preci jos tiliko bez problema.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Ako je prava kilometraža. Deluje da jeste zbog starosti auta. Tu je onda ona čuvena dilema, uzeti auto koji je prošao 200 hiljada kilometara po EU putevima ili neki sa ispod 100 hiljada km koji je vožen po Srbiji.

Re: Polovan auto gde šta i kako za 6 hiljada

Poslato: 24 Dec 2025, 14:44
od Bax
Meni tu nema dileme, uvek je najbolja kupovina prvi proveren vlasnik, mala kilometraza. To iz uvoza se dovlace krpez automobili, kojima se mota kilomtraza, sklapaju od vise komada, i slicne horor price.... Naravno ima izuzetaka, ali mahom kad sam odes tamo i uvezes.

A ja sam sa Puntom 1.2 8v 60ks, sa sve klimom, nas troje u autu, natovareni stogao do CG primorja preko Zlatibora, i Durmitora, sa sve krovnim koferom od 550 litara.
Tako natovaren se muci i Auris duplo vise konja.

A kao momak sam taj isti motor, terao desetinama puta, do CG primorja, ali tad nas je bilo dvoje u vozilu....

Sta je kriticno na tako malom motoru, kad treba prestici sleper koji recimo ide 80 na sat, tada treba puno praznog prostora i pripreme da se to izvede, gasis klimu, treca i pun gas do 120km/h. Nije to sad nesto tesko izvodljivo, pri prebacivanju u trecu, samo skljicnes dugme za klimu, koje je vec na dohvat prsta sa rucice menjaca....

Ostale situacije tom motoru nisu problem. Lagano odrzava putne brzine oko 120km/h, sto mu je i neki optimum za dalji put, mada moze da izgura do 150km/h.

Govorim konkretno za Punta, mada verujem da bi i Clio i Fiesta, Corsa, sa slicnom motorizacijom izgurale put.
Dok recimo Yaris 1.33 sa 100ks, on vec moze ozbiljnije da se vozi i ofanzivnije....

Takodje kretanje pod klimom kroz gradski spic, na 40 stepeni, je onako mucno, tu se motor bas muci, jer ima gubitak snage usled prevelike spoljne temp, ali to se primeti i na ovim jacim atmo benzincima, jednostavno ne prijaju im gradske zege.....

PS. svaki taj auto ce ici ko baba spram 1.9 jtd, ali zavrsice posao.

Re: Polovan auto gde šta i kako za 6 hiljada

Poslato: 24 Dec 2025, 14:56
od dragvorl
Pa preticanje slepera sa Puntom i slicnim automobilima sa slicnom motorizacijom zahteva ozbiljne pripreme ako nije 100% cista situacija, tipa ravan put, be uspona, krivina. Ne dao Bog ici s tim na duza putovanja sa puno preticanja regionalnim putevima jos leti.

Re: Polovan auto gde šta i kako za 6 hiljada

Poslato: 24 Dec 2025, 15:02
od blaugrana
Bez brige, jos malo pa tunel kroz FG.

Gesendet von meinem Blauwei mit Tapatalk


Re: Polovan auto gde šta i kako za 6 hiljada

Poslato: 24 Dec 2025, 15:11
od Bax
Uz FG se i bicikl popne, kom autu je to problem....

Re: Polovan auto gde šta i kako za 6 hiljada

Poslato: 24 Dec 2025, 15:22
od pedja
blaugrana napisao:Bez brige, jos malo pa tunel kroz FG.

Gesendet von meinem Blauwei mit Tapatalk
I onda desant RU tablica na NS :D

Послато са SM-G980F помоћу Тапатока


Re: Polovan auto gde šta i kako za 6 hiljada

Poslato: 24 Dec 2025, 15:49
od Kitkat
Bax napisao: 24 Dec 2025, 14:44 Takodje kretanje pod klimom kroz gradski spic, na 40 stepeni, je onako mucno, tu se motor bas muci, jer ima gubitak snage usled prevelike spoljne temp, ali to se primeti i na ovim jacim atmo benzincima, jednostavno ne prijaju im gradske zege.....

PS. svaki taj auto ce ici ko baba spram 1.9 jtd, ali zavrsice posao.
Još je mučnije kad je klima uglavnom pokvarena, što se nama dešava poslednja dva leta. :D

A da će ići ko baba to znam, sećam se kako je bilo kad sam iz Punta prešla u Stilo i prvi put pustila kvačilo. Ali dizel nije za gradsku vožnju a za jači benzinac nemam para. Mora nečim da se premosti.