Re: Polovan auto gde šta i kako za 6 hiljada
Poslato: 24 Dec 2025, 12:34
Neka toyota
Gesendet von meinem Blauwei mit Tapatalk
Gesendet von meinem Blauwei mit Tapatalk
forum Kluba ljubitelja automobila GARAŽA
https://forum.garaza.rs/
Stvarno? Zar nije bilo nekih izveštaja sa raznih stranih foruma da (taj i onaj od 125ks) dobace i do 300, 400kkm..?Gaginh0 napisao:Kaiš u ulju, ta kilometraža mu je zadnji trzaj...mironiko napisao: 24 Dec 2025, 11:21 http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... ford-focus
Koliko znam, ovaj 1.0 se dobro pokazao. Takođe, iako ne volim te naknadne multimedije, ovde deluje sve po PS-u.
Mala kilometraža, izgleda očuvano, turbak, C segment.
Sent from my Pixel 8 using Tapatalk
Slažem se, mnogo bolja opcija 1.4 turbo . U 500L se baš oseća da ide mnogo lakše sa tim motorom, a potrošnja možda i manja na otvorenom putu.OMP napisao: 24 Dec 2025, 12:23 Zato sam i rekao uvek bih pre 1.4 turbo kod fiata, trosi isto ko taj atmo a neuporedivo se lepse vozi i bolje ide
Generalno se slažem, ali eto vozio drugarov Yeti iz 2012 godine, auto prešao pravih 280000km i bio zapanjen kako lepo ide i generalno bez problema. On je 2x menjao lanac i kaže da bi uskoro trebao ponovo da se menja preventivno. Zamenio i čuvenu podlošku na turbini , još uvek njegova turbina nije išla na remont. Doduše on je stvarno dobar primer kako neko održava auto.pedalaš napisao: 24 Dec 2025, 11:04
Uz dužno poštovanje, taj 1,2 TSI sa lancem ne bih ni na poklon, dok onaj 1,2 TSI posle njega, sa zupčastim kaišem, bih rado kupio ( kao što bih rado uzeo i kasniji 3-cilindrični 1,0 TSI ).
Drugar je na 1,2 TSI iz 2010. ( sa lancem ), koga je kupio novog, pet narednih godina svake godine menjao ceo set razvoda ( lanac, lančanike i zatezač). To nije normalno kakvo je to bilo smeće od lanca, lančanika i zatezača.
Taj tce D4FT nije isti motor kao moderniji. Isto je 1.2 ali nema veze jedan sa drugim. Motor je pouzdan i razvoj starog 1.4 16v koji postoji u paleti jako dugo.Piros napisao: 24 Dec 2025, 09:08 Ali i taj 1.2tce treba naći da je dobar, nije baš na nekom glasu kao dobar motor, barem po diskusijama na RFS-u. Da li je problem samo turbina, iskreno nisam baš mnogo ispratio, ali znam po komentarima tipa " nesrećni 1.2 tce..." Ja sam ga baš kratko probao i meni se svideo, doduše bio je nov auto
Da, realno je za taj fiat 1.4 turbo. Taj ce preci jos tiliko bez problema.Kitkat napisao:Ovako nešto? https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl1_plv0
I ovo je atmosferac pa je verovatno trom na tu veličinu, ali opet bolje nego 70ks.Zato su oglasi puni 1.0 motora.
Je li realno da čovek traži 8500 evra za Fiat koji ima preko 200 hiljada km? https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl1_plv0
Jasno mi je to. U suštini mi je bitno da može pod klimom da se popne na Venacdragvorl napisao: 24 Dec 2025, 13:42 Ako im snaga motora bas nije problem onda je Punto ili Tipo ok. Kad ukljuci klimu taj auto je mrtvo puvalo. Ako je to manje bitno onda je ok izbor.
Ako je prava kilometraža. Deluje da jeste zbog starosti auta. Tu je onda ona čuvena dilema, uzeti auto koji je prošao 200 hiljada kilometara po EU putevima ili neki sa ispod 100 hiljada km koji je vožen po Srbiji.BigMazzy napisao: 24 Dec 2025, 12:48Da, realno je za taj fiat 1.4 turbo. Taj ce preci jos tiliko bez problema.Kitkat napisao:Ovako nešto? https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl1_plv0
I ovo je atmosferac pa je verovatno trom na tu veličinu, ali opet bolje nego 70ks.Zato su oglasi puni 1.0 motora.
Je li realno da čovek traži 8500 evra za Fiat koji ima preko 200 hiljada km? https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl1_plv0
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
I onda desant RU tablica na NSblaugrana napisao:Bez brige, jos malo pa tunel kroz FG.
Gesendet von meinem Blauwei mit Tapatalk
Još je mučnije kad je klima uglavnom pokvarena, što se nama dešava poslednja dva leta.Bax napisao: 24 Dec 2025, 14:44 Takodje kretanje pod klimom kroz gradski spic, na 40 stepeni, je onako mucno, tu se motor bas muci, jer ima gubitak snage usled prevelike spoljne temp, ali to se primeti i na ovim jacim atmo benzincima, jednostavno ne prijaju im gradske zege.....
PS. svaki taj auto ce ici ko baba spram 1.9 jtd, ali zavrsice posao.